Fitness Seller

Test/primo kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ak

Monstrous Giant
Lid geworden
7 mei 2021
Berichten
10.124
Waardering
21.300
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Primo is geen massa pakker en word meestal gebruikt in een cut er kan natuurlijk op alles gebulkt worden maar primo op 200mg gaat je weinig tot niks extra brengen in je bulk je zou beter test only kunnen doen primo is vrij duur en ik denk dat de voordelen zo minimaal gaan zijn dat het zonde is. Wat is de reden dat jou coach primo voorlegt en zo laag?
 
om je specifieke vraag te beantwoorden wat je kan verwachten.
Dit verschild natuurlijk per persoon maar je kan rekening houden met extra energie tijdens training extra kracht zou kunnen maar is de eerste weken meer een placebo effect door de extra zelfvertrouwen door verhoogde test waardes.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Oke duidelijk, je zou inderdaad met deze dosissen je vetpercentage kunnen verlagen en wat extra massa pakken uiteraard ligt dit aan je voeding.
Ik zou proberen je zout inname verlagen of in ieder geval constant houden om extra vocht te voorkomen.

Veel succes met de kuur!
 
  • Like
Waarderingen: ak
Jouw voorgestelde kuur kan prima als eerste kuur. Persoonlijk wissel ik wel van compounds na een week of 12 max. 20 weken is erg lang, maar je kan ook eventueel nog wat verhogen.

Dit.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ik start over 3 weken exact de zelfde kuur alleen test 300 en primo 400 voor 12weken. Ben benieuwd!
 
.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven