AndroidHealthClinic

Test/primo/mast log

Bezoekers in dit topic

Bobby10

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jul 2010
Berichten
5.793
Waardering
1.211
Lengte
1m96
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Wk 1 t/m 8
315mg Test-e
525mg Primobolan
612,5mg Mast-e

Ik zet EOD dit is precies 2,5ml EOD met deze doseringen.
Vind zelf de masteron wat hoog, misschien vervang ik de helft hiervan met boldenone, DHB of npp maar wil eerst kijken hoe dit gaat

Ik kom van TRT, ik ga hierna ook niet off, hierna verhoog ik de dosering of neem ik andere compounds.

Stats:
26 jaar
1,78
81kg
10-12% bf

Deadlift: 1x160
Boxsquat: 3x160
Bench: onbekend, last van mijn schouder doe alleen DB press momenteel

Voeding:
maal 1
75gr rijstebloem
15gr amandelpasta
15gr honing
3 eieren

maal 2
200gr kip
70gr rijst
groente

maal 3
200gr kip
70gr rijst
groente

maal 4
avondeten (vaak pasta of aardappels, groente, vlees)

maal 5
zelfde als avondmaal kleinere portie
yoghurt

20191005_112424.jpg

Verhaal:
Ben nu 1 week weer serieus aan het trainen. Kon door omstandigheden een half jaar lang maar 1x per week trainen en ook niet 6 fatsoenlijke maaltijden naar binnen werken.
Weet niet of er goed aan doe om na 1 week meteen weer op 1,3gr gear te gaan zitten maar ik wil graag terug naar m'n oude en daar voorbij.
Ben met mijn impulsieve aard erg geneigd om nog meer te gaan zetten maar ik denk dat dit eerst wel voldoende moet zijn.

Ik twijfel om nog wat meer over mijn verleden te vertellen, misschien later. Eerst gewoon een log.

Mvg
 
Ik zou de gear halveren.

Ik lees dat je zelfs na 8 weken wilt gaan verhogen...
 
Ik zou de gear halveren.

Ik lees dat je zelfs na 8 weken wilt gaan verhogen...
Echt? Gaat hier wel om primobolan en masteron geen tren of deca, misschien dat ik 100-200mg minder masteron ga zetten maar wil eerst kijken hoe dit gaat
 
Als ik je shape en stats zie zou ik het gewoon op wat test houden.
 
Als ik je shape en stats zie zou ik het gewoon op wat test houden.
Thnx voor je feedback, waarschijnlijk heb je gelijk maar wil graag terug naar mijn oude heb het gevoel dat ik de tijd moet inhalen.
Ik kijk het eerst ff aan, als het inderdaad snel gaat schroef ik de doseringen terug
 
Back
Naar boven