Fitness Seller

Test + primo of mast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jandek

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2011
Berichten
131
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Ik wil binnenkort een kuur pakken, 500 test e alleen twijfel ik nog of ik er primo of mast bij zal zetten
Jaren geleden 500 test + 300 primo gedaan, maar begreep dat er tegenwoordig geen goede primo meer te koop is dus denk er nu over om mast te maken

Graag advies wat beter is, gokken dat de primo wel redelijk is of toch gewoon voor "safe" en test+mast pakken?
Alvast bedankt voor meedenken
 
Wat is je doel voor het toevoegen van mast of primo?
 
AE
balans
 
test primo had ik vrijwel zonder sides
test only eerder gedaan en vol met puisten en vocht, zelfde ug merk test

is vooral dat er nu geen goede primo meer lijkt te zijn
 
Bestel gewoon primo. In het beste geval heb je goede primo en in het slechtste geval zit er mast in ipv primo. Probleem opgelost
 
Primo is wat anaboler dus zou je netto wat meer vvm op moeten leveren t.o.v. mast. Jij geeft aan dat je last hebt van oestrogeen sides op test only. Hierbij biedt mast trouwens ook een uitkomst.

Primo is wel een stukje duurder btw. Zou de voor en nadelen even langs elkaar zetten van de compound en dan voor jezelf een afweging maken.
 
Van mast kan ik de plukken uit mijn kop trekken en word ik een lopende puist.

Persoonlijk, maar wel iets om over na te denken.
 
Van mast kan ik de plukken uit mijn kop trekken en word ik een lopende puist.

Persoonlijk, maar wel iets om over na te denken.
Heb je hiermee ge experimenteert op verschillende verhoudingen ? Dus bijv test hoger of juist andersom of bracht dit geen vermindering van die sides die je noemde ?
 
Van mast kan ik de plukken uit mijn kop trekken en word ik een lopende puist.

Ik krijg juist van mast een mooie egale huid maar van deca veel puisten, npp weer niet.

Haaruitval gelukkig nog geen last van
 
Heb je hiermee ge experimenteert op verschillende verhoudingen ? Dus bijv test hoger of juist andersom of bracht dit geen vermindering van die sides die je noemde ?
Inderdaad geen vermindering, ik heb het ook al op 200mg mast(e)
 
Heb de gear binnen, lekker snel uit china 😉
Ga hem proberen op 375 test en 400 primo
Mocht de primo kut zijn dan heb ik voor de zekerheid nog bold achter de hand

Zal binnenkort ff update doen
 
Heb de gear binnen, lekker snel uit china 😉
Ga hem proberen op 375 test en 400 primo
Mocht de primo kut zijn dan heb ik voor de zekerheid nog bold achter de hand

Zal binnenkort ff update doen

Knipoog naar een forumdealer :eyebrow:
 
Een goede source heeft gewoon goede primo.

Blijft grappig dat er nog steeds mensen zijn die denken dat er geen echte primo te krijgen is.

Er is meer dan genoeg echte primo.
 
Oei uit China daar moet je zelf geen twijfel over hebben dat je iets hebt dat je niet besteld hebt '...dat de dikkoppen hun ruwwe poeder daar kopen is niks mis mee maar al de rest wel zo denk ik er nu eenmaal over door gelijk zovelen onder ons de weg naar de betrouwbare bron te zoeken en teleurstelling te vinden
 
Oei uit China daar moet je zelf geen twijfel over hebben dat je iets hebt dat je niet besteld hebt '...dat de dikkoppen hun ruwwe poeder daar kopen is niks mis mee maar al de rest wel zo denk ik er nu eenmaal over door gelijk zovelen onder ons de weg naar de betrouwbare bron te zoeken en teleurstelling te vinden
Tis idd jammer dat de merken nooit stabiel blijven, ze kunnen wel het doosje en labeltje verfraaien maar ondertussen doet t ineens een stuk minder zn werk... Apart...

En dan hier in de echt of nep sectie riepen de meeste glashard ECHT!!! Schamen sommige zich niet ofzo...
 
Laatst bewerkt:
Tis idd jammer dat de merken nooit stabiel blijven, ze kunnen wel het doosje en labeltje verfraaien maar ondertussen doet t ineens een stuk minder zn werk... Apart...

En dan hier in de echt of nep sectie riepen de meeste glashard ECHT!!! Schamen sommige zich niet ofzo...
Ehm, als een lab iets onderdoseert maakt dat het niet minder echt. Het gaat erom of het écht van een bepaald lab afkomstig is of niet.
 
Ehm, als een lab iets onderdoseert maakt dat het niet minder echt. Het gaat erom of het écht van een bepaald lab afkomstig is of niet.
Nee, daar gaat het niet om. Hartstikke leuk dat dat de regels zijn van de Echt of Nep sectie, maar als er niet in zit wat er op de label staat is het gewoon teringzooi en mag dat best gezegd worden.

Fake informatie op een label is net zo fake.
 
Nee, daar gaat het niet om. Hartstikke leuk dat dat de regels zijn van de Echt of Nep sectie, maar als er niet in zit wat er op de label staat is het gewoon teringzooi en mag dat best gezegd worden.

Fake informatie op een label is net zo fake.
En dat mag heel expliciet niet besproken worden, en met reden.
 
Back
Naar boven