AndroidHealthClinic

Test/primo/tren kuur

Bezoekers in dit topic

Alpe

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Beste mensen,

Train al enkele jaren en wil graag advies en aub geen afzeik gedoe wat ik vaak lees help me of pos feedback.

Ik wil de volgende keer (4e)

Test E/Primo/tren E verhouding 250/500/300

Verder hcg 500i p/w
De vraag is is dit een mooie niet al te hoge verhouding. Zou ik test iets meer doen?
En ben gevoelig voor gyno zou ik ook aromasin erbij gebruiken

Verder wil ik ook Glen gebruiken of zou ik daar mee wachten tot na de kuur.

1-12 weken test/primo/tren
2-12 hcg
11-14. Nolvadex of clomid welke en hoeveel?

Groet uit het oosten

Het is clen, en niet Glen. van clenbuterol.
HCG 500iu om de dag
Primo zal je E2 al verlagen, dus is een aro niet nodig.
Tren dosis kan best lager. btw met 46j zou ik geen tren meer gebruiken ivm je herstel

Clenbuterol eigenlijk alleen in prep voor fotoshoot of wedstrijd

Het is clen, en niet Glen. van clenbuterol.
HCG 500iu om de dag
Primo zal je E2 al verlagen, dus is een aro niet nodig.
Tren dosis kan best lager. btw met 46j zou ik geen tren meer gebruiken ivm je herstel

Clenbuterol eigenlijk alleen in prep voor fotoshoot of wedstrijd
Zoiezo dank voor de tip.
Dat was idd mijn twijfel. Ik kan tren nog goed verdragen ook als nasleep heb weinig klachten.
Ik zal deze naar 200 verlagen is dat een betere optie?

En clen was mijn idee omdat ik op 16% fat zit en wilde dit wat sneller verlagen na het gewone diëten wat ik al doe. Heb gelezen in een forum van dr. Steroids dat dit een goede combi is met primo.

Laat maar weten of ik dat als of na moet laten.

En ik begrijp hierop dat hcg goed zit met deze hoeveelheid?

Groet en nogmaals bedankt

Ps..train 5/6. Pw en 3 keer ochtend cardio

Waarom niet eerst cutten of ga je eerst cutten en dan bulken in 1 'blast' ?
Je hebt geen clenbuterol nodig om op 10% te komen

Nee dat snap ik je kan alles met cutten doen. Dit was pure tijdswinst. Kom uit een herstel periode van 9 maanden (bicep pees scheur) en wil snel terug naar hoe ik was. En nogmaals tuurlijk is clen niet nodig om fat te verliezen het is een extra hulpmiddel. Maar de vraag is kan dit samen of liever niet.

Alles kan, maar ik zou het niet doen. als je toch gaat gebruiken dan 20mcg ter ondersteuning met 200mg Cafeïne (in de ochtend) na 5 dagen ff paar dagen off en weer opnieuw. hooguit 40mcg en 5 lage dagen op 20mcg. achterlijke hoge dosis geeft alleen maar kans op meer bijwerkingen. en je bent geen 22j meer !!

Kijk hier heb ik wat aan. Ik zal deze tip meenemen en gebruiken.
Ik zal ook foto ervoor en erna gebruiken en een nog tussen voor de results.
Dus mijn kuur wordt

250 test e / 500 primo depo/ 200 tren e
Alleen kleine typfout was 500iu 2x pw. En dit vanaf week 2.
Anderzijds laatste 2-3 weken van de kuur 1000iu

En dan nolvadex of clomid
Aromasin en arimidex achter de hand maar gezien je advies is dat wellicht niet nodig

Verder:
Clen advies bullshark
Dit zou hem dan moeten zijn. Laat maar weten. En ja heb research gedaan echter enige twijfel voor mij is hcg. Er is niemand die een duidend antwoord kan geven me x zegt dit me y zegt dat.
@Bukshark.....bedankt voor je adviezen maar.

Is dit zo beter ?

Inmiddels met mijn kuur bezig en iets getweaked

300 test 600 primo en 250 tren. 1-12 weken. Vanaf week 2 hcg 2x 500 ui. Of is 1 k/pw 500 uit voldoende. En dan week 12-14 nolva en clomid 20/40

Graag reacties opbouwend qub

Afgezien van dat ik de tren onnodig acht. 3x pw onderhoud op dit moment voor mij alles. Bij 2x pw slonk het zakje weer af

Ik begrijp de combi primo + tren niet echt. Tren overschaduwd werkelijk alles wat je tot je neemt. Dus gewoon test+tren zou volstaan imo. Maar goed, daarmee wellicht wel weer een interessante combi om te volgen.

Weet niet of je gewoon Ovitrelle hebt of UGL hCG, want die laatste is vaker wel dan niet ondergedoseerd of zelfs helemaal niet gedoseerd. Dus dan kom je met 2-3x 500iu per week erg bedrogen uit.

Ik gebruik apotheek pregnyl.

Ik zal jullie een week op week update geven.

Heb je nog een kinderwens?
Heb je bloedwaarden getest voor de kuur?
Ja bloedwaardes getest
Leverwaardes ALAT en GGT zijn prima

Lh goed
FhS goed
GHBG goed
Oestrogeen goed

En cortisol ook goed

Wovano, blood work doe ik per 3 maanden.

Kinderwens heb ik niet meer, maar dat zijn met deze hoeveelheden ook geen probleem tenzij je al zaad deficiëntie hebt. Dus vandaar altijd bloed werk doen

Ja bloedwaardes getest
Leverwaardes ALAT en GGT zijn prima

Lh goed
FhS goed
GHBG goed
Oestrogeen goed

En cortisol ook goed

Wovano ben verre van expert maar ik zorg goed voor mij zelf en bloodwork doe ik per 3 maanden.

Kinderwens heb ik niet meer, maar dat zijn met deze hoeveelheden ook geen probleem tenzij je al zaad deficentie hebt. Dus vandaar altijd bloedwerk doen

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven