XXL Nutrition

Test + Primo, welke verhoudingen?

Bezoekers in dit topic

Roy Pomp

Novice
Lid geworden
17 mrt 2016
Berichten
17
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hi All,

Zojuist kwam ik Cools topic tegen van ruim 500 pagina's! (valt bijna niet te missen).

Binnekort wil ik een kuur beginnen van 10 weken met test+ primo

In deze topic zie ik dat Cools aanraad om de dosis van test en primo ongeveer gelijk te houden.
Toevallig wil ik zelf in januari starten met een test/primo kuur. en wellicht kan iemand me helpen met mijn volgende dilemma.

Nu heeft primo een vrij sterke androgene werking en is het vrijwel niet anabool, primo aromatiseert ook niet.
test is zowel anabool als androgeen en aromatiseert uiteraard wel.
Dit is terug te zien in het topic van Big Cat
Sticky - De relatieve affiniteit van anabolen voor de androgene receptor in spierweefsel

Nu begrijp ik een aantal dingen uit Cools post, zo is meer niet altijd beter en is het belangrijk om de 2 stoffen gelijk te houden om sides te verminderen. Eventueel kun je de test verlagen en primo verhogen. bv: 200 test 300 primo ipv 250/250.

Nu heb ik ondertussen al enkele kuren met test+tren+mast gedaan. herstel hiervan was erg lang, aardig wat sides en ook de impact op mijn omgeving is merkbaar, ik heb dan dus ook besloten geen tren meer te doen. en dus wat "lichter" te gaan kuren.

mijn vraag aan is als volgt: wanneer naar mijn mening 250/250 (of 200test/300primo) niet volstaat. Wat zou dan meer aan te raden zijn in het oog van gains maar niet al te veel sides.
de test verhogen samen met de primo naar bv: 400/400 of eerder een 250 test/400 primo.

uit jouw verhaal begrijp ik namelijk dat het gelijkwaardig verhogen van de 2 stoffen minder sides zou geven, daarintegen krijg je bij meer test meer aromatisering en dus meer kans op sides zoals vocht retentie en gyno. waardoor je anti oestrogeen middelen zoals arimidex/clomid/aromasin zou moeten gebruiken.

of zorgt de gelijke verhouding van de 2 middelen voor een betere hormoonbalans waardoor de sides dus minder zullen zijn?

Doel van de kuur: Klein beetje meer massa, maar voornamelijk een droge harde look. 10 kilo aankomen waarvan 9 kilo vocht zoals met een deca kuur is zeker niet mijn doel. Doel is dus meer een astatische fysiek waarbij detail van de spieren zichtbaar word. Uiteraard gaat de kuur samen met een goed eetschema.

Disclaimer: Comments zoals, zul je wel gaan kuren, of na zulke kuren had je al 100 kilo moeten wegen en zijn overbodig. Positieve feedback is natuurlijk altijd welkom.
 
Aangezien jij al wat stevige kuren achter de kiezen hebt, zou ik ze wel een beetje hoger doseren dan 250/250.

Ik denk eerder aan dit:

1-14 testosteron 600 mg
1-14 primobolan 800 mg
 
Aangezien primo ook redelijk prijzig is zou ik het dan zo proberen.

1-10 test 375 mg
1-10 primo 500 mg

Als je voeding goed is ga je er goed op.
 
Aangezien jij al wat stevige kuren achter de kiezen hebt, zou ik ze wel een beetje hoger doseren dan 250/250.

Ik denk eerder aan dit:

1-14 testosteron 600 mg
1-14 primobolan 800 mg

ik snap waar je vandaan komt, maar zoals ook gezegd, ik wil juist wat lichter kuren. Dit omdat ik tijdens mijn 2e tren kuur lichte gyno heb gekregen, daarbij moet ik nog in mijn werk blouse passen. Het lijkt me ook niet dat de ene stof mij resistent maakt voor de andere. Wellicht valt het resultaat in de spiegel wat tegen na tren, maar dit neem ik voor lief. Ik wil vooral de sides minimaliseren. lees; Gyno/vocht.

Aangezien primo ook redelijk prijzig is zou ik het dan zo proberen.

1-10 test 375 mg
1-10 primo 500 mg

Als je voeding goed is ga je er goed op.

dit waren inderdaad meer de dosissen waar ik aan zat te denken. Maar het roept bij mij nog steeds de vraag op. Wat is het beste voor de minste sides. test gelijk aan de primo of idd de test wat lager om automatisering te verminderen. het 2e lijkt mij het meest logisch, maar ik ben dan ook geen steroid guru.

Ook heb ik genoeg test en primo liggen om een jaar lang on te gaan op bovenstaande dosis, de kosten van het spulletje maakt dan dus ook niet zoveel uit. Mijn test is 250mg/ML en primo 100mg/ML. Ik begrijp dat onderstaande dosissen dus lastig te zetten zijn, maar het gaat hier even om het idee.

Wel heb ik nog 1 algemene vraag, zouden jullie de test-e en primo verdelen over 2 injecties per week of alles in 1x doen.
bv: maandag 250 primo/190 test-e
donderdag 250 primo/190 test-e

of
maandag 375 test-e/500 primo

Alles om de 7 dagen zetten gaat namelijk zorgen voor nogal onstabiele bloedwaarden en dus meer sides. verdelen lijkt mij zelf dus een beter idee.
 
Primo lager dan 600-800 is een waste primo is redelijk weak en vaak fake kun je beter bold nemen
 
Primo lager dan 600-800 is een waste primo is redelijk weak en vaak fake kun je beter bold nemen

Dit dus.

Fake zal wel meevallen. Maar het is alles behalve een krachtig middel.

Leuke look kun je er wel van verwachten.
 
Dit dus.

Fake zal wel meevallen. Maar het is alles behalve een krachtig middel.

Leuke look kun je er wel van verwachten.

ervan uitgaande dat ik dus 600 primo per week zou doen. en rekening houdende met mijn eerdere verhaal. zou je me dus ook aanraden om de test te verhogen naar 500mg. of kan ik deze ook op bv 375 houden?

wat zou de minste sides veroorzaken? een gelijke verdeling qua middelen of een lagere test om zo de aromatisering te minimaliseren. dit blijft mijn hoofdvraag...
Dat primo geen wondermiddel is zoals tren weet ik. ik verwacht dan ook geen wonderen.

zoals al gezegd, het is niet bedoeld om mega gains te maken, ik wil gewoon een scherpere look.
ik begrijp dat GEEN sides geen optie is. maar door het op de juiste manier te doen kunnen onnodige sides voorkomen worden. (kijk bv naar de pro's, hier is vaak weinig vocht of gyno te vinden).
 
ervan uitgaande dat ik dus 600 primo per week zou doen. en rekening houdende met mijn eerdere verhaal. zou je me dus ook aanraden om de test te verhogen naar 500mg. of kan ik deze ook op bv 375 houden?

wat zou de minste sides veroorzaken? een gelijke verdeling qua middelen of een lagere test om zo de aromatisering te minimaliseren. dit blijft mijn hoofdvraag...
Dat primo geen wondermiddel is zoals tren weet ik. ik verwacht dan ook geen wonderen.

zoals al gezegd, het is niet bedoeld om mega gains te maken, ik wil gewoon een scherpere look.
ik begrijp dat GEEN sides geen optie is. maar door het op de juiste manier te doen kunnen onnodige sides voorkomen worden. (kijk bv naar de pro's, hier is vaak weinig vocht of gyno te vinden).

Ik zou hem op 500 mg doen.

Tren is ook geen wondermiddel.

Geen sides zijn wel een optie, ik heb nooit geen sides tijdens mijn blasts.
 
Primo is wel degelijk anabool. Als je dus bijv 300 test pakt + 300 primo heb je alsnog 600mg anabolen in je lijf. Als je cool's topic had gelezen had je geweten dat je daar prima mee uit de voeten kunt. Ook jij. Bovendien, waarom stel je je vraag niet daar? Cools is altijd bereid om dit soort vragen te beantwoorden.
 
wat zou de minste sides veroorzaken?

De minste sides kan niemand voor je raden helaas. Elke lichaam reageert weer anders namelijk. De bedoeling van het starten van de verhouding zoals Cools aangeeft in zijn topic is een goed start principe. Vanuit daar kan je de verhoudingen aanpassen minder test/ meer primo naar gelange je sides. Soort van trial and error. uiteindelijk kom je dan op de verhouding A/E die voor jou het beste werkt.

Enige sides die ik nog ervaar tijdens het test/primo kuurtje is veel zweten en de chemische geur die daarmee samenhangt. Maar acne, gevoelige tepels/gyno zijn verleden tijd.

Ik zou ook de vraag aan Cools stellen als ik jou was.
 
Als het puur voor de look is kom je wel weg met bvb 300 test en 4-500 primo ofzo. En met jouw stats zal je er wel wat op gainen ook hoor als je voeding in orde is. Als je +100kg zou wegen is dit mss gelijk aan je cruise maar dat is nog niet het geval haha
 
Back
Naar boven