XXL Nutrition

test-primo-winstrol?

Bezoekers in dit topic

mistral4u

Cool Novice
Lid geworden
7 jan 2011
Berichten
38
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
86kg
Ik wil wat droge massa pakken en heb een kuur ingedachten. nl.

10 wk test-e 500 mg
10 wk primo 500 mg
wk 1t/m4 winstrol 40 mg.
wk 12 t/m 15 nolva en clomid.

Ik heb al is 10 weken test e gedaan, met de laatste 4 weken anavar. dus dit wordt nr 2. Ik twijfel een beetje over de bijwerkingen van winny.
Is het misschien handig om de primo later te beginnen zodat ik kan kijken hoe ik reageer, of is eindigen met winstrol een beter idee?
 
test-winny-mast gaat meer voor je doen imo. Eventueel zou je tren kunnen overwegen.

winstrol op 40 mg valt waarschijnlijk wel mee qua sides, mocht je niet bevallen kan je er snel mee stoppen aangezien toch zo je lichaam uit is..
 
primo op 500 is mooi en met minder sides als mast
 
test-winny-mast gaat meer voor je doen imo. Eventueel zou je tren kunnen overwegen.

winstrol op 40 mg valt waarschijnlijk wel mee qua sides, mocht je niet bevallen kan je er snel mee stoppen aangezien toch zo je lichaam uit is..

tren voor een 2e kuur ???
en nee, primo gaat meer doen, mast gaat hem geen reet opleveren.

gewoon doen wat je in je hoofd hebt, mooie kuur test-primo winny ! top;)
 
kijk rico ze post klopt allemaal, primo is lekkerder als mast, mast winny stacken is naar mijn mening 2 DHT's stacken en dat zou ik niet snel doen. Zelf heb ik ook deze kuur in gedachten, alleen iets anders gedoseerd:
600mg primo 1-12
250mg test 1-12
50mg winny 5-12
 
Ik neig meer naar een winny kickstart voor 4 weken, omdat ik het idee heb dat ik er zowieso wel hard genoeg uit kom en heb wel is gehoord dat met winny eindigen je herstel verzwaard. Primo dan wel vanaf het begin zetten of vanaf week 3,4,5? Ook twijfel ik om 10 of 12 weken te prikken, maakt dat wat uit i.v.m. herstel?
 
Ik neig meer naar een winny kickstart voor 4 weken, omdat ik het idee heb dat ik er zowieso wel hard genoeg uit kom en heb wel is gehoord dat met winny eindigen je herstel verzwaard. Primo dan wel vanaf het begin zetten of vanaf week 3,4,5? Ook twijfel ik om 10 of 12 weken te prikken, maakt dat wat uit i.v.m. herstel?

10 of 12 weken is lood om oud ijzer, winny kicken kan ook. Primo en test vanaf week 1-10 zou ik doen dan.
 
kijk rico ze post klopt allemaal, primo is lekkerder als mast, mast winny stacken is naar mijn mening 2 DHT's stacken en dat zou ik niet snel doen. Zelf heb ik ook deze kuur in gedachten, alleen iets anders gedoseerd:
600mg primo 1-12
250mg test 1-12
50mg winny 5-12


Primo is ook een DHT
 
primo op 500 is mooi en met minder sides als mast
ligt eraan hoeveel je mast doseert.

daarnaast is mast miss meer sides maar doet ook meer.

tren voor een 2e kuur ???
en nee, primo gaat meer doen, mast gaat hem geen reet opleveren.

gewoon doen wat je in je hoofd hebt, mooie kuur test-primo winny ! top;)
Tren voor 2de kuur kan, op lage dosis kan het.
De een gaat prima op mast, de ander niet. Ik heb weer goede dingen gehoord over mast en is geheel persoonsafhankelijk. Enige nadeel is als hij miss acne gevoelig is en wellicht met zn prostaat.
winny-mast-test is gewoon lean mass, wat dat betreft kan je daar echt niet veel betwisten. Sides verhaal is misschien weer anders.

kijk rico ze post klopt allemaal, primo is lekkerder als mast, mast winny stacken is naar mijn mening 2 DHT's stacken en dat zou ik niet snel doen. Zelf heb ik ook deze kuur in gedachten, alleen iets anders gedoseerd:
600mg primo 1-12
250mg test 1-12
50mg winny 5-12
jij bent van mening dat pirmo lekkerder is dan mast maar dat betekent niet meteen dat zo is.

hij vraagt om een droge massa kuur, ik geef hem een voorbeeld.

zoiets kan
wk 1-4 winny @ 40 of 50mg ED
wk 1-8 test-e @ 250mg EW (of E5D)
wk 1-8 mast-e @ 200mg EW (of E5D)
evt dosissen verhogen.
 
freakshow je bent 20 jaar en hebt dus zelf geen ervaring met aas ! hoe kan je dan mijn advies en dat van flip steeds in de wind slaan ? geef goed advies of niet ! mast is androgeen als wat en primo heeft ook anabool effect dus kan je met primo ook droge massa opbouwen ! mast geeft alleen puisten en een harde look ! leuk voor een wedstrijd !

test primo vanaf dag 1 voor 12 weken ! winny begin of eind, moet je zelf weten. groet.
 
Mast is gewoon minder anabool dan primo, mast is daarintegen wel androgener. Primo dus voor massa en mast voor prep. Primo kan ook prima in de prep daar niet van. Test primo mast kan je ook stacken.
250test
400primo
400mast
Maar winny geeft meer winst en kracht dan mast.
 
tnx voor de replys, denk dat hij zo wordt dan

1t/m12 test e 500 mg
3t/12 primo 400/500 mg
1t/m4 winny 40 mg
14/17 nolva 20 en clomid 50
 
Toch wordt het onder de DHT derivaten ingedeeld.

Door mensen die niet weten dat het een dhb is misschien ja. Een dhb is net als dht niet mogelijk om te aromatiseren. Maar het is stukken minder androgeen als dht.
 
tnx voor de replys, denk dat hij zo wordt dan

1t/m12 test e 500 mg
3t/12 primo 400/500 mg
1t/m4 winny 40 mg
14/17 nolva 20 en clomid 50

12 weken is idd beter dan 10.14 nog beter ;)
 
Door mensen die niet weten dat het een dhb is misschien ja. Een dhb is net als dht niet mogelijk om te aromatiseren. Maar het is stukken minder androgeen als dht.

Is dat zo? heb je dan ervaring met primo in vergelijking met winny/masteron of anavar dan?
 
Ik wil wat droge massa pakken en heb een kuur ingedachten. nl.

10 wk test-e 500 mg
10 wk primo 500 mg
wk 1t/m4 winstrol 40 mg.
wk 12 t/m 15 nolva en clomid.

Ik heb al is 10 weken test e gedaan, met de laatste 4 weken anavar. dus dit wordt nr 2. Ik twijfel een beetje over de bijwerkingen van winny.
Is het misschien handig om de primo later te beginnen zodat ik kan kijken hoe ik reageer, of is eindigen met winstrol een beter idee?

goed, geen aanmerkingen
 
Ben inmiddels met test/primo begonnen, winny komt toch op het eind :rolleyes:. Ik ga 12 weken test-e en primo zetten, de winny tabs dan doortrekken tot week 14?? Hij zou dan zo worden:
wk 1 tm 14 test e 500
wk 1tm 14 primo 400
wk 9tm14 winny 50.
 
Laatst bewerkt:
Winny tot aan je nakuur, hoop dat je geen last van pezen en aanhechtingen krijgt
 
Back
Naar boven