AndroidHealthClinic

test prop-d bol kuur graag jullie input

Bezoekers in dit topic

2strong

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2005
Berichten
211
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hey even voorstellen stats 1m86-85kg-bf ong 12%,kuurervaring augustus 06 t-bol 6weken 60mg ed en enkele jaren geleden dom maar tja primo depot 200mg p/w 6 weken lang.Nu kuurtje aan het plannen voor feb.07 dacht aan :
6w test prop 100mg eod
6w d-bol 30mg ed
Nu m,n vraag sinds ik toch eod test prop injecteer om eventueel nog masteron ipv proviron toe te voegen om de oestrogenen binnen de perken te houden daar 2 vails masteron niet veel meer kosten dan 100 pillen proviron en de mast zal toch meer toegevoegde waarde geven als de proviron.
 
Klinkt leuk allemaal maar wat wil je bereiken met deze kuur?
 
niet duidelijk

Je kuur lijkt me inderdaad niet duidelijk , test prop en dianabol samen met proviron ???????

Ik den dat je beter gewoon de test prop neemt samen met masteron voor 6 of 8weken.
 
dit is wel een raar kuur wil je bulken of cutte
want hier gooi je wel 2 hele rare dingen doorelkaar
 
vind wel lekker kuurtje...test/dbol/masteron zal je wel goed opgaan, alleen moet je niet veel verwachten van de masteron qua oestro in beperken houden
 
vind wel lekker kuurtje...test/dianabol/masteron zal je wel goed opgaan, alleen moet je niet veel verwachten van de masteron qua oestro in beperken houden

Ben het zeker met klaas eens. Er zijn nooit harde cijfers geweest dat masteron oestrogeen beperkt.

Voor de rest zou het wel een leuk kuurtje kunnen vormen, het is maar net wat je doel is met dit kuurtje. Je kan goed voor test, mast, diana gaan maar als je voor wat meer massa wilt gaan zou je ook goed wat fina (trenbolone ace) erbij kunnen nemen ipv die masteron!

bijvoorbeeld:
week 1-6
100mg Test prop eod
75mg trenbolone ace eod
40mg Diana ed
 
Bedankt voor de reacties,het doel is te bulken het gedacht met de masteron was wat kwaliteit toe te voegen en de oestrogenen onder controle te houden althans dat dacht ik begrepen te hebben uit het profile.Doet het dit dan niet evengoed zoals proviron bv 50mg provi ed tegenover 100mg mast eod?
Nakuur nolva 40/40 20/20.
 
Botjebouwer spijtig genoeg ben ik nog niet aan tren toe,dit is m,n 1ste echte kuur,die trenbolone bewaar ik voor in de verre toekomst:meal:
Ik wou met de masteron de aromatisatie van de test en d-bol wat tegengaan niet volledig uitschakelen,bint de mast zich ook niet sterk aan het de naam ontgaat me even hm coïtus bindings dinges :) om zo meer vrij testosteron te hebben? Of is het best de aromatisatie niet tegen te gaan?alvast badankt voor jullie hulp
 
dit is wel een raar kuur wil je bulken of cutte
want hier gooi je wel 2 hele rare dingen doorelkaar

Wat dan?


vind wel lekker kuurtje...test/dianabol/masteron zal je wel goed opgaan, alleen moet je niet veel verwachten van de masteron qua oestro in beperken houden

Los van stats een prima kuurtje idd!
 
De reden waarom ik het raar vind is omdat ik dit combi nog nooit en nergens ben tegen gekomen (gedeelte met test prop, mast en dianabol. Want hij gebruikt 2 items die in een cutting kuur gebruikt worden en dianabol die in bulk kuur gebruikt wordt.) Maja het is nooit te laat om te leren. Als er eve wordt uitgelegd waarvoor dit dient, lean mass?!?!
 
De reden waarom ik het raar vind is omdat ik dit combi nog nooit en nergens ben tegen gekomen (gedeelte met test prop, mast en dianabol. Want hij gebruikt 2 items die in een cutting kuur gebruikt worden en dianabol die in bulk kuur gebruikt wordt.) Maja het is nooit te laat om te leren. Als er eve wordt uitgelegd waarvoor dit dient, lean mass?!?!

Sorry hoor, maar ik kan je zo 2 sites geven waar test prop, mast, en trenbolone als BULK kuur beschreven wordt. Laat staan me eigen ervaring. Als je Diana neemt ipv trenbolone voeg je er net zoveel bulk-factor bij ;)

Hey is gewoon een mooie combinatie om veel massa aan te zetten en niet te veel vet en vocht....
 
ok om te beginnen hebbem mast en test propionate niets in een massa kuur te zoeken.

aangezien je nog niet te veel wilt gebruiken ( wat ook heel verstandig is ) zou ik het volgende overwegen

week 1-8 200 mg deca
week 1-6 25 mg d-bol
week 1-8 250 mg sustanon

aromatiseren zul je met deze aantallen weinig last van hebben maar als je er wel last van hebt neem dan pas wat priviron.

nakuur zal met wat tamoxifen wel voldoende wezen.
 
Ligt eraan wat je onder bulken verstaat.
Maar is 1 sustanon niet te weining ivm de korte esters die er in zitten.
Mijn voorkeur zou dan gaan naar test enth.
 
De reden dat ik voor test prop opteer is om zo de tijd van onderdrukking zo kort mogelijk te houden,met test e ben je zo een 5tal weken extra onderdrukt 2-3 weken eer het op gang komt en nog is 2 weken eer je kan nakuren uiteindelijk gain je zo ook maar een 6-7 tal weken.Test is test ga op zo,n 5000cal zitten dus bulken zal ik wel ongeacht de ester.Pro chemical test prop vind ik toch kunnen voor bulk,de mast is een twijfel ben er nog niet uit.De kuur die je voorsteld is ook wel lekker alleen de deca(dick) baart me zorgen en ik toch een voorkeur heb voor korte esters.Alvast allemaal bedankt voor de reacties
 
De reden dat ik voor test prop opteer is om zo de tijd van onderdrukking zo kort mogelijk te houden,met test e ben je zo een 5tal weken extra onderdrukt 2-3 weken eer het op gang komt en nog is 2 weken eer je kan nakuren uiteindelijk gain je zo ook maar een 6-7 tal weken.Test is test ga op zo,n 5000cal zitten dus bulken zal ik wel ongeacht de ester.Pro chemical test prop vind ik toch kunnen voor bulk,de mast is een twijfel ben er nog niet uit.De kuur die je voorsteld is ook wel lekker alleen de deca(dick) baart me zorgen en ik toch een voorkeur heb voor korte esters.Alvast allemaal bedankt voor de reacties

Ik als 1 van de grootste korte kuur voorstanders van het board (samen met Maus natuurlijk) vind dat je gewoon kort moet gaan. Probeer eerst een weekje of 3 test prop, mast, diana. Kijken wat het doet!

Je krijgt er veel ervaring door en kan snel weer aan een volgende kuur beginnen!
 
waarom D-bol als je je zorgen maakt om de oestrogenen? Misschien geen idee om voor winnie te gaan?
 
waarom dianabol als je je zorgen maakt om de oestrogenen? Misschien geen idee om voor winnie te gaan?

Hij heeft al een DHT soort in zijn kuur zitten (Masteron)
Zou een beetje dubbelop zijn!
Ik vind het wel lekker, test prop, masteron en diana! Je volgende kuur kan je er tren ace bij gooien! :D
 
Nogmaals thanks voor jullie input,start kuur begin feb.zal een logje maken
w 1/6 100mg test prop eod
w 1/6 100mg mast prop eod
w 1/6 30 mg d-bol
nakuur nolva 40/40 20/20
 
nou jou log zal ik zker wel volgen ik wil egt wel weten of je het bulken ook zo kan doen
maja iig veel succes en mag je jou doel halen!
 
Hij heeft al een DHT soort in zijn kuur zitten (Masteron)
Zou een beetje dubbelop zijn!
Ik vind het wel lekker, test prop, masteron en diana! Je volgende kuur kan je er trenbolone ace bij gooien! :D

Masteron ook? ooooooow...overheen gelezen:o never mind then:D
 
Back
Naar boven