AndroidHealthClinic

Test Prop en toch nog veel vocht

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
Hi,

1 vraagje, momenteel bezig met 100mg Test Prop EOD. Nu heb ik nog altijd veel last van vocht..neem er 40mg proviron bij.
Zou ik de test verlagen naar 50mg EOD of er gewoon uitsmijten?

grt
 
Wat heb je er nog langs lopen?
 
Drink je voldoende water en krijg je voldoende natrium / kalium binnen?

Als je hiervan te weinig binnen krijgt gaat je lichaam uit voorzorg juist vocht vasthouden. Op deze theorie is het hele ''water lozen voor een wedstrijd'' gebaseerd.

Misschien zit het probleem ergens anders, maar dit zou het best kunnen zijn.

Alleen maar test prop?
 
nee man Tren Ace en MAst prop.
Ik zweet me trouwens te pleuris van die Tren, slecht slapen ook.
Het ding is..men lichaam is vrij droog..aders en definitie komt mooi uit maar mijn kop is echt niet normaal meer..
Water drink ik nu ook meer..zout eet ik bijna niet.
 
nee man Tren Ace en MAst prop.
Ik zweet me trouwens te pleuris van die Tren, slecht slapen ook.
Het ding is..men lichaam is vrij droog..aders en definitie komt mooi uit maar mijn kop is echt niet normaal meer..
Water drink ik nu ook meer..zout eet ik bijna niet.

En waarom niet? Sta je morgen on-stage?

Het vocht vasthouden kun je natuurlijk niet aan één product wijden als je meerdere AS stacked lijkt me zo. Maar goed, geen zout eten is natuurlijk al geen goed begin.
 
niet speciaal, krijg men voedingsschema van men begeleider :)
 
kriel zegt test is test...dus zie niet in waarom prop minder vocht vast houd...lijkt me ook wel kern van waarheid in zitten...
Persoonlijk heb ik prop alleen als kick start gebruikt...en kan dus niet iets zinnigs zeggen...
Alleen dat ik op test E nu ook geen vocht vast hou...maar das wel op laag vet% en zout arm(maar dat eet ik altijd)
veel drinken weinig brood.
Laag in je vet % scheeld alles...
 
klopt had ik ook last van het stoppen van de test prop weeg je dan ook meteen een stuk minder :p puur van die bloat

wel stackde samen met tren ACE
 
Laatst bewerkt:
kriel zegt test is test...dus zie niet in waarom prop minder vocht vast houd...lijkt me ook wel kern van waarheid in zitten...
Persoonlijk heb ik prop alleen als kick start gebruikt...en kan dus niet iets zinnigs zeggen...
Alleen dat ik op test E nu ook geen vocht vast hou...maar das wel op laag vet% en zout arm(maar dat eet ik altijd)
veel drinken weinig brood.
Laag in je vet % scheeld alles...

Juist, neem nu ook 100mg Prop EOD dat is uiteindelijk een pak meer werkzame stof dan 250mg Test E EW.
Zou ik de test p verlagen naar 75 of zelfs 50mg EOD?

Sta zelf op 10,5% volgens 3 punts meting, 14% volgens bodyscan.

grt

---------- Post added do 30 jun 2011 at 07:29 ----------

klopt had ik ook last van het stoppen van de test prop weeg je dan ook meteen een stuk minder :p puur van die bloat

wel stackde samen met tren ACE

Ik blaas altijd op als ik Test neem, wel spijtig..
 
Juist, neem nu ook 100mg Prop EOD dat is uiteindelijk een pak meer werkzame stof dan 250mg Test E EW.
Zou ik de test p verlagen naar 75 of zelfs 50mg EOD?

Sta zelf op 10,5% volgens 3 punts meting, 14% volgens bodyscan.

grt

---------- Post added do 30 jun 2011 at 07:29 ----------



Ik blaas altijd op als ik Test neem, wel spijtig..

tja...50mg zou moeten kunnen...
Zeker icm tren zou je geen massa mogen verliezen op low test...
Cardio iets opvoeren...en bij mij help 'n sauna tegen veel zweten...doe 3x15min en elke x goed koud afspoelen en drinken...veel (water) drinken!
dan slaap ik zowiezo 'n nacht droog!
Ik ben iig blij dat ik alles enth heb genomen als ik dit zo lees...
Scheeld me ook echt 'n bult prikken...
Vreemd trouwens dat er zo veel verschil zit tussen huidplooi en bodyscan...
Ik doe salus meting en huidplooi(lig er aan welke gym ik train) scheeld elkaar nooit meer dat 1%
voordeel van salus meting vind ik dat je ook naar je vocht kunt kijken...is ook wel heel belangrijk...
Maar de spiegel blijft het belangrijkst!!!
Op Hoeveel mast en tren zit je trouwens?
 
met het warme weer van afgelopen weekend, houd je ook meer vocht vast, te weinig zout is ook niet goed, genoeg water drinken ook belangrijk, te weinig slaap >> stress >> AS >> ook vocht.
 
met het warme weer van afgelopen weekend, houd je ook meer vocht vast, te weinig zout is ook niet goed, genoeg water drinken ook belangrijk, te weinig slaap >> stress >> AS >> ook vocht.

+1

Ik heb dat ook met weinig slaap (in het algemeen tren). En doordat vieze zweet weer van de afgelopen dagen ga je niet beter slapen jammergenoeg..
 
tja...50mg zou moeten kunnen...
Zeker icm tren zou je geen massa mogen verliezen op low test...
Cardio iets opvoeren...en bij mij help 'n sauna tegen veel zweten...doe 3x15min en elke x goed koud afspoelen en drinken...veel (water) drinken!
dan slaap ik zowiezo 'n nacht droog!
Ik ben iig blij dat ik alles enth heb genomen als ik dit zo lees...
Scheeld me ook echt 'n bult prikken...
Vreemd trouwens dat er zo veel verschil zit tussen huidplooi en bodyscan...
Ik doe salus meting en huidplooi(lig er aan welke gym ik train) scheeld elkaar nooit meer dat 1%
voordeel van salus meting vind ik dat je ook naar je vocht kunt kijken...is ook wel heel belangrijk...
Maar de spiegel blijft het belangrijkst!!!
Op Hoeveel mast en tren zit je trouwens?

Hey,

100mg Mast Prop EOD
75mg Tren ACE EOD

Ja, prop zal ik ook niet meer gaan doen. Te veel prikken, duurder en pijnlijke injects.

---------- Post added do 30 jun 2011 at 12:18 ----------

met het warme weer van afgelopen weekend, houd je ook meer vocht vast, te weinig zout is ook niet goed, genoeg water drinken ook belangrijk, te weinig slaap >> stress >> AS >> ook vocht.

Ja, je hit de nagel op den kop é:D

---------- Post added do 30 jun 2011 at 12:19 ----------

+1

Ik heb dat ook met weinig slaap (in het algemeen tren). En doordat vieze zweet weer van de afgelopen dagen ga je niet beter slapen jammergenoeg..

Jup jup, het zal ook de laatste keer zijn dat ik Tren neem.
 
Back
Naar boven