MuscleMeat

test prop, tren acetate, Nandrolone Phenylpropionate

Bezoekers in dit topic

lloyd

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2004
Berichten
75
Waardering
0
beste
 
Laatst bewerkt:
weet niet of deca en tren een lekkere combi zijn, zijn beide 19-nor androgenen.
de een zweert erbij de ander verafschuwt het. raar eigenlijk boldenone en test enatn (als voorbeeld nemende) zijn beide test esters maar worden wel vaak gestackt.
 
eigenlijk zijn alle AAS testosteron afgeleiden, maar ben het wel met dennis eens dat ik me ga afvragen of de stack nandrolone/tren veel nut gaat hebben, ze hechten beiden aan exact dezelfde receptoren. Je loopt ook nog eens keer extra kans op gyno via progestoron en dat wil je echt niet :)

misschien kun je eens overwegen om de nandrolone phenylpropionaat te vervangen door winnie of desnoods eq. bij eq echter moet je er rekening mee houden dat je wel extra honger gaat krijgen en dat is vrij lastig in een cut kuur.

nakuur is oke kerel
 
lloyd zei:
beste maten !

ik ben een kuurtje voor september aan het plannen mijn laatste kuur test boldenone eindigde in februari
dus er zit genoeg rust tussen
ik zat te denken aan een kuur met test prop tren acetate en de kortwerkende deca erbij als eiwitspaarder nou zijn de meningen daar verschillend over de combi test prop tren acetate en een eiwitspaarder erbij
mijn vraag is dus is dit een goede kuur
en is 6 weken te kort of te lang ?

week 1 t/m 6 150 mg test prop eod
week 1 t/m 6 100 mg tren acetate eod
week 1 t/m 6 100 mg Nandrolone Phenylpropionate eod

nakuur week: 7/9 weken 50 mg clomid 20 mg nolvadex

is de nakuur goed ?

Ten eerste: alle AS zijn eiwitspaarders daarom is je motivatie om deca te gebruiken niet echt juist (ik heb trouwens een hekel aan dat woord ...niks persoonliijks trouwens)

Ten tweede: Heb je ervaring met of deca of tren en hoe was je herstel?

Ten derde: als je besluit deze stack te doen dan zou ik de test tenminste 3 weken langer door blijven nemen dan de tren en deca. En de dosering van de test wat omhoog gooien of die van de deca en tren wat naar beneden halen

Ten vierde: je nakuur qua doseringen is ok maar qua lengte wat belabberd, zou het standaard 6 weken houden en je mist de hcg. Je kan hcg tijdens je kuur nemen of in je nakuur.

4cc
 
alle steroiden ( met uitzondering van diuretica etc.)zijn afgeleid van test. ze zijn alleen allemaal anders gemanipuleerd. ;)

vind het een knap kuurtje denk in ieder geval dat je iets tegen oestrogenen moet doen, in de zin dat deca direct op de oestrogeen receptor werkt en progesteron is! dit geld ook voor tren, alleen heeft deze geen oestrogene werking!

als je kiest voor een anti-e denk aan liquidex / femara !
hou anders nolvadex bij de hand als je gyno voelt opkomen.
verder zou het verstandig zijn om dagelijks 200mg vit. B6 te slikken, veelal wordt dit gebruikt om gyno via progesteron te hinderen.

greetz
 
Latin spirit zei:
eigenlijk zijn alle AAS testosteron afgeleiden, maar ben het wel met dennis eens dat ik me ga afvragen of de stack nandrolone/tren veel nut gaat hebben, ze hechten beiden aan exact dezelfde receptoren. Je loopt ook nog eens keer extra kans op gyno via progestoron en dat wil je echt niet :)

misschien kun je eens overwegen om de nandrolone phenylpropionaat te vervangen door winnie of desnoods eq. bij eq echter moet je er rekening mee houden dat je wel extra honger gaat krijgen en dat is vrij lastig in een cut kuur.

nakuur is oke kerel

Tren, deca en test is een goede stack en wat de receptoren betreft maakt het niet uit of je nu 600mg deca of 600mg tren neemt of 300mg deca en 300mg tren. Progesteron gyno komt niet vaak voor dus alleen in uitzonderlijke gevallen zal dat een probleem worden.

Zou er trouwens nog wel een AI erbij nemen voor de test natuurlijk

4cc
 
jep, zit wat in.

@lloyd: wat is je kuurverleden? dit zijn geen misselijke hoeveelheden namelijk
 
het hele idee van eiwitspaarder is idd een beetje maf, zo goed als alle as verhogen de eiwitsynthese.
@g21: hehe, tuurlijk zijn alles as een of andere vorm van test :)

@topicstarter waarom niet alleen een combi van test prop en tren act. in combi met bv. proviron ga je denk ik als een speer.
 
jep daar ben ik het weer helemaal mee eens dennis

of ipv de proviron winstrol ;)
 
dennis999 zei:
het hele idee van eiwitspaarder is idd een beetje maf, zo goed als alle as verhogen de eiwitsynthese.
@g21: hehe, tuurlijk zijn alles as een of andere vorm van test :)

@topicstarter waarom niet alleen een combi van test prop en tren act. in combi met bv. proviron ga je denk ik als een speer.

Zijn orginele kuur met wat aanpassingen spreekt me meer aan en je zal daar ook meer uithalen. Tren is al de zwaarste androgeen gooi je daar ook nog proviron bij + de dht die vanuit de test wordt gevormd vergoot je de kans op de bekende androgene bijwerkingen. Proviron is bovendien ook niet of nauwlijks anabool dus zijn netto spierwinst zal daardoor ook minder worden.

4cc
 
4CC zei:
Proviron is bovendien ook niet of nauwlijks anabool dus zijn netto spierwinst zal daardoor ook minder worden.

4cc

proviron zorgt echter wel voor meer vrije testosteron in het lichaam en de kuur op zich zal dus effectiever worden, ECHTER aan proviron heb je te weinig met deze hoeveelheden aan AAS als anti e zijnde. ik raad toch wel sterk liquidex of femara aan.
 
4CC zei:
Zijn orginele kuur met wat aanpassingen spreekt me meer aan en je zal daar ook meer uithalen. Tren is al de zwaarste androgeen gooi je daar ook nog proviron bij + de dht die vanuit de test wordt gevormd vergoot je de kans op de bekende androgene bijwerkingen. Proviron is bovendien ook niet of nauwlijks anabool dus zijn netto spierwinst zal daardoor ook minder worden.
4cc

netto winst zal minder worden? in kilo's misschien maar op het gebied van kwaliteit niet. proviron is dan wel niet anabool maar heeft wel degelijk eigenschappen die van pas kunnen komen in een kuur als deze.

verder zou ik willen vragen wat voor een androgene bijwerkingen af gezien van prostaat enlargement, en enige haaruitval? ik heb test,tren, primo en proviron gebruikt en er gebeurde weinig (misschien dat mijn prostaat wel degelijk vergroot is, maar dat moet rectaal onderzocht worden, niet dus!!), ok er kwam iets meer haar op buik en borst.

een vierkant hoofd wil toch iedereen :rolleyes:
mzzl d
 
Latin spirit zei:
proviron zorgt echter wel voor meer vrije testosteron in het lichaam en de kuur op zich zal dus effectiever worden, ECHTER aan proviron heb je te weinig met deze hoeveelheden aan AAS als anti e zijnde. ik raad toch wel sterk liquidex of femara aan.


aarrrggg je bent me voor!!! moet jij niet werken :D
 
Latin spirit zei:
proviron zorgt echter wel voor meer vrije testosteron in het lichaam en de kuur op zich zal dus effectiever worden, ECHTER aan proviron heb je te weinig met deze hoeveelheden aan AAS als anti e zijnde. ik raad toch wel sterk liquidex of femara aan.

Zit wat in (had daar ook al aan gedacht) maar gezien deca in mijn ogen een betere massabouwer is dan test zou ik toch voor de NPP gaan gezien het ook niet duidelijk met wat voor een % de proviron de vrije test verhoogd. En een AI is idd een goede toevoeging

4cc
 
dennis999 zei:
aarrrggg je bent me voor!!! moet jij niet werken :D

zolang het maar LIJKT alsof je hard aan het werk bent komt het wel goed :D
 
dennis999 zei:
netto winst zal minder worden? in kilo's misschien maar op het gebied van kwaliteit niet. proviron is dan wel niet anabool maar heeft wel degelijk eigenschappen die van pas kunnen komen in een kuur als deze.

verder zou ik willen vragen wat voor een androgene bijwerkingen af gezien van prostaat enlargement, en enige haaruitval? ik heb test,tren, primo en proviron gebruikt en er gebeurde weinig (misschien dat mijn prostaat wel degelijk vergroot is, maar dat moet rectaal onderzocht worden, niet dus!!), ok er kwam iets meer haar op buik en borst.

een vierkant hoofd wil toch iedereen :rolleyes:
mzzl d

de bijwerkingen die jij noemt en dan idd met namen vergroting van de prostaat als belangrijkste... maar iedereen zit anders in elkaar dus wat bij jou misschien voor niet veel bijwerkingen zorgt kan bij een ander voor alle bijwerkingen zorgen.

Ik kan de nut van proviron ook wel zien in een cut kuur maar daar zegt Lloyd niks over dus ik neem maar aan dat hij voor de spiermassa gaat. In deze kuur zie ik het nut van proviron niet in tenzij hij door de tren, deca en AI een verlaagd libido krijgt.


4cc
 
4CC zei:
Ik kan de nut van proviron ook wel zien in een cut kuur maar daar zegt Lloyd niks over dus ik neem maar aan dat hij voor de spiermassa gaat. In deze kuur zie ik het nut van proviron niet in tenzij hij door de tren, deca en AI een verlaagd libido krijgt.
4cc

met tren en deca lijkt een verlaagd libido wel voor de hand liggend.
kreeg bij tren only (dus bijna op het einde van de kuur, als overbrugging naar de nakuur, waarbij de test enath dus aan het uitwerken was) in combi met proviron 'm al bijna niet meer goed hard. laat staan met deca en tren ???
maar goed ieder zijn ding :)
take care
 
4CC zei:
Zit wat in (had daar ook al aan gedacht) maar gezien deca in mijn ogen een betere massabouwer is dan test zou ik toch voor de NPP gaan gezien het ook niet duidelijk met wat voor een % de proviron de vrije test verhoogd. En een AI is idd een goede toevoeging

4cc

aangezien je voor droge kwlitateits spiermassa zal gaan lijkt het me niet dat npp een betere massa bouwer is.
Kijk als je een dikke massakuur zou nemen waarbij je het oestrogeen op de koop toe zou nemen zou ik zeggen;
Ok je hebt gelijk;)
 
4CC zei:
Ten derde: als je besluit deze stack te doen dan zou ik de test tenminste 3 weken langer door blijven nemen dan de tren en deca. En de dosering van de test wat omhoog gooien of die van de deca en tren wat naar beneden halen

In een kuur van 6 weken? Waarom? Dan hou je 3 weken tren/deca over.

Ten vierde: je nakuur qua doseringen is ok maar qua lengte wat belabberd, zou het standaard 6 weken houden en je mist de hcg. Je kan hcg tijdens je kuur nemen of in je nakuur.

4cc

jij red het
 
Back
Naar boven