MuscleMeat

test prop, tren acetate, Nandrolone Phenylpropionate (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Infinity zei:
aangezien je voor droge kwlitateits spiermassa zal gaan lijkt het me niet dat npp een betere massa bouwer is.
Kijk als je een dikke massakuur zou nemen waarbij je het oestrogeen op de koop toe zou nemen zou ik zeggen;
Ok je hebt gelijk;)

Er staat nergens dat hij voor droge spiermassa wilt gaan en NPP zet nauwlijks om naar oestrogenen en als het dat dan wel doet dan is het te verwaardelozen ... en ik heb ook gezegd dat een AI een goede aanvulling was

4cc
 
tokkel zei:
In een kuur van 6 weken? Waarom? Dan hou je 3 weken tren/deca over.

jij red het

Als je de volgende keer eerst goed leest wat ik zeg en daarna wat wilt toevoegen aan de discussie dan kom je wat intelligenter over. Ik heb het nergens gezegd dat hij het moest gaan inkorten.

En als ik denk wat je hiermee bedoeld dan zal ik een wat minder gaan posten en meer gaan lezen

4cc
 
Laatst bewerkt:
4CC zei:
Er staat nergens dat hij voor droge spiermassa wilt gaan en NPP zet nauwlijks om naar oestrogenen en als het dat dan wel doet dan is het te verwaardelozen ... en ik heb ook gezegd dat een AI een goede aanvulling was

4cc

Een kuurtje van test prop, tren acethaat en nnp lijkt me niet echt een massakuur:)
 
4CC zei:
Als je de volgende keer eerst goed leest wat ik zeg en daarna wat wilt toevoegen aan de discussie dan kom je wat intelligenter over. Ik heb het nergens gezegd dat hij het moest gaan inkorten.

En als ik denk wat je hiermee bedoeld dan zal ik een wat minder gaan posten en meer gaan lezen

4cc

Hij doet een kuur met korte esters omdat ie geen 9 weken wil kuren slimmert. Het is dus niet zo vreemd dat je dan 3 weken tren/deca eraf haalt ipv 3 weken test erbij.
 
lloyd zei:
is 6 weken te kort of te lang ?

Waar staat dat hij geen 9 weken wilt kuren?? Kuurtjes met snelle esters kan je zo lang maken als je wilt en zoals ik al zei lees eerst goed voordat je wat post dit is al de 2de keer in deze thread dat je iets post wat nergens op slaat

4cc
 
Laatst bewerkt:
Infinity zei:
Een kuurtje van test prop, tren acethaat en nnp lijkt me niet echt een massakuur:)

waarom niet? test en NPP zijn beide goede massabouwers en je dieet bepaald vooral of je een massakuur hebt en niet een cut kuur. Op een stack met o.a. dianabol kan je ook perfect cutten zolang je dieet er maar naar is.

4cc
 
ik moet 4cc in 1 ding gelijk geven en dat is dat test/nandrolone/tren allen goede massabouwers zijn, zo'n beetje de beste eigenlijk die je kan hebben zelfs!
 
Latin spirit zei:
ik moet 4cc in 1 ding gelijk geven en dat is dat test/nandrolone/tren allen goede massabouwers zijn, zo'n beetje de beste eigenlijk die je kan hebben zelfs!

Jah daar heeft die ook gelijk in alleen MIJN mening is is dat ik dit geen massakuur vind maar eerder een cutkuur.
Maargoed wie ben ik:)
 
Latin spirit zei:
is in beiden gevallen prima te gebruiken :)

Kan wel weer antwoord terug geven maar dan gaat het ECHT nergens meer over;)

Moet jij nie werken of naar schol ofzo?:D
 
haha je hebt gelijk kerel

snap je gevoel ook wel hoor, het is gewoon lekker om je middelen af te wisselen.

als je voor zowel de bulk en de cut telkens dezelfde middelen gebruikt wordt het ook saai :D

en ik doe alsof ik werk daar kom ik al een heel eind mee :)
 
ik hou
 
Laatst bewerkt:
ik zie trouwens nog steeds dat de meningen erg verdeeld zijn over het feit of dit een goede massakuur is ?
 
Wat versta jij onder massa bro?

Vet en vocht meegerekend of niet?
 
Infinity zei:
Wat versta jij onder massa bro?

Vet en vocht meegerekend of niet?


ja precies, zie je een massa kuur als een kuur van 10 weken met deca, test en dboll waarbij de helft voch en vet is. Of zie je een massakuur als een kuur waarbij je zoveel mogelijk kwalitatieve kilo's pakt.

ik zou toch echt voor het tweede kiezen (sterker nog heb ik al gedaan :D ) en als je graag een derde middel toevoegt zou ik de laatste weken winstrol erbij pakken. Wordt je mooi vol van en heb je toch nog wat extra's die laatste dagen van je kuur.

ik zou de npp in een volgende kuur samen met test prop proberen en niet in combinatie met tren. Maar de keuze is volledig aan jou natuurlijk!

grtz
 
ja kijk dat bedoel ik dus
ik ga ook graag voor kwaliteits massa
ik zal de kuur daarom ook bij test en tren houden
hoeveel weken kan ik de wintrol gebruiken ?
moet de kuur dan nog 6 weken duren of langer ?
 
Waarom doe je niet gewoon:

week 1-6: 150/200mg test prop eod
week 1-6: 100mg tren eod

En nakuur.

Ga ik binnekort ook doen.
 
ja ik ga idd psies een gelijk soortige kuur doen
zou er eerst ook nog npp bij doen maar dat is nu van de baan
nu ik heb besloten de kuur bij test & tren te houden
zit ik er over na te denken om met lange esters te gaan kuren dat scheelt weer veel prikken
week 1 t/m 10 500 mg test enanthaat
week 1 t/m 10 400 mg tren enanthaat ?

en waneer zou ik dan de nakuur moeten beginnen ?

mvg,

lloyd
 
lloyd zei:
ja ik ga idd psies een gelijk soortige kuur doen
zou er eerst ook nog npp bij doen maar dat is nu van de baan
nu ik heb besloten de kuur bij test & tren te houden
zit ik er over na te denken om met lange esters te gaan kuren dat scheelt weer veel prikken
week 1 t/m 10 500 mg test enanthaat
week 1 t/m 10 400 mg tren enanthaat ?

en waneer zou ik dan de nakuur moeten beginnen ?

mvg,

lloyd

De nakuur begin je dan in week 13:)
 
oke thnx infinity ik moet echt een keer die halvewaardetijden uit me kop gaan leren ghaha
mja heeft er iemand al ervaring met tren enanthaat en dan met name die van GG ?
 
Back
Naar boven