Fitness Seller

Test. propionaat

Bezoekers in dit topic

jeradu

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Als je bang bent voor haaruitval, maar je wilt toch met test kuren is het dan het beste om propionaat te gebruiken? Dit omdat je hier gelijk mee kan stoppen en het snel uit je systeem is?

Test is Test, of het nou snelwerkend is of langwerkend.En kaal wordt je een tijdje na je kuur, niet tijdens.

Het heeft ook veel met je genen te maken.Kijk naar de familie van je moeder's kant, zie je veel kale koppen bij de mannentjes? Dan heb jij meer kans om kaler te worden.

Levrone@

neem gewoon geen androgene produckten. dus geen winstrol provrion enz... test kan over het algemeen nog wel maar als je je er echt voor in je broek schijt houd het dan op middelen zoals. deca eq dinabol enz...

Waarom denken aan kuren als je bang bent om haaruitval?

Waarom drinken als je weet dat het slecht voor je lever is?
Waarom roken als je weet dat het slecht voor je longen is?
Waarom trekken als je weet dat je er doof van word? ;)

En zo ken ik er nog wel 100

Ja maar er zijn veel mensen die bv drinken wel prettig vinden maar het laten of heel weinig drinken omdat ze weten dat het slecht voor de lever is. Daar ben ik er bv 1 van. Maar dit is n keus waar je goed over na moet denken, mocht je haaruitval krijgen op jonge leeftijd kan het veel met je zelfvertrouwen gaan doen.Bij mij in de familie is er geen sprake van kaalheid onder de 65 jr. Dus voor mij persoonlijk ligt het risico al n stukje lager.

Mijn advies zou zijn om de voordelen goed af te gaan wegen tegen de nadelen en vervolgens n keus gaan maken.

jeradu zei:
Waarom trekken als je weet dat je er doof van word? ;)
WTF!? wordt je doof van trekken?

er zijn overigens middelen op de markt die haaruitval kunnen voorkomen, heet geloof ik proscar als ik me niet vergis. Maar voor het overgrote overdeel is het erfelijk bepaald.....

in ieder geval is het maar uitstel van executie: als je aanleg om kaal te worden zal je alleen maar vlugger kaal worden door te gebruiken. maar kaal worden zul je. 't is kiezen: spieren of haar.

Levrone@ zei:
Test is Test, of het nou snelwerkend is of langwerkend.En kaal wordt je een tijdje na je kuur, niet tijdens.

Het heeft ook veel met je genen te maken.Kijk naar de familie van je moeder's kant, zie je veel kale koppen bij de mannentjes? Dan heb jij meer kans om kaler te worden.

Levrone@

Kerel, je hebt het wel heel erg vaak fout he, logisch dat ik niet naar jouw adviezen luister.

Haaruitval ondervind je ook tijdens je kuur, is toch logisch. Je test stijgt, dus 5-ar zet meer test om naar DHT. Je haren vallen uit als je er gevoelig voor bent, het is genetisch bepaald. Dat je naar je moeders familie moet kijken is bullshit. Het kan zijn dat er 4 generaties geen androgenetische alopecia in je familie geconstateerd is, maar jij kan het wel hebben.
De androgene bijwerkingen ondervind je meestal na je kuur, maar ook tijdens je kuur kan je van haaruitval last krijgen. Ik heb er zelf ook last van en zit in mijn 3e week.
Als je er bang voor bent, schaf dan wat spironolactone topical aan, 2 of 5%. Was je haar met nizoral 2 of 5%. Neem geen finasteride of dutasteride of een andere 5-ar remmer. In je nakuur zou je tevens spironolactone tabs kunnen nemen, maar alleen als je zeker weet dat je last hebt van erfelijke kaalheid. Als je spiro tabs neemt in je nakuur, zorg je ervoor dat je later geen androgene bijwerkingen krijgt die dan alsnog op kunnen treden.

Het gaat om de conversie naar dht , op het moment dat je middelen zult gebruiken die niet omzetten naar dht, zal je er dus een stuk minder of geen last van krijgen, als dat je dus middelen gebruikt die wel conerteren naar DHT

BBwannabe zei:
Kerel, je hebt het wel heel erg vaak fout he, logisch dat ik niet naar jouw adviezen luister.

Haaruitval ondervind je ook tijdens je kuur, is toch logisch. Je test stijgt, dus 5-ar zet meer test om naar DHT. Je haren vallen uit als je er gevoelig voor bent, het is genetisch bepaald. Dat je naar je moeders familie moet kijken is bullshit. Het kan zijn dat er 4 generaties geen androgenetische alopecia in je familie geconstateerd is, maar jij kan het wel hebben.
De androgene bijwerkingen ondervind je meestal na je kuur, maar ook tijdens je kuur kan je van haaruitval last krijgen. Ik heb er zelf ook last van en zit in mijn 3e week.
Als je er bang voor bent, schaf dan wat spironolactone topical aan, 2 of 5%. Was je haar met nizoral 2 of 5%. Neem geen finasteride of dutasteride of een andere 5-ar remmer. In je nakuur zou je tevens spironolactone tabs kunnen nemen, maar alleen als je zeker weet dat je last hebt van erfelijke kaalheid. Als je spiro tabs neemt in je nakuur, zorg je ervoor dat je later geen androgene bijwerkingen krijgt die dan alsnog op kunnen treden.

Hey vriend , dat is allemaal leuk en aardig wat je hebt opgezocht op het net..Maar geloof me , ik weet wat ik zeg en dat is geen bullshit.
Kaal wordt je na je kuur, niet tijdens! En je moet je niet altijd blind staren op theorie..praktijk pakt meestal anders uit.

Levrone@

ps Toen ik zei dat je dboll nep was, heb je ook DE bronnen op het net gelooft...en wie had er toen gelijk?

Laatst bewerkt:
Ok Levrone waarom komt het niet tijdens je kuur voor maar alleen der na? Het is bekend dat haaruitval word veroorzaakt door erfelijk factoren, en waarin DHT een grote rol speelt, op het moment dat je met (dht) middelen gaat kuren die converteren naar dht, dan zal dit toch alleen maar versnellen, of gaan de haartjes wachten tot de kuur is afgelopen en vallen dan pas uit?

jeradu zei:
Ok Levrone waarom komt het niet tijdens je kuur voor maar alleen der na? Het is bekend dat haaruitval word veroorzaakt door erfelijk factoren, en waarin DHT een grote rol speelt, op het moment dat je met (dht) middelen gaat kuren die converteren naar dht, dan zal dit toch alleen maar versnellen, of gaan de haartjes wachten tot de kuur is afgelopen en vallen dan pas uit?

Wat ik weet is dat het na de kuur opspeelt, dat komt het meeste voor qua praktijk, en elke BB-er met de nodige kuurervaring kan je dat zeggen.

Levrone@ zei:
Wat ik weet is dat het na de kuur opspeelt, dat komt het meeste voor qua praktijk, en elke BB-er met de nodige kuurervaring kan je dat zeggen.

Sorry bro, maar ik weet zeker dat ik gelijk heb. En heb dus niet even wat op internet gezocht. Ik ben het met je eens dat het meestal NA het kuren voorkomt, maar bij sommigen ook tijdens het kuren. Waaronder ikzelf.
Het is toch hartstikke logisch dat je tijdens een kuur extra DHT aanmaakt, en als je er gevoelig voor bent dat je haar uitvalt.
IK denk dat ik hierover meer weet dan jou levrone, no offence.
Leg je er nou maar bij neer :D

Levrone@ zei:
Hey vriend , dat is allemaal leuk en aardig wat je hebt opgezocht op het net..Maar geloof me , ik weet wat ik zeg en dat is geen bullshit.
Kaal wordt je na je kuur, niet tijdens! En je moet je niet altijd blind staren op theorie..praktijk pakt meestal anders uit.

Levrone@

ps Toen ik zei dat je dboll nep was, heb je ook het bronnen op het net gelooft...en wie had er toen gelijk?

DE BRONNEN!, mijn naposim is 100% echt.
hahahaha uitgelult :)

BBwannabe zei:
DE BRONNEN!, mijn naposim is 100% echt.
hahahaha uitgelult :)

Ja, oké..je spreekt je wel erg tegen vind je niet..

Daarom heb jij nieuwe d-bolls aangeschaft van BD :rolleyes:

Weet je wat, ik geef geen antwoorden meer op jouw vragen, ik verdoe mijn tijd alleen maar. Je weet toch alles zo goed..

Levrone@

Levrone@ zei:
Ja, oké..je spreekt je wel erg tegen vind je niet..

Daarom heb jij nieuwe d-bolls aangeschaft van BD :rolleyes:

Weet je wat, ik geef geen antwoorden meer op jouw vragen, ik verdoe mijn tijd alleen maar. Je weet toch alles zo goed..

Levrone@

Nee kerel, je hebt het weer mis.
Ik heb ze niet weggedaan omdat ik dacht dat ze nep waren, nee ik had BD genomen omdat mijn supplier geen naposim meer had. Het duurde even voordat ik wat van de naposim merkte, maar nu gaat het super.
Inmiddels heb ik de BD alweer ingeruild voor naposim..

Op dit vlak weet ik het idd beter dan jou, dus zie maar of je reageert of niet.

BBwannabe zei:
Nee kerel, je hebt het weer mis.
Ik heb ze niet weggedaan omdat ik dacht dat ze nep waren, nee ik had BD genomen omdat mijn supplier geen naposim meer had. Het duurde even voordat ik wat van de naposim merkte, maar nu gaat het super.
Inmiddels heb ik de BD alweer ingeruild voor naposim..

Op dit vlak weet ik het idd beter dan jou, dus zie maar of je reageert of niet.

Ik hoorde ergens een echo.........

Dat het even duurde komt dat de test is ingekickt en deca, dat ligt niet aan je dboll, maar een genie als jij weet dat natuurlijk wel.

Ik ben done met jou, succes verder.

Back
Naar boven