XXL Nutrition

Test propionaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik lees hier bij de kuurschema's dat de "Test Only Kuur" (Geschikt als eerste of tweede kuur.) test propionaat bevat.

Check ik dan de info van BigCat begrijp ik niet waarom dit dan voor 'beginners' geschikt is.


It's not the most user-friendly steroid of them all. Frequent injections can be painful to begin with, to a point where users will begin scouting for different locations to stick the needle, in order to not aggravate the same spots all the time. To make matters worse, its not that pleasant to inject either. The injection-site can become irritated and swell, and sometimes give incredible itches or soreness when touched. All these factors combined, you can see that this is the best form of testosterone to start off on for most beginners.

Bron: http://www.bodybuilding.com/fun/cattestp.htm


Injecteren is geen pretje dus, maar toch aan te raden voor beginners?

Kan iemand mij dat uitleggen? ???
 
Ten eerste is injecteren gezonder. Maar de rede waarom prop. toch geschikt is voor beginners. Mocht je niet lekker worden, ernstige bijwerkingen oid. krijgen, het is kortwerkend en dus zo weer uit je lichaam. Zijn nadeel van veel injecteren is dus ook een voordeel. Plus dat de angst voor naalden meteen overwonnen is.

En zo erg is het injecteren ook weer niet. Je voelt er niks van en hebt hooguit last van een wat stijve spier.
 
Ik heb zelf wel geinjecteerd, dat is het niet.

Maar het artikel doet het een beetje overkomen alsof het met deze stof een zeer pijnlijke bedoening is, terwijl ze het toch voor beginners aanraden.

Maar goed, het is dus voor beginners omdat het een korte halfwaarde heeft, tnx. :)
 
In dat opzicht ja, zet je enth. dan hoef je maar 1x per week of 5 dagen te prikken, maar je weet niet hoe je erop reageert, zou je dus problemen krijgen dan duurt het nog 3 weken voor het uit je lichaam is en dag of 8-10 voor die gehalveerd is.
 
Back
Naar boven