AndroidHealthClinic

test rapporten HG-gear

Bezoekers in dit topic

:rolleyes:

slechte dag gehad BigMaus? :D

Ach nee kerel....weet je wat het is,

we doen ons best om zuiver-eerlijke rapporten te plaatsen.
En er is al zoveel gezeik geweest van andere leden die de eerlijkheid in twijfel trekken dat mn lontje nu ff wat korter was.

Maar ik neem aan dat jij het niet op die manier hebt bedoeld.

Die pics horen erbij idd, ik zal erom vragen.;)
 
50% is dus slechte shizzle.
Pfff vindt ik een verontrustend hoog percentage...
Des te belangrijker zijn tests als deze, ik behoor dan ook zeker niet tot de catogorie die de integriteit van de tester en initiatief nemers van deze tests in twijfel trekken.

idd pics erbij please.... en keep up the good work:thumbs:
 
50% is dus slechte shizzle.
Pfff vindt ik een verontrustend hoog percentage...
Des te belangrijker zijn tests als deze, ik behoor dan ook zeker niet tot de catogorie die de integriteit van de tester en initiatief nemers van deze tests in twijfel trekken.

idd pics erbij please.... en keep up the good work:thumbs:

Nee nu krijg je een scheef beeld waar DW ook al over begon...

Dit is een greep uit, wat er vandaag de dag op de markt is.
Dus er zal best wel goeie Prop van Farmak zijn, en ook best wel goeie Omnadren.
Maar die gasten die het getest hebben, hebben nu dus een stel gekregen die dus erg fout zijn.
 
Ja, maar die greep vertegenwoordigd toch een toevallig gemiddelde?
 
Het enige wat we daaruit kunnen concluderen is " Let op wat je koopt ".
Er is overal Fake,het is aan jou om de nodige info op te doen en daaruit te concluderen of jou gear 'real of fake' is.
 
Ja, maar die greep vertegenwoordigd toch een toevallig gemiddelde?

Nee joh...hehehe, dan moet je een grotere greep hebben.

Dit zijn wat toevallig wat ampullen...
 
Nee joh...hehehe, dan moet je een grotere greep hebben.

Dit zijn wat toevallig wat ampullen...


Ben het met je eens dat je een grotere greep nodig hebt voor een nauwkeurig gemiddelde, vandaar dat ik het als een toevallig gemiddelde benoemde.
Desalniettemin heeft de uitkomst het nut van dit soort testen bewezen en is dit hopelijk een opzet voor meerdere tests/controles.
 
Ben het met je eens dat je een grotere greep nodig hebt voor een nauwkeurig gemiddelde, vandaar dat ik het als een toevallig gemiddelde benoemde.
Desalniettemin heeft de uitkomst het nut van dit soort testen bewezen en is dit hopelijk een opzet voor meerdere tests/controles.

Correct kerel!
 
Waar wordt het getest dan? En waarom is er geen steroiden testpunt net zoals met Xtc enzo? Iets om in het leven te roepen?

Als je het mij vraagt hebben veel kuurders zonder dat ze het weten ook te maken gehad met onderdoseringen. Geld stinkt nooit.
 
Waar wordt het getest dan? En waarom is er geen steroiden testpunt net zoals met Xtc enzo? Iets om in het leven te roepen?

Als je het mij vraagt hebben veel kuurders zonder dat ze het weten ook te maken gehad met onderdoseringen. Geld stinkt nooit.

Een testpunt?
Dan moet je een brief naar de overheid sturen denk ik:D
 
Een testpunt?
Dan moet je een brief naar de overheid sturen denk ik:D

We hadden vroeger wel zoiets in Amersfoort. Dan kon je voor een X bedrag een deel van je gear laten testen bij een soort GGD, meen ik. Geen idee of die verhalen waar waren.
 
We hadden vroeger wel zoiets in Amersfoort. Dan kon je voor een X bedrag een deel van je gear laten testen bij een soort GGD, meen ik. Geen idee of die verhalen waar waren.

Vroeger ja, maar overheid heeft geen trek in die zooi meer.

Die bemoeien zich idd liever met het testen van drugs, zodat er geen doden vallen.
Aas lijkt ze niets te boeien, anders was er nog wel een dergelijk punt.
 
Ik vraag me dan eigelijk af of het verschil dan zo groot is als je bv test e zou nemen van Galineka of van een UG lab want test is toch test of BV Winstrol=winstrol
Bij UG kwamen de tests er allemaal goed uit wat we van HG niet kunnen zeggen.
Dus als de kwaliteit hetzelfde is MG per MG,is voor de rekening voor mij rap gemaakt.
Waarom het risico?
Of ben ik verkeerd?
 
volgens mij is er wel degelijk verschil in kwaliteit van de gebruikte grondstoffen.
 
volgens mij is er wel degelijk verschil in kwaliteit van de gebruikte grondstoffen.

Ja er is een verschil van samenstelling van den grondstoffen bij sommigen Ug grondstoffen en Hg gecertificeerde stoffen.
Zie maar Ug bold vs Hg bold
Ug bold komt vloeibaar aan voor het preparaat, Hg bold komt in poeder vorm die gemengd word met een versneller.
 
Ik verkies HG sowiezo altijd boven UG.
Als je de orginele HG in handen hebt is dit vaak beter als de nagemaakte vorm.

Jammer van deze enkele slechte ampullen.
Ik heb van Farmak wel altijd goede gehad.
 
crap ik had er een zooi (enkele heleboel) die allemaal uit deze batch bestaan.Daarom heb ik ze laten testen,wilde weten hoe jet ervoor stond.
Laten we de boel niet mooier maken dan het daadwerkelijk is.Er wordt gewoon een vreselijk slechte shit aangeboden.Nu hebben we het over ""sommige amps" ga weg lui,dit menen jullie zekker niet.Als ik ze openmaak kan ik voor een weeshuis oliebollenbakken..........get real
 
zoals DIV @ BOS zou zeggen, find better sources :D
 
Als ik ze openmaak kan ik voor een weeshuis oliebollenbakken......

Hehehehe......lol:p
 
Back
Naar boven