MuscleMeat

test rapporten HG-gear (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2004
Berichten
8.403
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Galenika testosteron enanthaat



nvcmix.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lekkere shizzle :D

great post.
 
Een van dezer dagen nog

Omnadren
Farmak test prop 50mg
Wederom nw rapport Galenika
 
ff nog een Galenika:

dvn6lv.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een Farmak testosteron Propionaat

xdcqrc.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En een Omnadren:

243izv5.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zit meer in dan in een griekse deca,in die laatste etiketje norma derop en klaar
 
Laatst bewerkt:
Die laatste 2 zijn natuurlijk zwaar klote :( Alsof er nog niet genoeg geld wordt verdient op het echte spul.
 
sorry hoor, maar begrijp ik hier iets niet?

Als er niks of heel weinig in een HG ampulletje zit betekend dit volgens mij dat jullie een nepperd getest hebben...als ik dit topic als leek lees lijkt het wel of de HG spullen die slecht uit de test komen dus ook slecht zijn, maar dat is natuurlijk niet zo want dit wordt natuurlijk door een intern kwaliteits systeem bij de grote farmaceutische bedrijven gecontroleerd..

grten
 
Wordt toch nergens beweerd dat HG slecht is. Fake HG is slecht. Hier wordt toch alleen maar aangetoond dat de laatste twee testen fakes betroffen.
 
koop je test krijg je deca,leuk in een test deca kuurtje :p
 
HG is vaak beter, vandaar dat deze soms wel is worden nagemaakt.
Daar komt bij dat er soms in een partij echte HG, soms een slechte tussenzit, en die zou je dan natuurlijk net kunnen treffen..?

Die omnadren is gewoon k*t, maar ook die zijn gewoon goed als je orginele hebt.
Als je de orginele Farmaks hebt heb je goud in handen :)

Galenika is natuurlijk goed, heerlijke shit!
 
ik snap de omnaderen test niet, daar horen 4 testosteron esthers in te zitten en ogenschijnlijk is er alleen op enanthate getest?
 
ik snap de omnaderen test niet, daar horen 4 testosteron esthers in te zitten en ogenschijnlijk is er alleen op enanthate getest?

Q-esthers worden eerst op 1 esther getest, als die hoofd esther niet aanwezig is wordt ie gesplit, dat krijg je te zien aan je spec, welke variant er wel of niet inzit. Dan wordt hij op de variant getest.
In een volgend rapport komt er een Q-split geloof ik van sustanon.
 
Mooi werk mannen. Hier zullen veel members blij van worden. Naja, niet van de resultaten... :D
 
Mens zou bang worden worden om nog HG aan te schaffen....Nou ja ,tenzij je een goede supplier hebt...Lucky 4 me!
 
sorry hoor, maar begrijp ik hier iets niet?

Als er niks of heel weinig in een HG ampulletje zit betekend dit volgens mij dat jullie een nepperd getest hebben...als ik dit topic als leek lees lijkt het wel of de HG spullen die slecht uit de test komen dus ook slecht zijn, maar dat is natuurlijk niet zo want dit wordt natuurlijk door een intern kwaliteits systeem bij de grote farmaceutische bedrijven gecontroleerd..

grten

Ja als je er snel over heen leest zou je dat snel denken, mee eens.

Laat het dus heel duidelijk zijn dat dat NIET ZO IS.
Zoals bv die omnadren, das om te huilen.
Maar er is nog steeds goeie omnadren in de markt.

Dit is zomaar een greep uit de markt dus.

Mens zou bang worden worden om nog HG aan te schaffen....Nou ja ,tenzij je een goede supplier hebt...Lucky 4 me!

Dat is niet de opzet.
 
Ja als je er snel over heen leest zou je dat snel denken, mee eens.

Laat het dus heel duidelijk zijn dat dat NIET ZO IS.
Zoals bv die omnadren, das om te huilen.
Maar er is nog steeds goeie omnadren in de markt.

Dit is zomaar een greep uit de markt dus.



Dat is niet de opzet.

Okay om dit allemaal echt zin te geven zou het volgens mij een hele kleine moeite zijn om wat duidelijke fotos van de gesteste batch erbij online te zetten zodat men weet hoe die nepperds (of goede) er dan uit zien..

grten
 
Okay om dit allemaal echt zin te geven zou het volgens mij een hele kleine moeite zijn om wat duidelijke fotos van de gesteste batch erbij online te zetten zodat men weet hoe die nepperds (of goede) er dan uit zien..

grten

Strak plan!
 
Okay om dit allemaal echt zin te geven zou het volgens mij een hele kleine moeite zijn om wat duidelijke fotos van de gesteste batch erbij online te zetten zodat men weet hoe die nepperds (of goede) er dan uit zien..

grten

Ja wie weet doen we dat nog eens.
 
Back
Naar boven