Fitness Seller

test rapporten HG-gear

Bezoekers in dit topic

K*t voor je Mart als je wat van die shizzle hebt...:o
Doelde op je opmerking, die vond ik lollig:p

Ik was gauw uitgelachen Rene.
Mijn supplier was sportief,en maakte gelukkig een goeie deal.Die ging ook ff verhaal halen zei die.


Daarom is het gewoon erg belangrijk dat ZELF grote en goede suppliers in de maling genomen worden,en ook maar op het blauw vd ogen van hun afgaan
 
Ik was gauw uitgelachen Rene.
Mijn supplier was sportief,en maakte gelukkig een goeie deal.Die ging ook ff verhaal halen zei die.


Daarom is het gewoon erg belangrijk dat ZELF grote en goede suppliers in de maling genomen worden,en ook maar op het blauw vd ogen van hun afgaan

Ja dat begrijp ik...... coulant als je supplier een en ander terug neemt maar ondertussen heb je gekuurt met meuk. En met jou dan ook anderen.
Maar ik gaf een aantal posts terug al aan een groot voorstander van dit initiatief te wezen, en vindt jou inspanningen in deze super.
 
Ja dat begrijp ik...... coulant als je supplier een en ander terug neemt maar ondertussen heb je gekuurt met meuk. En met jou dan ook anderen.
Maar ik gaf een aantal posts terug al aan een groot voorstander van dit initiatief te wezen, en vindt jou inspanningen in deze super.

Thx bro.Ik zelf heb ze gelukkig nooit gebruikt.
 
Dat scheelt weer goos....
 
Zou er ook niet mee kunnen lachen, je bouw een vertrouwens relatie op met supplier dan kom je zoiets tegen, waar je supplier eigenlijk ook niets echt kan aandoen, het is er eenmaal en het gaat er niet op verbeteren de dag van vandaag, fake maken gaan ze blijven en blijven doen, dus moeten we onszelf wapenen tegen die handel! het is tenslotte ons zuur verdiende euro'tje dat we erin pompen om nog maar te zwijgen wanneer je een kuur ermee gedaan hebt, frustratie's en dergelijke....
 
Ja en natuurlijk de klachten over de leveranciers,dat ga je natuurlijk dik merken.Je vertrouwd nix en niemand meer
 
Idd erg zonde dit soort dingen.
Het ergste is als er opzet in het spel zou zijn.
Nou zijn er nogal weinig mensen en suppliers die hun spullen laten testen dus suppliers moeten ook maar afgaan op hun bronnen en die ook weer op hun bronnen.

Zoals gezegd zijn er ook van deze Farmaks en Omnadren genoeg goede spullen op de markt waar wel het juiste inzit.
Die omnadren vind ik nog het ergste, daar zat totaal de stof niet in die het moest hebben.
Die Farmak is gewoon onder gedoseerd, of omgelabeld van een 10mg, want die bestaan ook.
 
Maar het leed is voor mij al geschiet bro.Ik raak ze zelfs niet meer met 2 stokken aan.
Als ik op US fora kijk,heeft echt alles hetzelfde lotnr als de gesteste zooi.
gewaarschuwd man......
 
Gelukkig worden er wel miljoenen andere goede gemaakt en gebruikt.
Om nu heel de markt als vals te bestempelen gaat me weer iets te ver.
Dan zouden we er minimaal 5000 moeten testen en dan kunnen we spreken van een ware fake invasie.
Ook een lotnr kun je namaken dus dat zegt ook niet alles..
 
Zo kunnen we alles goedpraten,maargoed imo neem ik dit niet meer
 
Eind jaren 90 was ruim de helft van de geteste HG aas fake, wat een redeljik beeld geeft van de kwaliteit van het in omloop zijnde spul. Zie geen reden waarom er anno 2008 veel verandering zou zijn hieromtrent.
 
Nee Bro er is niets goed te praten want fake is fake!
Maar ik doel er alleen op dat er ook genoeg goede van in omloop zijn, weet niet of dat ook in NL is.
 
WE HEBBEN ZOWAAR EEN WINNAAR IN DE NORMAHELLAS DECA SCAM

raporten volgen
 
Ik denk dat de grote suppliers echt wel weten dat ze fake verkopen, maar ze pakken er gewoon een mooie marge mee. Misschien geven ze je een deel fake en wat echte zodat je er toch wat van merkt en denkt dat je te laag gedosseerd hebt..
Omdat er zoveel fakes in omloop zijn gebruiken mensen imo te snel te hoge doseringen.
Als je echte goede gear hebt zou je met lagere doseringen ook mooie resultaten halen.
 
Vind het een aaname,maar natuurlijk kan dat
 
Back
Naar boven