Fitness Seller

test-rapporten HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2004
Berichten
8.403
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Een mooi verlag over Jin:

ir3pue.jpg


5l1b91.jpg


2i6gav6.jpg


6z3qbr.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk rapport, geeft toch net wat meer inzage..
 
Goed werk!
Geeft wat tegengas op alle cowboyverhalen van de laatste tijd.
 
zijn geen cowboy verhalen bro,was het maar zo
 
Maar dit zegt niets over de kwaliteit van nu aangezien het rapport uit 2006 is.Of mis ik hier iets?.Uiteraard wel altijd interressant om te lezen.
 
mooi zo een rapport ;allen het is er eentje over gs en niet over jin zoals ik het zie toch....
en nu de rest nog als dat zou kunnen..
 
gs? dat zijn toch gewoon bleu tops?
 
Ja is gewoon bluetops.

We hebben nog wat achterdehand info,maar dat kunnen we niet onderbouwen met een rapport.Deze testen zijn een vriendendienst geweest voor iemand hier op het board.Je kan HGH alleen bij nordic laten testen op sequence.

Dus we hebben alleen een wel of niet HGH.We gaan deze niet plaatsen omdat het nog geen geschreven resultaten zijn.En er veel gezeik komt over wel of niet waar.Dus deze info houden we bij ons.
 
kan

Deze onderzoeken zijn gedaan door de toxicologische afdeling we hebben er ook één van Jintropin. We hebben die laten doen omdat er destijds veel werd gezeken op de boards over peptide dimers en samengaande peptide verontreinigingen betreffende purificatie en rocombinant techniek. Beide samples de bluetops (van Lin) en de Jintropin. Beide samples waren loepzuiver.We hebben nu de Norditropin en de Hygetropin weer laten doen. Vooral om het verhaal op Ergogenics over de albumine na te gaan. Deze wordt vooral gebruikt bij receptor onderzoeks peptides, deze worden soms zelfs gestabiliseerd met runderalbumine of FBA dus het albumine (bloed) van een ongeboren kalf. Deze peptides zijn immers niet voor humaan (menselijk) gebruik bestemd, dus waarom het duurdere humaan albumine gebruiken. Tegenwoordig stabiliseerd men met mannitol en Hyge zelf met een suikerderivaat.
De HPLC grafieken van de normale onderzoeken en ook de sequences zijn te bekijken op het PDF (gratis) op de magazines section van body of science website.
 
wij hebben ook de hygetropin laten doen,bevatte magnesium en albumine.Waarschijnlijk dezelfde als op ergogenics.

Ging hier om de groene variant,zonder anticounterfeit seal
 
wij hebben ook de hygetropin laten doen,bevatte magnesium en albumine.Waarschijnlijk dezelfde als op ergogenics.

Ging hier om de groene variant,zonder anticounterfeit seal
Als die seal er wel opzit, zit je dan voor 100% goed? Ik heb de nummers op de website gecontroleerd en die waren goed. Bvd.
 
mooi zo een rapport ;allen het is er eentje over gs en niet over jin zoals ik het zie toch....
en nu de rest nog als dat zou kunnen..

Heb dan ook de orgineele jintropin .
Die zijn makkelijk naar te cheken of ze echt zijn.
Op de doos staat de site waar je je kan inloggen.
Dan staat zit er een label op de opening van de doos.
in die label zelf zitten twee haar fijne draatjes plus een code op de label waar je op site kunt inloggen .
toets de code in en je ziet gelijk de productie verklaring.
 
zal oude partij zijn.Jin is history,of je moet de green tops hebben,daar zit klaarblijkelijk volgens body of science jintropin in
 
dus als je bij jintropin zelf besteld krijg je nu greentops?
 
hehehehe zou zomaar kunnen
 
zal oude partij zijn.Jin is history,of je moet de green tops hebben,daar zit klaarblijkelijk volgens body of science jintropin in

jintropin history???. het zal dan ook aan de bronnen liggen van je.
Kijk maar op de site van jintropin die is weer aangepast.
Volgende week krijg ik de nieuwste versie van binnen.
Maar voor mij is dat allemaal domgelul met die gekleurde dopjes.
Komt allemaal van de zelfde leveranciers.
 
tuurlijk gozer
 
Dus hygotrpin is fake???
 
Back
Naar boven