AndroidHealthClinic

test-rapporten UG-gear

Bezoekers in dit topic

100 % eens. Maar denk dat de "verantwoordelijke" niet gaan reageren dus heeft al die ophef weinig nut imo.
 
mensen, het is en blijft een kwestie van vertrouwen in je supplier. zo was het en zo zal het zijn.
tenzij je zo een analyseer machine in je huis hebt;

en dat andere board, eerlijk gezegd, lijkt me een verzameling losers die hier wrschl allemaal geband zijn en gefrustreerd rondlopen over iets. mij maak je niet wijs dat die geen belang hebben bij het afbreken van deze of gene producten

er verandert gewoon niks.

gr

s
 
100 % eens. Maar denk dat de "verantwoordelijke" niet gaan reageren dus heeft al die ophef weinig nut imo.
Ik ben al een stapje verder en kijk naar andere mogelijkheden en/of opties.;)
mensen, het is en blijft een kwestie van vertrouwen in je supplier. zo was het en zo zal het zijn.
tenzij je zo een analyseer machine in je huis hebt;

en dat andere board, eerlijk gezegd, lijkt me een verzameling losers die hier wrschl allemaal geband zijn en gefrustreerd rondlopen over iets. mij maak je niet wijs dat die geen belang hebben bij het afbreken van deze of gene producten

er verandert gewoon niks.

gr

s

En Myjector dan??

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Ik ben al een stapje verder en kijk naar andere mogelijkheden en/of opties.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Hehehe, gaat iets verkeerd volgens mij.:o
 
ik ben een van de weinige die die man al in het echt heeft ontmoet.

en ik denk dat die man niet liegt, om verschillende redenen. maar ik was er niet bij toen hij testte.

net zo min als ik erbij was toen die aap van dat andere forum zijn "onderzoek" deed....

maw, ik heb geen "bewijzen" en het blijft een kwestie van vertrouwen - zie je wat ik bedoel?

terloops, ik denk niet dat er schokkende dingen gebeuren hoor. dat er afwijkingen zijn in sommige labs, had je toch zelf kunne raden?

ik blijf vrolijk verder kuren alleszins :)
 
ik ben een van de weinige die die man al in het echt heeft ontmoet.

en ik denk dat die man niet liegt, om verschillende redenen. maar ik was er niet bij toen hij testte.

net zo min als ik erbij was toen die aap van dat andere forum zijn "onderzoek" deed....

maw, ik heb geen "bewijzen" en het blijft een kwestie van vertrouwen - zie je wat ik bedoel?

terloops, ik denk niet dat er schokkende dingen gebeuren hoor. dat er afwijkingen zijn in sommige labs, had je toch zelf kunne raden?

ik blijf vrolijk verder kuren alleszins :)

Oke, das jou eigen keus, ik zal zelf morgen ook weer test/tren van UG zetten omdat ik mijn kuur gewoon afmaak maar dat neemt niet weg dat ik van dit alles een nogal wrange smaak in mijn mond gekregen heb.
Ik zei al eerder, mocht dat rapport nu daadwerkelijk waar zijn, denkende dat ik morgen 250mg test met 200mg tren zet, maar in werkelijkheid plusminus 200mg test in z'n totaliteit dan zal ik er toch wat zien en is het moeilijk te bepalen of ik ben besodemietert of niet. Daarom ga ik verder kijken, gewoonweg om meer zeker te zijn. Onzekerheid is een enorm k*tgevoel.
 
Oke, das jou eigen keus, ik zal zelf morgen ook weer test/tren van UG zetten omdat ik mijn kuur gewoon afmaak maar dat neemt niet weg dat ik van dit alles een nogal wrange smaak in mijn mond gekregen heb.
Ik zei al eerder, mocht dat rapport nu daadwerkelijk waar zijn, denkende dat ik morgen 250mg test met 200mg tren zet, maar in werkelijkheid plusminus 200mg test in z'n totaliteit dan zal ik er toch wat zien en is het moeilijk te bepalen of ik ben besodemietert of niet. Daarom ga ik verder kijken, gewoonweg om meer zeker te zijn. Onzekerheid is een enorm k*tgevoel.

zoals ik al zei, ik heb rotsvast vertrouwen in mijn supplier ;)
 
Ok true wat snuffie zegt, maar er staan zat stickys in hoe je je eigen HB moet maken.

Ik zou er wel wat voor voelen om mensen daardoorheen te lozen. Of te adviseren....

Je doet ip niets anders dan wat de ug labs doen.....

Weet niet of dat opperen toegestaan is, maar poeder, olie, en klaar. is Klara
Eigen maaksel, niets illigaals aan, damn we kunnen met paar man bijv afspreken en wat brouwen, of schiet ik door

nee kriel je draaft niet door:D is een top idee van je, kookclub maar dan anders, zou dan graag meedoen als het ooit zover komt:thumbs:
 
Ik ben terug gevloten, blijkbaar is dit niet toegestaan, en worden er valse intensies gewekt.

Mensen kunnen suggereren dat ik poeders oid verhandel of whatever.

Daar zit wel wat in. Er is een tijd geweest dat HB veel werd gemaakt. Maar het belangrijkste is dat jij die gram of 2 test voor je vail afgewogen hebt. Of de kwaliteit van je bijv test goed is, is met een simpele verwarmingstest al te doen. Die paar rapprrjes van gister over doorsnee poederboer zijn gewoon goed.

Die poeders daar moet je vertrouwen in hebben, de rest steriliseren en afwegen etc doe je zelf.
Ik ga hier over spreken met mods, ieder us en Duits forum heeft zo een sticky, 1 ding ik help MAAR NIET met poeders, daar zullen jullie naar op zoek moeten.
 
Ik ben al een stapje verder en kijk naar andere mogelijkheden en/of opties.;)


En Myjector dan??

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Ik ben al een stapje verder en kijk naar andere mogelijkheden en/of opties.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Hehehe, gaat iets verkeerd volgens mij.:o

Myjector is indertijd,paar jaar terug door mij en BM benaderd omdat hij de enige was die een pharma baan heeft. Niet als die studentkneus van dat andere forum,die doet alsof hij de grote ontmaskeraar is,maar idd wel bollen kan brouwen,wel zwaar ondergedoseert,en de boel aan het wankelen wil brengen.

de intensie was te kijken of er echt inzat wat erop stond.

De normale reguliere labs zijn toen getest op GS na,er was toen windstilte daar,terwijl ze imo wel weer goed aan de weg timmeren. Maar dat ter zijde.

Nu krijgen ze...althans proberen ze ons een koekje van eigen deeg te geven.

Denk maar na over het simpele feit dat testosteronpoeder,die je voor je homiebrew gebruikt en tussen de 1-2 euro per gram kost, zou onderdoseren,DAT SLAAT KANT NOG WAL.

Een lab die zich daar schuldig aan maakt,is gedoemt.

er zijn dure poeders waar je je bij kunt afvragen of het aangelengd,versneden oid kan worden,ja....blijkt uit uit een staal van dat lab Z.

Daar is winny in te vinden,geen oxandrolone. Reguliere labs HEBBEN hunklanten,dat zijn er zeer veel. Die vallen niet voor de raporten die door kloons en belanghebbende van concurerende labs neerplempen.

Zoals YG al zegt,je weet wat je hebt...............maar zeer zeker niet wat je krijgt.

overgens is er een sticky over dat ephedrine verhaal door MrJ.

Zou dat zelfs zover willen voeren om een totaal verbod op dat merk te voeren,en alleen met reply die waarschuwing willen beantwoorden.

Kijk ik weet dat DBB onafhankelijk is en moet zijn,maar niet alleen mensen die niet op de vragen van die personen omtrent gunsten voor hun eigen belang reageren door het slijk te halen en te bestempelen. Een forum te betichten van verkapte handel/eigendom zijn van een bepaald merk,gaat mij werkelijk te ver.

Het is door een aantal lieden ontmaskert dat hun erachter zitten,waarom moeite doen en adviesen te geven over een product wat gefabriceerd wordt door ratten.........die brengen ziektes over. Daar wil je niet mee besmet worden.
 
uiteraard kriel zorgen we zelf voor het matriaal, niet jij daar gaan we ook van uit. okee er zijn gasten natuurlijk die dat verkeerd opvatten. okee dat terzijde.
het ging om het proces hoe te maken en opletten ivm hygienisch werken etc... en niet over handel!!!! maar je hebt gelijk over de kwaliteit van het poeder dat moet goed zijn en hoe je dat zelf kan checken. met moet geen versneden spul hebben etc..

buiten omdat ik wacht geduldig en lees hier ff weer mee.

thnx!
 
weer paar rapjes voor de goedgelovigen onder ons

Primobolan GS 560089 100mg/ml 99.67mg/ml

Good 2 go dus
 
Testosteron Enanthate Euro Pharma (EP) 0535/15 250mg/ml 267mg/ml

Good 2 go

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Testosteron Enanthate Long Yi Yao (LYY) 25082010 300mg/ml 303,2mg/ml

good 2 go

eerdaags zullen we wat verschillende clenbuterols onder de loep nemen,van HG en UG
 
Mooi om te horen kriel :).
GS, EP en LYY dus goed uit de bus.
 
Altijd goed om goeie test resultaten terug te zien van de producten die je gebruikt (LYY)!
 
Testrapport van Lixus, gepost door iemand op UK-muscle.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

Kan m'n bericht niet bewerken? Maar hoorde dus 100mg/ml te zijn.
 
Die van Lixus is 100mg/ml.
 
Back
Naar boven