AndroidHealthClinic

Test susp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drycure

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
2.477
Waardering
2
Elke ****ing keer als ik wat test susp wil zetten drukt die spuit niet door dan moet ik ziekelijk veel kracht zetten op die spuit of soms lukt het niet eens, ik word er nu schijtziek van, combineer wat susp met me prop (niet in zelfde spuit) maar dat spul gaat er gewoon niet uit eenmaal ik in een spier zit. Kan iemand mij vertellen hoe het makkelijker gaat, word hier namelijk erg gefrustreerd van.
 
Heb nu net zo hard gedrukt dat de helft er aan de andere kant van de spuit uitkwam(ja hoe krijg je het voor elkaar) en de rest ging wel in me borst. Duur spul zo
 
Kun je het niet licht verwarmen.?
 
das wel vaag
miss een andere inject plek zoeken die je nog niet gebruikt hebt?
Ik had het ook wel als ik weken in hetzeflde been had gezet met prop ester.. Maar niet zo erg als jij :D
 
das wel vaag
miss een andere inject plek zoeken die je nog niet gebruikt hebt?
Ik had het ook wel als ik weken in hetzeflde been had gezet met prop ester.. Maar niet zo erg als jij :D

Nee het is niet dat je op littekenweefsel zit, het heeft te maken met soort van vacuum denk ik.
 
een grotere naald. 0.8x40mm
 
0.8x50mm precies hetzelfde...
 
Denk na man, waarom zou ik dat willen en waarom zou dat effect moeten hebben.
 
Ik heb ook problemen gehad bij test op waterbasis. Ook B12 kreeg ik met moeite geïnjecteerd.

Ik moest het zeer langzaam injecteren. Iedere keer een streepje en dan even wachten.
Als ik door drukte voelde ik een branderig gevoel en kreeg het moeilijk in mijn kontof been...

Dus probeer dat eens. Aan je naald of de viscositeit zal het niet liggen...
 
Ik heb ook problemen gehad bij test op waterbasis. Ook B12 kreeg ik met moeite geïnjecteerd.

Ik moest het zeer langzaam injecteren. Iedere keer een streepje en dan even wachten.
Als ik door drukte voelde ik een branderig gevoel en kreeg het moeilijk in mijn kontof been...

Dus probeer dat eens. Aan je naald of de viscositeit zal het niet liggen...

Gaat niet langzaam, hij drukt gewoon niet in dan moet je zo hard drukken en dan ineens gaat die en dan is het heel gemakkelijk.
 
wat is de beste plek om test op oliebasis te injecteren van je lichaam
in mijn arm ging bnamelijk heel zwaar
 
wat is de beste plek om test op oliebasis te injecteren van je lichaam
in mijn arm ging bnamelijk heel zwaar

Gewoon in je kont of been bro...beter ff eigen topic openen.

Of zoeken, want dat hoor je gewoon te weten.
 
Iets op waterbasis wat niet door een 0m6x25 (gok ik) gaat?
 
Is het troebel? Dan kan het zijn dat er telkens een vast deeltje in de naald terecht komt waardoor het niet goed wegspuit. Misschien dat van te voren even schudden helpt.
Als het niet aan het spul zelf ligt zou je eens een andere spiergroep kunnen proberen, de glutes spuit meestal het gemakkelijkst weg.
 
yoo is het humangrade of UG-lab test suspensie?...
 
Back
Naar boven