Fitness Seller

test, tren.. 1ste keer

Bezoekers in dit topic

Kijk ff bij foto sectie :)
 
mja moet ik mijn vriendin is effe om hulp vragen.
neem die andere fotos altijd zelf op de fitness voor ik ga beginnen en liefst in de zelfde houding om goed te kunnen vergelijken natuurlijk.
 
vraagje voor digene met wat meer ervaring, is zijn vooruitgang, gemiddeld minder of juist goed te noemen? ik vind namelijk als onervaren persoon in de AAS dat je erg goed verschil ziet in een klein tijdsbestek met verre van goede voeding.
 
over die voeding,
ik zit nu al enkele weken vlot aan de 3000cal/dag. komende van amper 2000 op "onderhoud" vind ik dit niet niks.
ik geef toe dat ik niet altijd even clean eet maar ik kan me dat wel veroorloven.
ik kom zo goed als geen vet bij.
ik let wel enorm op mijn carbs en proteinen. gewoon zoveel mogelijk van elk!
ik eet nu 5 a 6 keer per dag in niet al te grote hoeveelheden mijn eieren, kip, vis en rood vlees, pasta, rijst, noten, haver, kwark en noem maar op.
ik heb veel gekeken naar wat mensen hier opt forum binnenspelen en ben dat nu gewoon na aant doen met best wel netjes resultaat.
mijn doel was al sinds het begin om bij te komen. liefst spieren uiteraard maar als daar nu wat vet bij zit vond ik dat ook ok. dat is nu niet zo.

verder vind ik bovenstaande vraag zelf ook wel zeer interessant.
van mezelf vind ik uiteraard dat ik het heel goed doe en voel er mij dus ook goed bij.
dat is voor mij het belangrijkste hoor ;)
 
heb geprobeerd te poseren:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

eerlek gezegd... trekt op geen fluit zo poserend vind ik :D
 
Moest ff keihard lachen hier man, haha, die prank-face erbij ook :roflol:

De MM is wel goed gelukt!

Handen achter je hoofd? Welke spieren wilde je laten zien? Biceps of buik?

Die laatste, de Lat-spread gaat ook niet helemaal goed, je moet de rug ' bollen ' zeg maar, nu ' hol ' je je rug meer...., je maakt hem nu juist niet wijd!

Ach, af en toe een beetje oefenen en het gaat stukken beter ;)
 
haha ja die eerste was eigelek gewoon wat onnozel doen maar dacht zet het er maar bij, kunnen ze wat lachen met mij :eyes:
maar bedankt voor de tips. heb er idd duidelijk geen kaas van gegeten.

zojuist drukte de postbode op de bel en overhandigde mij die laatste vial die ik nog bijbesteld had.
kan er weer zonder zorgen verder tegenaan! :)
 
haha mooie foto's joh;)
hahah
nou iig leuke log om te volgen!
 
Ok, lekker doorknallen dus en met die foto's zit het al goed: side biceps + most muscular gaan goed, daar kun je pics van blijven schieten, de rest kun je oefenen ;)
Doe zo verder :thumbs:
 
Ok, lekker doorknallen dus en met die foto's zit het al goed: side biceps + most muscular gaan goed, daar kun je pics van blijven schieten, de rest kun je oefenen ;)
Doe zo verder :thumbs:
das dan de 2de(mm) en de laatste(sb) foto waar jij get over hebt e?
 
goeje dan weet ik wat me te doen staat :)
thx voor de steun kerel!

als ik het niet vergeet ga ik morgen voor ik begin te trainen mijn vet nog is laten meten. schat dat het rond de 9 a 10% zal liggen.
 
vetpercentage staat op 14%
 
leuke vooruitgang chest en onderarm ziet er ook brut uit alleen twijfels over je bicep en schouders ? of ligt het echt aan de foto's ???

keep it up :cool:
 
schouders valt nog wel mee vind ik maar idd mijn biceps hebben nog heel wat nodig. das het enige waar ik nog niet tevreden over ben.
ze groeien nu eenmaal heel moeilijk bij mij. heb ook geen idee wat ik daar aan zou kunnen doen.
ik train ze 2 maal per week.
maandag en meestal donderdag of vrijdag nog eens zodat er toch wat tijd tussen zit.
 
Ziet er goed uit bro.;)
Vooral dat gezicht hehehe.:D
 
schouders valt nog wel mee vind ik maar idd mijn biceps hebben nog heel wat nodig. das het enige waar ik nog niet tevreden over ben.
ze groeien nu eenmaal heel moeilijk bij mij. heb ook geen idee wat ik daar aan zou kunnen doen.
ik train ze 2 maal per week.
maandag en meestal donderdag of vrijdag nog eens zodat er toch wat tijd tussen zit.

In principe moet 1x in de week, gruwelijk hard je bi's + tri's aanpakken, voldoende zijn!
 
je hoofd begint er wel wat gekker uit te zien hoor... :p

Succes :)
 
Back
Naar boven