AndroidHealthClinic

test, tren.. 1ste keer

Bezoekers in dit topic

update 20-10-2010
de dag dat ik begon met de kuur heb ik enkele dingen opgemeten.
hier de metingen van toen en het resultaat nu vandaag.
uiteraard meet ik weer als de kuur gedaan is.

6/9/10 bicep: (arm ontspannen hangend naast lichaam) 30cm. nu 20/10/10 33cm (38cm opgespannen maar dat telt niet :) )
borst: 93cm nu: 102cm
buik: 81cm nu: 84cm
 
Nette resultaten, vooral borst springt eruit :thumbs:
Biceps kan aangespannen gemeten worden hoor, wel koud overigens (voor het trainen).
BF toch iets gestegen? (buik 3cm..)
 
ja man :(
van 11 naar 14% maar is niet zo erg.
wat ik heb dat heb ik.

ben is aant denken geweest over hoe ik mss beter/efficienter mijn boven armen kan trainen.
als ik nu bv op maandag is alleen biceps-triceps doe ipv borst-triceps of rug-biceps...

bv: bicep
hammer 4x8 reps telkens 2kg erbij
concentration 4x8 reps telkens 2kg erbij
preacher 4x8 reps telkens 2kg erbij
barbell 4x8 reps telkens 2kg erbij

bv: tricep
pushdown 4x8 reps telkens 2kg erbij
overhead rope 4x8 reps telkens 2kg erbij
barbell op bankje liggend 4x8 reps telkens 2kg erbij
staand met cable 1 arm strekkend 4x8 reps telkens 2kg erbij

zou dat iets beter resultaat opleveren????
 
ja man :(
van 11 naar 14% maar is niet zo erg.
wat ik heb dat heb ik.

ben is aant denken geweest over hoe ik mss beter/efficienter mijn boven armen kan trainen.
als ik nu bv op maandag is alleen biceps-triceps doe ipv borst-triceps of rug-biceps...

bv: bicep
hammer 4x8 reps telkens 2kg erbij
concentration 4x8 reps telkens 2kg erbij
preacher 4x8 reps telkens 2kg erbij
barbell 4x8 reps telkens 2kg erbij

bv: tricep
pushdown 4x8 reps telkens 2kg erbij
overhead rope 4x8 reps telkens 2kg erbij
barbell op bankje liggend 4x8 reps telkens 2kg erbij
staand met cable 1 arm strekkend 4x8 reps telkens 2kg erbij

zou dat iets beter resultaat opleveren????

Kan allemaal, ik doe op vrijdag: borst/bi/tri.

bankdrukken/standing EZ curls/concentration curls/skull crushers/kickbacks..
 
schouders valt nog wel mee vind ik maar idd mijn biceps hebben nog heel wat nodig. das het enige waar ik nog niet tevreden over ben.
ze groeien nu eenmaal heel moeilijk bij mij. heb ook geen idee wat ik daar aan zou kunnen doen.
ik train ze 2 maal per week.
maandag en meestal donderdag of vrijdag nog eens zodat er toch wat tijd tussen zit.

na paar weken manier van training veranderen helpt bij mij toch, heb tijdje 12-10-8-6 setjes gedaan steeds gewicht verhogen en dan veranderd naar gwn een neutraal gewicht pakken (bv. 12kg) losse halters 10 reps doen en proberen tussen de 5 a 10 sets te doen en de volgende week of keer dat je biceps traint gewicht te verhogen met bv. 2 kilo, en zo het zelfde met curl bar hopelijk heb je er wat aan :)
 
Laatst bewerkt:
Interresant log, Toch al mooie vooruitgangen hoor!
Ik volg je :D
 
dankjewel :)

mijn laptop heeft het gisteren begeven en had daar nog een foto op staan om te uploaden.
zal maar een nieuwe maken maar nu zit ik op een imac ter vervanging en weet niet of ik de software van mijn camera hier op krijg want dit ding heeft geen bluetooth of memorycard lezer :(

verder kan ik nog vertellen dat ik nu vlot 9kilo in totaal ben bijgekomen +- 85nu
 
Gaat lekker, inmiddels al 10kg+ winst zeker?
Bij welke lengte?
 
85kg 183cm 14%bf

gewicht blijft nu al enkele dagen hangen...
moet nog meer gaan eten :)

ben nu wel erg sterk geworden voor iemand met mijn bouw.

vb:
dumbbell bp 12x30, 12x32, 12x34, 12x36

concentration curl 12x18, 12x20, 12x22, 8-10x22

seated cable row 10x69, 10x73, 10x79

maar kuur loopt op zijn einde bijna en na de terugval ga ik nog niet tevreden zijn dus heb al een volgend plan klaar liggen voor mei 2011
 
Laatst bewerkt:
En hoe staat het er nu voor? Kan je de resultaten nog een keer samenvatten?
 
Beetje jammer dat de log niet afgemaakt wordt. Het is juist interessant om te lezen hoe het eindigt en de pct verloopt.
 
Ik vind het idd ook jammer , vond het erg interresant . Leuk kuurtje en was benieuwd wat je er uiteindelijk mee zou winnen,:cool:
 
mja... sorry voor het niet meer aanvullen van mijn log.
toen ik mijn vorige post schreef stond het hier thuis zowat op springen en enkele dagen later ben ik dus uit elkaar gegaan met mijn vriendin met alle mogelijke ellende tot gevolg...
mijn trainingroutine niet meer kunnen aanhouden, mijn eetroutine ook al niet...

gevolg van al die shit is dat ik nu maar rond de 80kg meer hang en dat eigelijk mijn hele kuur hierdoor grotendeels naar de kloten geslagen is...

zit nu sinds enkele dagen aan de nolva en ga weer op de normale tijden trainen en de voedings inname is ook weer zo goed als voorheen dus hoop nu toch weer een beetje terug omhoog te gaan in gewicht..

vind het allemaal enorm zonde iig want ik ging zo goed vooruit...
maar niet getreurd! in mei begin ik mijn 2de kuurtje en die ziet eruit als volgt:

(eventueel weer frontload wk 1-2 test p eod)
wk 1-12 test E 500mg/w
wk 3-10 tren E 400mg/w

wk 14-16 nolva

ik kies weer voor test en tren omdat ik hier totaal geen sides mee heb gehad buiten beetje zweten en beetje opgefokter door de tren vermoed ik.

heb al eens aan test/deca gedacht maar vrees echt voor vocht en dikke kop.

so thats it...
 
Laatst bewerkt:
Thanks ymmit voor de update!

Geen sides? :D Die ruzie met je vrouw heeft niks te maken met roidrage? :p Is het overigens nog wel goed gekomen tussen jou en haar?


Het is wel jammer maar thats life. Zorg dat je weer goed gaat eten en trainen! Nogmaals thanks voor de update.
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha doe je goed :D

Ben je nog van plan je bloedwerk te laten controleren voordat je nieuwe kuur start straks?
 
ja uiteraard!
nu nog niet want nu is het zowiezo toch niet wat het moet zijn maar ergens in maart laat ik bloed trekken om zeker te zijn dat alles weer in orde is en dan begin ik er weer aan.
 
Met een nieuwe vriendin komt het ook wel weer goed met je test waarden / snel herstel :D

Maar wel jammer van de verloren gains uiteraard, tis toch een aanslag op je lichaam en porto en dan wil je wel profijt hebben van je kuur..

Succes bij de volgende kerel :thumbs:
 
mja ok gewicht is wel wa gezakt maar zie er nog steeds redelijk goed uit hoor! :D
 
hallo!!!
na dik 6 jaar ben ik hier weer :D
veel gebeurd in al die jaren uiteraard maar das bijzaak!

dus hier ben ik nu vandaag..
nog steeds 183cm en een mooie 80kg en schat mijn vg tussen de 10-15%
het word dus stilaan is tijd om aan dat 2de kuurtje te beginnen wat ik toen in gedachten had want dat is er dus nooit van gekomen,..
heb hier destijds veel steun maar ook hulp gehad en uiteraard reken ik hier ook deze keer weer op!
dus ja... eerst maar is voorbereiden en dan kan ik starten!

ik dacht aan een goede test mix ofzo (t-400 van malay lijkt me wel wat) voor deze keer en ook weer icm tren, maar geen tren a nu want geen zin meer om eod te prikken.
eventuele suggesties mogen altijd.

wel zonde dat al de oude fotos er niet meer op staan want die heb ik dus zelf ook nergens meer..
ach ja...

tot binnenkort!
 
Back
Naar boven