Fitness Seller

Test - Tren - Bol: Will I get big... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Breacherzz

Novice
Lid geworden
30 nov 2016
Berichten
18
Waardering
4
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
18%
...dat gaat de grote vraag zijn uiteraard. Net tot de aanschaf van het volgende overgegaan:

Trenbolone Enanthate
10ml vial x 3
200mg / ml

Boldebolin
1ml amp x 10 x 3
250mg / ml

Testobolin
1ml amp x 10 x 3
250mg / ml

Zal een kuur van 15 weken worden. Bodystats zijn voor het ogenblik:
Sex: Male
Age: 37
Weight: 104kg
BF: 18% (7-punts meting)

BP: 120kg
DL: 172kg
S: 150kg

I know, er is nog zoveel natty te winnen maar ik word er ook niet jonger op hè... Iemand interesse om de vorderingen te volgen? Geef dit dan even aan. Van plan om maandag a.s. te starten.

Grtz,

Breacher.
 
Is dit je eerste kuur?
Heb je een vaste vriendin of vrouw, kinderen?

Ik heb intresse om te volgen maar weet je wel wat je aan het doen bent?
 
Zou persoonlijk eerst naar % of 12 cutten
 
Zou persoonlijk eerst naar % of 12 cutten

Dit, eerste kuur moet je bulken want is zonde om dat te verspillen aan een cut. Je lichaam reageert na je eerste kuur nooit meer ZO goed op AAS dus dan moet je echt bulken en met een zo laag mogelijk VP beginnen.

Tren in je eerste kuur is echt nog niet nodig hoor, dat gaat je niet noemenswaardig veel extra gains opleveren dus bewaar dat tot een latere kuur :)
 
Te vettig. Bodyfat verlagen, dan pas kuren.
 
Tren is inderdaad niet nodig als eeste kuur.

Toch denk ik dat je toch gaat beginnen.. dus succes.
 
Wel verleden zondag is de eerste 'erin gegaan' (ipv maandag). Allemaal vrij vlot, hoewel de tren aan de iets dikkere kant was. Misschien interessant om mijn dieet even mee te geven: Alle gewichten zijn ongekookt.

08:30u
100gr havermout
35gr whey
30gr cashew noten
200gr banaan

12:00u
125gr spaghetti
100gr tomaten
200gr magere vis

15:00u
40gr whey
50gr rijstwafels
30gr pindakaas

17:00u
200gr rundsbiefstuk
125gr spaghetti
300gr groenten

bcaa's
30gr pindakaas => Deze twee zijn een 30min voor training

*** Training ***

bcaa's
100gr rebuilder => Onmiddellijk na training

21:30u
300gr groenten
200gr magere vis

23:00u
500gr magere kaas
30gr cashew noten.

*** Sleep & Repeat ***


Wat ik eveneens gedaan heb is zowat alles gemeten wat ook maar enigszins zou kunnen gaan groeien.

Nek: 44,5 cm
Borst: 117 cm
Buik: 107 cm
Biceps: 40,5 cm
Bovenbeen: 64 cm
Kont: 108
Kuit: 40
Onderarm: 33
Pols: 19,5

Bedoeling is om dit week na week te gaan meten en te zien of er vooruitgang merkbaar is.

Wat me opgevallen is tijdens de training vandaag is dat mijn spieren wel verzuren maar blijkbaar sneller recupereren. Ben er me wel degelijk van bewust dat dit een placebo-effect is. Lijkt me nogal sterk dat er reeds iets van merkbaar zou zijn.

Buiten de trainingen merk ik niet echt iets van neveneffecten (dit zou eveneens heel snel zijn). Enkel een stijve bilspier (tiens, hoe zou dit komen?) en tegen 's avonds aan een kop die wat gloeit. Voor de rest nog niets.

Voor vragen: shoot.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien t een kuur van 15 weken wordt zou ik toch echt jn die 5 weken zoveel mogelijk vet droppen en daarna lekker rebound bulken. Hoe denk je naar jezelf te kijken na die 15 weke als alle pomp eruit is, en je nog wat procent gepakt hebt? Nog maar niet te spreken over de vergrote kans op oestrogeen sides.
Echt aub ga hier nou niet op bulken
 
15 weken Tren ga je (en wrs je omgeving) geen pretje vinden. Haal die eruit mid cycle en bulk dan door
 
Hi Brison,

Thanks voor de tip. Wel heb ik de cardio er niet instaan die ik doe gezien die nogal random is. Ook al mijn verplaatsingen verlopen te voet of met de fiets. Ik zal proberen om hier eens een overzicht van te creëren.

Heb me vandaag wederom opgemeten (en een fout in mijn vorige meting aangepast, namelijk die van mijn kont... lintmeter stak achterstevoren :duh:)

24/02
Nek: 44,5
Borst: 117,5
Buik: 105
Biceps: 41
Been: 65
Kont: 109
Kuit: 40
Onderarm: 34,5
Pols: 19,5
Kg: 105

Wat me vooral opgevallen is, is het verschil in buikomtrent. Mijn moment van opmeten is hetzelfde als het vorige dus het gaat niet liggen aan eten/ontlasting/... Verder een klein beetje op sommige plaatsen bijgekomen. We zien wel naar waar het gaat.

Vandaag ga ik m'n max opnieuw moeten bepalen gezien ik aan het einde van m'n schema ben gekomen. Ben benieuwd en zal straks de resultaten posten.

Qua side effects nog steeds niets te merken buiten opnieuw een stijve bilspier. Zal ik wel aan gewoon worden, niet? Het fijne is dat je echt het gevoel hebt van niet 'op' te geraken. Set gedaan en je kan gelijk verder. Heb het gevoel dat ik een hele dag in de gym zou kunnen doorbrengen.

I'll keep you guys posted!
 
15 weken tren ? Succes met je darmen .......
 
Buik 105.

Dan ben je echt wel wat hoger dan is 18% bodyfat en moet je rekening houden met meer side effects.
 
Vet% echt wel droppen hoor, tren eerste kuur bruh?

Wat is er gebeurd met goeie test only de eerste keer?? Iedereen wilt allemaal crazy ripped gains in begin,maar de basics zijn er niet,noch de kennis

Nochtans succes,maar tren 15weken?
Beter huiswerk doen volgende keer
 
waarom zou tren geen 15 weken kunnen? :scratch:
 
waarom zou tren geen 15 weken kunnen? :scratch:

Welk profijt ga je nog hebben? Iedereen die kuurtjes achter de rug heeft(meerdere) kan hiervan meespreken, receptoren raken uitgeblust bij elk middel, tren is heavy shit,voor vele mentaal al zwaar, alles heeft een keerzijde he;)

Mja als hij zo goed als probleem 15weken tren kan nemen of een andre aas en elke week zichtbare gains maakt,beter voor hem

But not likely bruh
 
Back
Naar boven