MuscleMeat

Test - Tren -Bold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kalasjnikov

Cool Novice
Lid geworden
31 mei 2012
Berichten
186
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Beste BB'ers!

Ik zit misschien te denken om testosteron e - trenbolone e - boldenone te stacken.
Goede stack of niet?

Doel is om kwalitatieve massa te kweken, zonder al te veel vocht die na de kuur toch weer allemaal verdwijnt

1-12 Test e 500mg/week
1-10 Tren e 600mg/week
1-12 Bold e 250mg of 500mg/week?
10-13 hCg
14-16 20mg/ed Nolvadex

Uiteraard alles 2x/week injecteren.

Wat denken jullie?
Al iemand ervaring met bold btw? Is nieuw voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Al iemand ervaring met bold btw? Is nieuw voor mij.

ben ik ook benieuwd naar...(ik zit zelf aan een zelfde kuurschema te denken, maar wel wat lager in test ivm vocht).

Ik lees overigens dat het even duurt voordat bold zijn intrede doet...en daarom dan ook langer wordt gebruikt?
 
Bold gaan ze je zeker aanraden voor 16 weken op minimaal 600mg anders heeft het geen nut :)
Hcg vanaf het begin mee laten lopen en waarom begin je je nakuur al terwijl je nog kuurt? Nu komt je wel over als iemand die er nog niks van weet...
 
Bold gaan ze je zeker aanraden voor 16 weken op minimaal 600mg anders heeft het geen nut :)
Hcg vanaf het begin mee laten lopen en waarom begin je je nakuur al terwijl je nog kuurt? Nu komt je wel over als iemand die er nog niks van weet...

Oops, had te snel willen zijn. Ondertussen aangepast.

Wat betreft de hcg:
"In de laatse 2 weken van de kuur kan worden volstaan met een dosis van 750-1000 IU HCG elke 2 dagen. Ditzelfde geldt voor de eerste week meteen na de kuur, dus nog voordat aan de nakuur met een Clomid/Nolva combi wordt begonnen. Een alternatief schema is om elke dag 500 IU te injecteren. Het gebruik van een anti-oestrogeen ook tijdens de HCG-fase is sterk aan te raden. "

Bron:
http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg4
 
Oops, had te snel willen zijn. Ondertussen aangepast.

Wat betreft de hcg:
"In de laatse 2 weken van de kuur kan worden volstaan met een dosis van 750-1000 IU HCG elke 2 dagen. Ditzelfde geldt voor de eerste week meteen na de kuur, dus nog voordat aan de nakuur met een Clomid/Nolva combi wordt begonnen. Een alternatief schema is om elke dag 500 IU te injecteren. Het gebruik van een anti-oestrogeen ook tijdens de HCG-fase is sterk aan te raden. "

Bron:
http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg4

Ga niet meer uit van een groot deel van die informatie, te veel verouderd.
 
Nog mensen dis van mening zijn 600mg bold/week?
Het lijkt alof deze forum half uitgestorven is :p
 
zou gewoon op test tren houden misschien wat mast erbij, lekker.
 
zou gewoon op test tren houden misschien wat mast erbij, lekker.

Hoeveel stel je dan voor op masteron?
Zelf al ervaring met test tren mast?
 
Hoeveel stel je dan voor op masteron?
Zelf al ervaring met test tren mast?
ja vorig jaar had ik die combi voor een tijd

begin deze week weer met test tren mast :)
 
ja vorig jaar had ik die combi voor een tijd

begin deze week weer met test tren mast :)

Pak ik een kilo of twee bij door masteron erbij te nemen? Of wordt dit enkel gebruikt voor kracht en cut?
 
Oops, had te snel willen zijn. Ondertussen aangepast.

Wat betreft de hcg:
"In de laatse 2 weken van de kuur kan worden volstaan met een dosis van 750-1000 IU HCG elke 2 dagen. Ditzelfde geldt voor de eerste week meteen na de kuur, dus nog voordat aan de nakuur met een Clomid/Nolva combi wordt begonnen. Een alternatief schema is om elke dag 500 IU te injecteren. Het gebruik van een anti-oestrogeen ook tijdens de HCG-fase is sterk aan te raden. "

Bron:
http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg4

idd verouderd HCG bursten kan je leydig cellen beschadigen, icm tren 2x 400/500iu ew

Let op met tren icm bold met je bloedruk aangezien het je bloed dikker maakt deze combi, kan je opvangen met aspirine 100mg eod.

voor geen bloat zal je de test op 250/375 kunnen zetten, maar dat is persoonsgebonden
 
Pak ik een kilo of twee bij door masteron erbij te nemen? Of wordt dit enkel gebruikt voor kracht en cut?
dat is lastig te zeggen
maar ik vond die combinatie zelf erg lekker
 
Bold zorgt voor een betere conditie, massa en dat aderen meer zichtbaar worden. Heb hem nu zelf op 500 ga hem verhogen naar 700,
 
Beste BB'ers!

Ik zit misschien te denken om testosteron e - trenbolone e - boldenone te stacken.
Goede stack of niet?

Doel is om kwalitatieve massa te kweken, zonder al te veel vocht die na de kuur toch weer allemaal verdwijnt

1-12 Test e 500mg/week
1-10 Tren e 600mg/week
1-12 Bold e 250mg of 500mg/week?
10-13 hCg
14-16 20mg/ed Nolvadex

Uiteraard alles 2x/week injecteren.

Wat denken jullie?
Al iemand ervaring met bold btw? Is nieuw voor mij.

Zit nu in ongeveer de zelfde stack.
Maar bold miniaal 14 weken, en miniaal op 600.
Anders zonde geld.
En weet niet of je al ervaring met tren e heb?
 
Ja al ervaring met tren maar was ondergedoseerd.
 
Test 500 14w Bold 600 14w
tren 600 10w (als je trekt 12 weken)
hcg 2x 250 iu pw
nolva 2w na laatste inject 20 mg pd 4 weken
 
Back
Naar boven