MuscleMeat

/

Bezoekers in dit topic

tedroog

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mrt 2023
Berichten
290
Waardering
142
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
/
 
Laatst bewerkt:
Prima kuur!
 
Hallo ik heb mijn natuurlijke potentie bereikt en ik ga beginnen met kuren het ziet er als volgt uit

1-24 Test E 1ml
1-16 Tren E 250mg
1-6 D-bol
12-24 Primo 800mg
Geen nakuur

Is dit een goede kuur volgens jullie?
Test E/C 375mg EW
Primo 200mg EW
Meer is niet nodig. verdeel de hoeveelheid over 2 injects per week
 
Top kuurtje! Succes
 
Snap niet zo goed waarom er top kuur wordt geroepen. Wil hier niet de moraalridder gaan uithangen maar het is je eerste kuur. Ik begrijp dat je zoveel mogelijk wilt gainen maar laat het kwaliteit zijn. 800 primo is nergens voor nodig. Test op 500 en primo op 400 de gehele kuur. Aan jou hoe lang je het doortrekt. 10, 12 of 16 weken. Dbol.. ik kan letterlijk iedereen in de sportschool spotten die aan de dbol zit. Ziet er niet uit, troep echt een van de grootste troep die er is. Dan liever de inject versie aka bold. Dbol is een beetje leuk voor kracht maar ook daar zijn veel betere alternatieven voor,
 
Topkuur? :emo:

Sowieso niet top dat je in week 16 weer zakt in totale hoeveelheid AAS.
Ook snap ik de combinatie van middelen niet, aardige overkill.
 
Snap niet zo goed waarom er top kuur wordt geroepen. Wil hier niet de moraalridder gaan uithangen maar het is je eerste kuur. Ik begrijp dat je zoveel mogelijk wilt gainen maar laat het kwaliteit zijn. 800 primo is nergens voor nodig. Test op 500 en primo op 400 de gehele kuur. Aan jou hoe lang je het doortrekt. 10, 12 of 16 weken. Dbol.. ik kan letterlijk iedereen in de sportschool spotten die aan de dbol zit. Ziet er niet uit, troep echt een van de grootste troep die er is. Dan liever de inject versie aka bold. Dbol is een beetje leuk voor kracht maar ook daar zijn veel betere alternatieven voor,
Topkuur? :emo:

Sowieso niet top dat je in week 16 weer zakt in totale hoeveelheid AAS.
Ook snap ik de combinatie van middelen niet, aardige overkill.
Ik heb mij nu veel beter ingelezen en zal ergens in de winter starten met 500mg test only p/w
 
Veel beter. Lekker simpel houden. Daar zul je trouwen heel aardig op gainen als je het goed doet tijdens je eerste kuur.
 
Hij is nog in opleiding :D
 
Back
Naar boven