XXL Nutrition

Test tren dboll vanalles :p (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

peter202

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2008
Berichten
632
Waardering
19
Eerste maal tren, altijd gemeden maar ik wil hem er eens in gooien op lage dosis.

1-4 dboll 40mg
1-12 tren 200mg
1-14 test 400mg
1-12 mast 250mg
11-14 winstrol 40mg
En dan terug cruise 200mg

Gewicht 98kg @11% @189cm

Wat denken jullie? To much orals? Ook eerste keer dat ik er twee in gooi
 
Test tren mast zal voldoende zijn ..
Zeker de eerste kennismaking met tren zo min mogelijk erbij nemen dan weet je ook echt wat tren met jouw doet
 
Als je gaat bulken dan zou ik eerder die dbol in een later stadium nemen als je een plateau wilt doorbreken. Aan het begin nemen is een beetje achterhaald imo. Niet heel logisch om de totale dosis te verlagen na vier weken. Misschien ook beter opteren voor wat anavar pre workout voor de laatste 4-6 weken. Geen dbol of winny dus*
 
Als je gaat bulken dan zou ik eerder die dbol in een later stadium nemen als je een plateau wilt doorbreken. Aan het begin nemen is een beetje achterhaald imo. Niet heel logisch om de totale dosis te verlagen na vier weken. Misschien ook beter opteren voor wat anavar pre workout voor de laatste 4-6 weken. Geen dbol of winny dus*
Geen var meer hier, winny blijft, ik hou echt van dat spul en ik reageer er zo geweldig op.
Var valt me gewoon veel te hard tegen. En ik had wel degelijk echt na het testen.
 
Sws dianabol eruit als je gaat cutten/recompen, Winstrol er ook uit is niet nodig met deze stack als je niet op het podium moet binnenkort.
 
Geen var meer hier, winny blijft, ik hou echt van dat spul en ik reageer er zo geweldig op.
Var valt me gewoon veel te hard tegen. En ik had wel degelijk echt na het testen.
Okay dan lekker doen en dbol weglaten. Dan ben g2g denk ik
 
Tren en dbol moet wel lekker zijn als je lean bent. Ook wel een combi met veel potentiële bijwerkingen tho
 
Back
Naar boven