AndroidHealthClinic

Test tren deca cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik bedoelde test + tren allebei op een mooie dosering geeft lekker wat masssa. En dat ik high tren low test tegen vond vallen.
Ik zal mijn post even aanpassen, want hij is wat onduidelijk inderdaad.
IDacht wel dat je dat bedoelde maar kwam nogal moeilijk over :)

Ik ga nu ook voor het eerst mast proberen
Zou 100mg mast p eod genoeg zijn voor een drogere look en om oestrogene sides te verminderen?
Ben zelf wel bang voor acne met dht verwante middelen.
Als ik jou was zou ik wel verhogen halverwege.
Vaak levert het net even iets meer op.
Meer test meer gains :P
Vond met tren bulken wel erg tegenvallen mbt gains
Orals vind ik zelf heerlijk preworkout, mega pomp en energie!
Zelf 0,0 last van acne bij mast. Zet wel mast-e en e5d. Wil wel verhogen maar als het goed gaat hou ik het liever voor een andere keer. Maar je kent het wel, je wilt steeds meer en groter :')
 
Ik heb 900mg Test E geprobeerd maar is geen optie voor me vanwege de extreme pip bij test only. En 3 weken elke keer na de inject 2 dagen test flu gehad waardoor ik zeker 1 dag niks kon doen zowat elke week. Dus vandaar wil ik dat niet meer. Ook met mast erbij geprobeerd 1 week maar geen verschil in pip.

Ben er vrijwel zeker over uit na de reacties van jullie te hebben gelezen dat het high test high tren gaat worden. Twijfel alleen nog of het 450 test 625 tren word of 600 test 500 tren.
 
Ik heb 900mg Test E geprobeerd maar is geen optie voor me vanwege de extreme pip bij test only. En 3 weken elke keer na de inject 2 dagen test flu gehad waardoor ik zeker 1 dag niks kon doen zowat elke week. Dus vandaar wil ik dat niet meer. Ook met mast erbij geprobeerd 1 week maar geen verschil in pip.

Ben er vrijwel zeker over uit na de reacties van jullie te hebben gelezen dat het high test high tren gaat worden. Twijfel alleen nog of het 450 test 625 tren word of 600 test 500 tren.

Zou dan de laatste doen.
 
Tren deca= prolactine sky high... In mijn mening is dat n fuckt up combo. Ben nu bezig met 600 test en 500 mast and i love it. Mschn tren toevoegen of dbol/tbol op einde,om stagnatie te vermijden.
 
Tren deca= prolactine sky high... In mijn mening is dat n fuckt up combo. Ben nu bezig met 600 test en 500 mast and i love it. Mschn tren toevoegen of dbol/tbol op einde,om stagnatie te vermijden.

Heb je iets van een bloedtest of een onderzoek waaruit blijkt dat tren icm deca je prolactine sky high maakt of denk je dat ?
 
Heb je iets van een bloedtest of een onderzoek waaruit blijkt dat tren icm deca je prolactine sky high maakt of denk je dat ?
Ik heb gelezen en ervaren dat tren prolactine verhoogt en over deca heb ik alleen gelezen, en ik weet dat tren is een gepimpte vorm van nandrolone.ik volg paar mensen die raden dat af om deca en tren samen te gebruiken,helaas voor u zijn dat poolse gasten,anders had ik een link gegeven.Kijk dat was mijn mening en k ga geem drama van maken als iemand dat toch wilt doen...dat kan maar k ga da niet proberen.peace bro
 
Bigcat, die zou juist zeggen dat tren prolactine verlaagd. Is ook niet de minste. Eeuwige discussie dit.
Pak straks zelf npp met tren in mijn blast btw.
 
Blijft een interessante discussie. Voor nu zet ik de tren deca combi uit mn hoofd. Als ik t zou doen zou het denk ik ook eerder in combinatie met npp worden. Zou 250 mast aan 600 test 500 tren iets toevoegen of maakt het weinig verschil. Heb zelf nog geen ervaring met mast
 
Blijft een interessante discussie. Voor nu zet ik de tren deca combi uit mn hoofd. Als ik t zou doen zou het denk ik ook eerder in combinatie met npp worden. Zou 250 mast aan 600 test 500 tren iets toevoegen of maakt het weinig verschil. Heb zelf nog geen ervaring met mast
Ik gebruik nu mast en dat is mijn eerste keer en ik zou zeggen doen want k ben positief verrast.ik word harder en puffy tepels zijn weg ant gaan,ik krijg mooie definitie omdat het werk tege oestrogeen dus geen water.bij mij werkt beter dan provi,een aanrader.ik neem 500 mast dus gy ziet maar
 
Mast werkt niet tegen oestrogeen. Je veranderd er alleen je a:e ratio mee. Ik ben ook liefhebber van mast :)
 
Ik heb gelezen en ervaren dat tren prolactine verhoogt en over deca heb ik alleen gelezen, en ik weet dat tren is een gepimpte vorm van nandrolone.ik volg paar mensen die raden dat af om deca en tren samen te gebruiken,helaas voor u zijn dat poolse gasten,anders had ik een link gegeven.Kijk dat was mijn mening en k ga geem drama van maken als iemand dat toch wilt doen...dat kan maar k ga da niet proberen.peace bro

Tja zoveel raden het af, maar iedereen praat elkaar na.
 
Tja zoveel raden het af, maar iedereen praat elkaar na.
Dat is omdat iedereen reageert anders op bepalde producten. Als iemand wilt het weten dan moet die zelf uittesten. Ps. Wij zitten hier op dit forum om van elkaar te leren toch? Peace bro:flexbiceps:
 
Zo te zien weet gy meer.ik leer graag nieuwe dingen :thumb:

Mast is erg androgeen. Als je dat aan je test toevoegt verandert de verhouding androgeen/estrogeen. Die verhouding geeft jou sides of geen sides als je goed zit.
 
Helemaal waar, ik ga heerlijk op 1200 sust, 600 deca en 400 tren bijvoorbeeld.. Prolactine Schrolactine :p
 
Helemaal waar, ik ga heerlijk op 1200 sust, 600 deca en 400 tren bijvoorbeeld.. Prolactine Schrolactine :p

Lekkere kuur man :)
Ik zit zelf op 1500 sust en 400 deca (met oxy kickstart) sinds kort weer ff die kilo's er terug aan knallen!
Ben nu iets langer dan een week bezig en al weer van 121 naar 126 kilo gegaan.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tren deca= prolactine sky high... In mijn mening is dat n fuckt up combo. Ben nu bezig met 600 test en 500 mast and i love it. Mschn tren toevoegen of dbol/tbol op einde,om stagnatie te vermijden.

Tevreden over krachtgains en sizegains met deze combinatie?

Mast geeft normaal niet veel massa maar vraag me af hoeveel extra power je voelt op 500mg.

Ben ik benieuwd naar :)
 
Mast ansich geeft geen kracht, dosering aas in totaal natuurlijk wel..
 
Back
Naar boven