MuscleMeat

Test tren deca, jullie meningen en ervaringen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
draai nu 3 maanden test 1gr, tren 600, deca 800

Ga tren het weekend verhogen, misschien deca eruit. Zet ook 6iu gh.

Ik heb altijd begrepen dat tren en deca een slechte combi is, welliswaar vooral vanwege sides / dikker bloed etc.

Ik gain er flink op
 
Op 2,4gr + GH zou je wel moeten gainen ja.... :rolleyes:
 
Poe hey
 
Test, tren en deca is een van de beste kuren die ik ook heb gehad kwa kracht en gains, weliswaar in veel lagere dosis
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Wat is je kuurverleden? zijn wel even belachelijk hoge doseringen wat je daar wegdrukt. Zou ook met veel minder kunnen.

Is niet zo 1,2,3 op te noemen. Ik kuur inmiddels ruim 6 jaar, voor deze kuur ruim 2 jaar on geweest ook met hoge doseringen puur om het feit dat je niet veel anders meer kan als je zolang on bent. Ondanks dat de doseringen retarded lijken ben ik niet als een kip zonder kop bezig en vroeg me gewoon af wat jullie ervaring met test tren deca is omdat er best een hoop boe roepers zijn voor deze combi.

*Heb net even mijn stats geupdate
 
Ook gedaan, klaarkomen was er voor mij niet meer bij. Andere sides had ik niet echt.
 
Dosering is vrij aan de hoge kant idd. Wat hierna?
 
Is niet zo 1,2,3 op te noemen. Ik kuur inmiddels ruim 6 jaar, voor deze kuur ruim 2 jaar on geweest ook met hoge doseringen puur om het feit dat je niet veel anders meer kan als je zolang on bent. Ondanks dat de doseringen retarded lijken ben ik niet als een kip zonder kop bezig en vroeg me gewoon af wat jullie ervaring met test tren deca is omdat er best een hoop boe roepers zijn voor deze combi.

*Heb net even mijn stats geupdate


Onzin je hoeft niet perse zo hoog te doseren wissel af van compounds en je blijft groeien.
 
6x Mr. Olympia Dorian Yates gebruikte minder gear dan jij.

Ben benieuwd naar hoe je er uit ziet.
 
Test tren en deca gebruikt tijdens een diepe cut.mooie volle shape en toch de vieze tren look.sides waren goed te doen.
 
6x Mr. Olympia Dorian Yates gebruikte minder gear dan jij.

Ben benieuwd naar hoe je er uit ziet.

1.97m, 118 kg en 10% vet, dat zijn geen verkeerde stats natuurlijk maar daar heb je lang niet zoveel gear voor nodig. Het kan aan twee dingen liggen: je voeding is ruk of je gear is ruk.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
6x Mr. Olympia Dorian Yates gebruikte minder gear dan jij.

Ben benieuwd naar hoe je er uit ziet.

Geloof je dat zelf? Misschien dat ie NU minder gebruikt ja, daar valt over te discussieren, maar in z'n prime?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Geloof je dat zelf? Misschien dat ie NU minder gebruikt ja, daar valt over te discussieren, maar in z'n prime?

Hij heeft al meerdere keren in interviews verteld wat hij gebruikte tijdens zijn off season bulking fases en dat was zoiets als 1000mg test / 600mg deca / 30mg dianbol / 8iu HGH

Volg je Dorian tegenwoordig een beetje? Die kerel rookt superveel wiet, doet elke ochtend yoga en heeft het voornamelijk over positieve energie en meditatie en weet ik veel wat allemaal... Heeft er imo geen enkel belang bij om te liegen over zijn gebruik en ik persoonlijk geloof hem dan ook 100%.

Het is ook niet zo dat 1000mg test en 600mg deca weinig gear is... Best een stevige stack als je het mij vraagt.

Heb je zijn trainingvideo's ook wel eens gezien?

Tel de gear, de fucking brutale training en supreme genetics bij elkaar op en je hebt een kampioen. Oh ja en zijn mindset was onverzettelijk. Dat is ook niet geheel onbelangrijk. Kijk maar naar bodybuilders die het in hun bovenkamer niet helemaal op orde hadden (Wheeler, Levrone)... Legendes, maar geen Mr. Olympias.
 
Genen spelen nog steeds een grote rol inzake het te behalen potentieel op een bepaald aantal mg. Het ene lichaam gaat zeer efficiënt om met elke mg, waar het andere lichaam heel snel naar homeostase terug zal keren en er dus lang zo veel potentieel niet in zit. Staar je niet blind op het aantal mg wat een ander neemt. Als je zelf gewoon bepaald wat voor je werkt, is dat meer waard dan iemand die meer gains maakt op minder mg of minder gains maakt op meer mg. ( een beetje net zoals je genen bepalen in hoeverre jouw lichaam een mooie X shape kan vormen of meer een uit de kluiten gewassen I, zoals bij diegenen die van nature gewoon een hele dikke waist hebben) Uiteindelijk is het altijd een afweging van de baten versus de risico's, hoever wil je gaan en wanneer is het genoeg? Zowel qua mg's als qua massa. Soms moet je ook gewoon accepteren dat een bepaald niveau voor jouw lichaam de max is, want op een bepaald moment zal jouw lichaam de extra mg's echt niet exponentieel om gaan zetten in VVM, maar groeien de risico's voor je algehele gezondheid helaas wel exponentieel.
 
Is niet zo 1,2,3 op te noemen. Ik kuur inmiddels ruim 6 jaar, voor deze kuur ruim 2 jaar on geweest ook met hoge doseringen puur om het feit dat je niet veel anders meer kan als je zolang on bent. Ondanks dat de doseringen retarded lijken ben ik niet als een kip zonder kop bezig en vroeg me gewoon af wat jullie ervaring met test tren deca is omdat er best een hoop boe roepers zijn voor deze combi.

*Heb net even mijn stats geupdate

Wat een onzin. Je praat voor jezelf je lekkere hoge doseringen goed.
 
Hij heeft al meerdere keren in interviews verteld wat hij gebruikte tijdens zijn off season bulking fases en dat was zoiets als 1000mg test / 600mg deca / 30mg dianbol / 8iu HGH

Volg je Dorian tegenwoordig een beetje? Die kerel rookt superveel wiet, doet elke ochtend yoga en heeft het voornamelijk over positieve energie en meditatie en weet ik veel wat allemaal... Heeft er imo geen enkel belang bij om te liegen over zijn gebruik en ik persoonlijk geloof hem dan ook 100%.

Het is ook niet zo dat 1000mg test en 600mg deca weinig gear is... Best een stevige stack als je het mij vraagt.

Heb je zijn trainingvideo's ook wel eens gezien?

Tel de gear, de fucking brutale training en supreme genetics bij elkaar op en je hebt een kampioen. Oh ja en zijn mindset was onverzettelijk. Dat is ook niet geheel onbelangrijk. Kijk maar naar bodybuilders die het in hun bovenkamer niet helemaal op orde hadden (Wheeler, Levrone)... Legendes, maar geen Mr. Olympias.

Dat er echt mensen zijn die dat geloven dat hij dat gebruikte aan gear. Die gast spoot natuurlijk grammen weg.

Sommigen blijven zo naïef.
 
Dat er echt mensen zijn die dat geloven dat hij dat gebruikte aan gear. Die gast spoot natuurlijk grammen weg.

Sommigen blijven zo naïef.

136kg haal je in elk geval in de meeste gevallen niet met 1-2gr AAS nee :p Zeker niet op 1.79m
 
Zolang je hgh erbij zit komt de gear redelijk tot ze recht. Zonder hgh heeft het gewoon weg geen zin om grammen te drukken
 
136kg haal je in elk geval in de meeste gevallen niet met 1-2gr AAS nee :p Zeker niet op 1.79m

In de meeste gevallen niet nee, maar daarom heb je op 7 miljard mensen toch ook maar 1 Mr. Olympia. Net zoals er ook maar 1 Messi, LeBron James e.d. is.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven