AndroidHealthClinic

Test-Tren en... Dbol?

Bezoekers in dit topic

USSR

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
40
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Oke ik heb er een cut opzitten met test, tren en winstrol, de winstrol viel echt helemaal niet lekker bij mij, dus die ging er redelijk snel alweer uit. Nou, de cut ging voor de rest prima, stond er goed droog en hard bij, dus al met al wel geslaagd.

Nu zit het allemaal even wat tegen, ik ben al een paar weken uit de roulatie, en zal er nog wel een maandje of 3 uitblijven. Dat houd me natuurlijk niet tegen om nieuwe plannen te maken voor een lekker kuurtje. Ik dacht zelf hieraan

Week 1-12 750mg Test E/week
Week 1-10 400mg Tren E/week
Week 1-5 50mg Dianabol/dag

Waarom Test? Simpelweg omdat het de basis van elke kuur zou moeten zijn. Waarom Tren? Omdat ik nog anderhalve vial heb liggen en ik het ook weleens wil proberen tijdens een bulk. Waarom Dianabol? Ik ging er in m'n eerste kuur echt ziekelijk hard op, tuurlijk ik pakte vocht, maar ik werd er echt beresterk van!

Enigste waar ik over twijfel, is dbol een goeie optie bij test en tren? Ik ben zowiezo niet zo gek van orals, maar als ik er dan toch een neem, neem ik het liefst dbol.

Nakuur is gewoon standaard, Nolvadex en Aromasin.

Laat jullie ideen en opmerkingen maar komen!

-USSR

• Topic Starter Topic Starter
Misschien aromasin weglaten en H.C.G. toepassen volgens het bekende protocol?

Heb tot dusver nog geen HCG gebruikt, wat is het bekende protocol dan? 750IU EOD toch gewoon?

Waarom niet?

dat zegt hij in z'n post al...daar ging hij zo lekker op...
Persoonlijk ben ik niet zo gek op dboll...vanwege het vocht...
Maar idd wel bere sterk!
Zou het gewoon lekker bij spuiten houden...

Onderbouw eens waarom ik het bij alleen injects zou houden? Alleen voor het vocht? Of toch ook omdat het toch in vergelijking met injects best zwaarder is voor je lichaam?

Laatst bewerkt:
Heb tot dusver nog geen HCG gebruikt, wat is het bekende protocol dan? 750IU EOD toch gewoon?

Waarom niet?

Onderbouw eens waarom ik het bij alleen injects zou houden? Alleen voor het vocht? Of toch ook omdat het toch in vergelijking met injects best zwaarder is voor je lichaam?

meer waarde is na je kuur minimaal...waarom zou je dan je lever schade toe willen brengen!

True, met dbols pak je natuurlijk maar 1 of 2 kilo echte massa, de rest is vocht. Dus jij zou het gewoon bij test en tren houden?

gheheh ja je kan bij de pakkeneer gaan zitten maar daar schiet ik ook niks op ;) Anywayz ontopic please :)

Dbol bij test en tren kan zeker. Gewoon doen zou ik dus zo zeggen.

Dbol bij test en tren kan zeker. Gewoon doen zou ik dus zo zeggen.

Mja die leverschade heeft ie wel een goed punt mee, m'n lever heeft de laatste tijd al goed op z'n donder gehad dus misschien is het handiger om dbols eruit te laten.

Oke ik heb er een cut opzitten met test, tren en winstrol, de winstrol viel echt helemaal niet lekker bij mij, dus die ging er redelijk snel alweer uit. Nou, de cut ging voor de rest prima, stond er goed droog en hard bij, dus al met al wel geslaagd.

Nu zit het allemaal even wat tegen, ik ben al een paar weken uit de roulatie, en zal er nog wel een maandje of 3 uitblijven. Dat houd me natuurlijk niet tegen om nieuwe plannen te maken voor een lekker kuurtje. Ik dacht zelf hieraan

Week 1-12 750mg Test E/week
Week 1-10 400mg Tren E/week
Week 1-5 50mg Dianabol/dag

Waarom Test? Simpelweg omdat het de basis van elke kuur zou moeten zijn. Waarom Tren? Omdat ik nog anderhalve vial heb liggen en ik het ook weleens wil proberen tijdens een bulk. Waarom Dianabol? Ik ging er in m'n eerste kuur echt ziekelijk hard op, tuurlijk ik pakte vocht, maar ik werd er echt beresterk van!

Enigste waar ik over twijfel, is dbol een goeie optie bij test en tren? Ik ben zowiezo niet zo gek van orals, maar als ik er dan toch een neem, neem ik het liefst dbol.

Nakuur is gewoon standaard, Nolvadex en Aromasin.

Laat jullie ideen en opmerkingen maar komen!

-USSR

Lekker...!! Geen aan of opmerking.

Gainse zou ik zeggen.

ik zou toch ZEKER voor de dbol kickstart kiezen, vind t ook een erg fijne combi met test/tren. dan begint je kuur tenminste direct en met flinke krachtgains!

die leverschade wordt altijd zo overdreven hier en over de echte gezondheids-b*ch van het kuren hoor je hier haast nooit wat... ;).

Terug
Naar boven