MuscleMeat

Test tren massakuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frederik Herts

Cool Novice
Lid geworden
8 sep 2018
Berichten
175
Waardering
62
Beste mensen,

heb nu het eea aan meningen gelezen over high tren low test bulk kuren.
Heb een kuurverleden van 5 kuurtjes, laatste was een cut kuur van 400 mast 400 test, daarvoor bulk kuur 600 test 450 deca.

vroeg mij af wat voor de eerste keer tren een beetje een lekkere bulk dosis is om goed massa op te gaan pakken. Geen zin meer in die vocht zooi van deca etc.

zat zelf aan iets van 350 test en 500-550 tren te denken evt met kickstart. Evt nog mast toevoegen of een andere compound? Kuur zal wel rond de 12 weken worden afhankelijk van blessures ofwat dan ook max 14 weken.

benieuwd wat ervaringen hier mee zijn. Ik mis ook het gejaagde gevoel en libido boost momenteel. Lijkt me met deze kuur ook wel een leuke bijkomstigheid haha.
 
ik heb ooit eens 250mg test 600 tren gedaan, sides is het wel beter al bleef ik een gevoeloze klootzak
 
Wat was de reden van 600mg Tren?
 
Wat was de reden van 600mg Tren?
Eerlijk ? Geen idee, onnodig ook .. Ik neem al hele lange tijd geen tren meer mede door kickboks te doen en aggresiviteit waarvoor ik een cursus heb moette nemen was dom en jong ... Test only is the way to go voor mij
 
Beste mensen,

heb nu het eea aan meningen gelezen over high tren low test bulk kuren.
Heb een kuurverleden van 5 kuurtjes, laatste was een cut kuur van 400 mast 400 test, daarvoor bulk kuur 600 test 450 deca.

vroeg mij af wat voor de eerste keer tren een beetje een lekkere bulk dosis is om goed massa op te gaan pakken. Geen zin meer in die vocht zooi van deca etc.

zat zelf aan iets van 350 test en 500-550 tren te denken evt met kickstart. Evt nog mast toevoegen of een andere compound? Kuur zal wel rond de 12 weken worden afhankelijk van blessures ofwat dan ook max 14 weken.

benieuwd wat ervaringen hier mee zijn. Ik mis ook het gejaagde gevoel en libido boost momenteel. Lijkt me met deze kuur ook wel een leuke bijkomstigheid haha.
Te veel tren voor je eerste keer, start met ace en op 200mg.
 
Back
Naar boven