Fitness Seller

test/tren/mast 600/400/400 kuurlog

Bezoekers in dit topic

wat zijn de toekomst plannen? goed vasculair nog
 
wat zijn de toekomst plannen? goed vasculair nog

Ik ga door op deze doseringen totdat de tren op is (had 3 vials) dus zal nog zon 5 á 6 weken zijn, daarna 6 weken cruisen ofzo en dan of test/deca/mast 500/400/400 of weer test/tren/mast maar dan op lager test en hoger tren. 250/600/300 ofzo. Zit hier tussen te twijfelen. Wordt iig wel weer een bulkblast.
 
zou id ook nog bulken, nog droog zat. ben benieuwd
 
zou id ook nog bulken, nog droog zat. ben benieuwd

Probleem is wel dat ik me nu al dik begin te vinden:o
Misschien verbeterd het visueel gezien iets in de cruise als het eventuele vocht wat wegtrekt. Misschien ga ik in de cruise ook wel heel licht cutten (kcal rustig afbouwen naar 2800-3000 ofzo) ga ongeveer aan het einde van mn cruise een weekje op vakantie waarbij ik ook niet echt clean ga eten wss:p
en wil wel droog beginnen aan de komende bulkblast, dus wordt nog even aanzien hoe ik het aan ga pakken.
 
Gewicht sochtends leeg is nu ongeveer 84kg (+7kg), moet vanaf deze week weer naar school dus verlaag mn kcal naar 3200 en kijk even aan wat dit doet. Heb nog bijna een vol flesje tren liggen dus kan nog 5 weken doorgaan ongeveer.
 
Waarom kan verlagen als je naar school gaat? Afgelopen tijd vakantiebaantje gehad ofzo?
 
Waarom kan verlagen als je naar school gaat? Afgelopen tijd vakantiebaantje gehad ofzo?
Ja ik werkte 6 volle dagen in de week en vanaf nu dus alleen in het weekend, scheelt een hoop meters lopen vandaar dat ik het nu dus wat verlaag.
Ik ben er nu over uit en ga test deca mast gebruiken de volgende blast(500/500/400), ik zit alleen te twijfelen over wat ik ga doen qua kcal omdat ik die volgende bulkblast toch lager in vp wil starten dan dat ik nu ben. Dus of nu laatste 5 weken nog wat cutten en cruise op onderhoud, of nu lean blijven bulken en tijdens de cruise licht cutten? Miss beter om deze vraag te stellen in een nieuw topic, aangezien hier niet veel in gekeken wordt.
 
Laatst bewerkt:
volgende blast lijkt me wel lekker ja
 
Orals laat je er in iedergeval deze, en volgende blast uit? Had je nog een topic gemaakt btw, ben wel benieuwd wat mensen er op te zeggen hebben. Dan ga ik hem straks even zoeken :)
 
Orals laat je er in iedergeval deze, en volgende blast uit? Had je nog een topic gemaakt btw, ben wel benieuwd wat mensen er op te zeggen hebben. Dan ga ik hem straks even zoeken :)

Orals blijven er uit ja, toevallig net precies een topic aangemaakt gewoon in de normale aas-sectie
 
Orals blijven er uit ja, toevallig net precies een topic aangemaakt gewoon in de normale aas-sectie
Straks eens abbootje nemen.

Wat vond je van die Epi en Dbol? Deze huidigde BC periode ga ik nog een orals proberen maar wil het volgend jaar toch wel een kans geven. Eerst Tbol en dan eens Anavar, ben toch wel benieuwd. Orals kunnen je fysiek binnen no-time transformeren :D
 
Straks eens abbootje nemen.

Wat vond je van die Epi en Dbol? Deze huidigde BC periode ga ik nog een orals proberen maar wil het volgend jaar toch wel een kans geven. Eerst Tbol en dan eens Anavar, ben toch wel benieuwd. Orals kunnen je fysiek binnen no-time transformeren :D

Van epi niet veel gemerkt, zag er na 5 weken alleen wat voller uit en kracht steeg lichtjes. Dbol vond ik wel lekker want kracht ging goed vooruit en werd snel zwaarder(vocht) had alleen last van wat misselijkheid tijdens het trainen. Had dat de eerste weken op de tren ook maar is minder geworden gelukkig. Nu soms alleen savonds als ik in bed lig wat last van maagzuur maar dat hoeft niet perse van de tren of iets te komen natuurlijk
 
Van epi niet veel gemerkt, zag er na 5 weken alleen wat voller uit en kracht steeg lichtjes. Dbol vond ik wel lekker want kracht ging goed vooruit en werd snel zwaarder(vocht) had alleen last van wat misselijkheid tijdens het trainen. Had dat de eerste weken op de tren ook maar is minder geworden gelukkig. Nu soms alleen savonds als ik in bed lig wat last van maagzuur maar dat hoeft niet perse van de tren of iets te komen natuurlijk
Voor maagzuur kun je Omeprozol halen bij een Kruidvat of Etos.
 
Thanks, ga rond april low test high tren doen en kan dan wel kijken of het helpt
 
Een pot zure mosselen opeten helpt ook :trollface:

High Tren low Test na die Test/Deca/Mast? Fur dem shredz? Hoe lang ben je nog van plan te BCen alvorens je OFF gaat?
 
Btw laat je HCG meelopen? Zag in je andere topic dat je gaat cruisen op een ml. Met HCG zou ik halve mltje pakken.
 
Laat ik meelopen ja, als ik ga cutten in de cruise hou ik het op 1ml per week met daarbij 1000iu hcg. Als het op onderhoud wordt zet ik misschien wel minder. Het is wel ug wat ik zet dus is ook maar de vraag of het ook echt 250-300mg per ml bevat
 
Laat ik meelopen ja, als ik ga cutten in de cruise hou ik het op 1ml per week met daarbij 1000iu hcg. Als het op onderhoud wordt zet ik misschien wel minder. Het is wel ug wat ik zet dus is ook maar de vraag of het ook echt 250-300mg per ml bevat
Hmm oké dat kan je doen. Alhoewel cutten op 250-275mg Test ook zou moeten kunnen maar kan begrijpen dat je het wat hoger zet dan. Vooral als het anders niet lekker tussen je oren zit gewoon doen. Over of het wel daadwerkelijk bevat wat erin hoort te zitten, tja. Imo moet je zo niet denken want dan kan je net zo goed an alle UG wel een paar mltjes en mgtjes meer zetten/slikken. Gewoon lekker ml pinnen en HCG erop als je gaat cutten in je cruise, geen probleem lijkt me.
 
Back
Naar boven