Fitness Seller

Test Tren Mast ace

Bezoekers in dit topic

perzp

Novice
Lid geworden
16 mei 2021
Berichten
5
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Goedenavond,

Ik wil binnenkort beginnen aan Test Mast Tren acetaat kuur. Mijn vorige 3 kuren waren test e - tren e, wil deze keer korte esters ace proberen. Mast is ook nieuw voor mij.

De reden hiervoor is dat ik al een paar keer gelezen heb dat dit minder vocht ophoudt (geen dikke testokop etc) en je harder knalt op korte esters.
Zijn er gebruikers die dit kunnen bevestigen?

Het is de bedoeling dat dit een cutkuur wordt, zit nu momenteel op 15% bodyfat en wil lean komen te staan vandaar de mast erbij.


Graag jullie mening en eventueel doseringen aangezien dit mijn 1ste ace kuur zou worden, lichte dosering.

Thx!
 
Laatst bewerkt:
Voorgaande kuren waren altijd 2x250mg/week test e + tren e, ging wel goed met tren erbij maar mn kop blaast mee door test haha. 😅
Wil deze keer echt droogtrekken met de mast erbij, lees op sommige topics ook dat korte esters minder vocht ophouden vandaar.

Thx!
 
Heb je toen ook steeds gebulkt?
 
Ik werd ook harder van korte esters. Had tren ace mast prop en stano als wedstrijdkuur. nomnomnom:eek2:

tiere bis unters dach doctor GIF by SWR Kindernetz
 
Goedenavond,

Ik wil binnenkort beginnen aan Test Mast Tren acetaat kuur. Mijn vorige 3 kuren waren test e - tren e, wil deze keer korte esters ace proberen. Mast is ook nieuw voor mij.

De reden hiervoor is dat ik al een paar keer gelezen heb dat dit minder vocht ophoudt (geen dikke testokop etc) en je harder knalt op korte esters.
Zijn er gebruikers die dit kunnen bevestigen?

Het is de bedoeling dat dit een cutkuur wordt, zit nu momenteel op 15% bodyfat en wil lean komen te staan vandaar de mast erbij.


Graag jullie mening en eventueel doseringen aangezien dit mijn 1ste ace kuur zou worden, lichte dosering.

Thx!
Zit amper verschil tussen lange en korte esters kwa vocht, ik merk alleen met tren merkbaar minder sides op ace dan enanthate.

De mast gaat je kwa droogworden ook niks brengen en is pas leuk onder de 8% en is alleen cosmetisch dan.

Dieet maakt je droog en hard.

Winstrol,mast,tren,halo etc maken je alleen 'harder' mits je ook een laag genoeg vp hebt.
 
Als je echt voor minder vochtretentie zou willen gaan zou ik korte ester ED zetten anders kun je niet zo goed voor de lange E ester gaan. Bij EOD injectie krijg je al wat meer vochtretentie en van wat ik daarmee heb ervaren is dat het niet veel verschilt van elkaar.

Voeding is key, daarna oestrogeen onder controle houden, esters komen pas daarna.
 
Het is als volgt geworden:
2x150 mg test e
2x200 mg tren e
2x200 mg mast e

Wat denken jullie hiervan?
Welke dosering hcg raden jullie aan en vanaf wanneer te beginnen?

Thx
 
Het is als volgt geworden:
2x150 mg test e
2x200 mg tren e
2x200 mg mast e

Wat denken jullie hiervan?
Welke dosering hcg raden jullie aan en vanaf wanneer te beginnen?

Thx

Hoge dosering voor een derde kuur en cut.
 
Hoge dosering voor een derde kuur en cut.
Voorgaande kuren waren steeds 2x250mg test e, zit nu bijna op helft daarvan.
Welke doseringen raad je dan aan?
 
Voorgaande kuren waren steeds 2x250mg test e, zit nu bijna op helft daarvan.
Welke doseringen raad je dan aan?

1100 is de helft van 500?
 
Back
Naar boven