Fitness Seller

test-tren-mk 677 bulk

Bezoekers in dit topic

Morgen en zondag de laatste pins zetten, blij dat dat eod prikken ff gedaan is :P bij het ontwaken meteen een prik zetten, het heeft wat:roflol:

foto op m'n instaverhaal gezet, kreeg een shitload aan lastige vragen:o post hem hier ook ff:

image.jpeg

Zou ik nolva kunnen meenemen naar Spanje? of daar te verkrijgen zonder recept? Gyno is onder controle maar hoef daar geen giga nips te krijgen:o

Nu 7dagen no carbs om op reis niet té veel schade te eten:D
 
Work is done bro, en je mag het zien ;) Wat is je plan hierna qua AS? Pin btw zelf altijd meteen na het opstaan, beter imo. 'S ochtends ben ik er zeker van dat m'n moeder niet opeens de kamer op komt + vergeet het niet :roflol: Als ik me vit, d3, crea enz. 's ochtends niet naarbinnen werk zit ik me om 12u al af te vragen, heb ik ze nou al wel of nog niet genomen lol.

Potje Nolva mag geen probleem zijn denk ik? Veel plezier zovast man, vanaf wanneer is dit logje tijdelijk dood? :D
 
Work is done bro, en je mag het zien ;) Wat is je plan hierna qua AS? Pin btw zelf altijd meteen na het opstaan, beter imo. 'S ochtends ben ik er zeker van dat m'n moeder niet opeens de kamer op komt + vergeet het niet :roflol: Als ik me vit, d3, crea enz. 's ochtends niet naarbinnen werk zit ik me om 12u al af te vragen, heb ik ze nou al wel of nog niet genomen lol.

Potje Nolva mag geen probleem zijn denk ik? Veel plezier zovast man, vanaf wanneer is dit logje tijdelijk dood? :D
Pin het liefst pre workout, heb zo het gevoel dat het beter verspreid wordt door de training :P

Qua aas: 0,7ml sust per week voor een 10 tal weken. Worden 10 drukke weken met een vakantiejob en een paar herexamens. Training zal iets minderen (4-5x per week) en calorieën blijven jammer genoeg laag. T hele doel van de cut was om laag te staan voor volgende blast. Wat die wordt, fucking hell moeilijke keuzes hoor:o test-deca, test-deca-mast, zelfde test-tren-mast stack als nu, high test- mast,... Ben er legit m'n kop aant breken. Ben alleen als de dood voor gyno :roflol:

Volgende week woensdag vertrek ik voor 7dagen. Zal af en toe wel nog wat posten ^^
 
Dayum science :D

Zet je er HCG naast of niet? Zo ja zou ik niet moeilijk doen en 0,5ml pakken, misschien net wat handiger ivm aflezen en of je nou 250 of 300mg/ml hebt, dan kom je op een goede totale test imo. Verstandig om lang te cruisen, ga het zelf ook ECHT doen na deze cutblast. Stap dan ook net in me nieuwe stage en waarschijnlijk toekomstig werkgever dus even rust. 4 weken oid heeft totaal geen nut op lange esters. 10 weken cruisen is mentaal misschien niet je van het maar je lichaam vind het heerlijk :P

Cal blijven laag, hoe laag? Zou wel je onderhoudsniveau opzoeken en daar op gaan zitten man. Je lichaam snakt daar naar, na zo'n cut. Desnoods hou je vetten laag zodat je alsnog een goed pak kh kan pakken en je meer volume kan eten. Plus je VVM vind het niet zo chill om nog 8-10 weken in deficit te zitten op cruisedose Test denk ik.

Als je als de dood bent voor gyno zou ik Deca alleen pakken met een goede dose Mast (of Primo maar die moet je dan nog hoger doseren), dus je tweede optie kan. Stack van nu zou ik voor het cutten bewaren maar is persoonlijk uiteraard.

- High Test, med Deca en Mast
- High Test en med Mast
- Iets in elkaar bakken met Test, Primo, Bold en eventueel een 'harde' oral voor de laatste weken? (Word de mijne :))
 
Dayum science :D

Zet je er HCG naast of niet? Zo ja zou ik niet moeilijk doen en 0,5ml pakken, misschien net wat handiger ivm aflezen en of je nou 250 of 300mg/ml hebt, dan kom je op een goede totale test imo. Verstandig om lang te cruisen, ga het zelf ook ECHT doen na deze cutblast. Stap dan ook net in me nieuwe stage en waarschijnlijk toekomstig werkgever dus even rust. 4 weken oid heeft totaal geen nut op lange esters. 10 weken cruisen is mentaal misschien niet je van het maar je lichaam vind het heerlijk :P

Cal blijven laag, hoe laag? Zou wel je onderhoudsniveau opzoeken en daar op gaan zitten man. Je lichaam snakt daar naar, na zo'n cut. Desnoods hou je vetten laag zodat je alsnog een goed pak kh kan pakken en je meer volume kan eten. Plus je VVM vind het niet zo chill om nog 8-10 weken in deficit te zitten op cruisedose Test denk ik.

Als je als de dood bent voor gyno zou ik Deca alleen pakken met een goede dose Mast (of Primo maar die moet je dan nog hoger doseren), dus je tweede optie kan. Stack van nu zou ik voor het cutten bewaren maar is persoonlijk uiteraard.

- High Test, med Deca en Mast
- High Test en med Mast
- Iets in elkaar bakken met Test, Primo, Bold en eventueel een 'harde' oral voor de laatste weken? (Word de mijne :))
Geen hcg, ik kan het niet zo goedkoop vinden + het bewaren is niet zo eenvoudig, zelf niet bij vrienden. Zal idd 0,5 aanhouden voor het gemak + heb ik een kleine halve vial bespaard:D

Denk datk de calorieën op 2500-2600 ga zetten, eiwit laat zakken en wat koolhydraten voor in de plaats ga eten. Denk eerlijk gezegd dat elke verhoging die ik nu ga doen in kcal, voor een gewichtstoename zal leiden (ach niet dat dat zo erg is, maar wil uiteraard wel lean blijven)

En dat van gyno, ik weet dat het met test vrij makkelijk te behandelen valt, beetje nolva en eventueel een AI en in zou geen problemen moeten hebben. Kheb vooral schrik door doe horror gyno verhalen bij 19-nor roids waar nolva en een AI niet voldoende zijn:o primo is me te duur en bold spreekt mij eigenlijk niet aan, geen idee waarom:roflol:

Test 500- deca 400- mast 300 lijkt me wel heel leuk:D orals ga ik bewaren voor cut kuren. Wil ook wat roa laten mee lopen want het ziet er niet mooi uit hahaha.

Ik zal vast wel nog eens om blast-aanraders vragen komende weken:cool:
 
Op hoeveel kg ben je eigenlijk geëindigd? Naja, bijna dan want je moet nog 1 week volgens mij.
 
Op hoeveel kg ben je eigenlijk geëindigd? Naja, bijna dan want je moet nog 1 week volgens mij.
Een heel magere 80,5 :o hoop even onder de 80 te dippen en volgende blast ergens tussen 83-85kg te starten en er dan wat kwaliteit aan plakken want die cijfers doen wel pijn aan m'n ogen :emo:
 
Die '7dagen no carbs voor ik op reis vertrek' is hem ook niet geworden:roflol:
Gisteren eens goed gecheat. Ik schat een 4500-5000kcal terwijl de rem er toch nog opstond.

Vanmorgen ook de laatste pin van de blast gezet. Was 2,5ml ipv de gebruikelijke 1ml hahah. Hoop dat het nog wat speciaals doet zonder m'n gyno te doen opflakkeren. Woensdag zet ik voor ik vertrek nog 0,5ml sust en dat is dan meteen de start van m'n cruise.

Ik denk dat ik 7 20mg pillen nolva los in m'n broekzak ga steken om mee te nemen, heel lang geleden dat ik gevlogen heb maar lijkt me sterk dat ik gefouilleerd ga worden? Andere suggesties zijn welkom:D

Nu gebruik gaan maken van al die carbs van gisteren:heart:
 
Laatst bewerkt:
nog een pre tren en post tren vergelijk van 5weken:D

image.jpeg

Pics gaan ff minderen want jullie denken vast dat ik een dikke narcist ben:roflol:
 
Die '7dagen no carbs voor ik op reis vertrek' is hem ook niet geworden:roflol:
Gisteren eens goed gecheat. Ik schat een 4500-5000kcal terwijl de rem er toch nog opstond.

Vanmorgen ook de laatste pin van de blast gezet. Was 2,5ml ipv de gebruikelijke 1ml hahah. Hoop dat het nog wat speciaals doet zonder m'n gyno te doen opflakkeren. Woensdag zet ik voor ik vertrek nog 0,5ml sust en dat is dan meteen de start van m'n cruise.

Ik denk dat ik 7 20mg pillen nolva los in m'n broekzak ga steken om mee te nemen, heel lang geleden dat ik gevlogen heb maar lijkt me sterk dat ik gefouilleerd ga worden? Andere suggesties zijn welkom:D

Nu gebruik gaan maken van al die carbs van gisteren:heart:


het is echt enorm gebruikelijk om gefouilleerd te worden.
als het enorm overgevoelige detectiepoortje af gaat wordt je meten gefouilleerd. die gaat volgens mij ook zeer regelmatig willekeurig af.

idk waar je heen vliegt, als je buiten Europa gaat is de kans echt heel groot.
 
het is echt enorm gebruikelijk om gefouilleerd te worden.
als het enorm overgevoelige detectiepoortje af gaat wordt je meten gefouilleerd. die gaat volgens mij ook zeer regelmatig willekeurig af.

idk waar je heen vliegt, als je buiten Europa gaat is de kans echt heel groot.
Wat zou jij dan doen?:o
 
Wat zou jij dan doen?:o

in je koffer of handbagage doen.
de kans dat die doorzocht worden is enorm klein, en dan zullen ze je ook niet pakken voor 7 kleine pilletjes.

ik ben in 20/30 vluchten denk 8/10x gefouilleerd.
ik ken bijna niet die ooit zijn bagage doorzocht heeft gehad. (wat uitzonderingen na 9/11 die naar of van US vlogen.
 
oud maar goud!

b34f18b587ede8269596b2c77f338c3c--fitness-humour-fitness-memes.jpg
 
het is echt enorm gebruikelijk om gefouilleerd te worden.
als het enorm overgevoelige detectiepoortje af gaat wordt je meten gefouilleerd. die gaat volgens mij ook zeer regelmatig willekeurig af.

idk waar je heen vliegt, als je buiten Europa gaat is de kans echt heel groot.

vergeet hier nog bij te zetten, best wel belangrijk ook..

de nieuwe bodyscan poortjes zien alles in je zakken, ook niet metalen.
als je iets in je zak hebt zitten zien ze dat en moet je ze leeg maken en kunnen ze je ook nog fouilleren.

dus nee ik zou absoluut geen pillen in je broekzak stoppen.
en al helemaal niet in je onderbroek ofzo, want dat ziet dat apparaat ook en dan is het helemaal verdacht.
 
Had me t3 ook op mee op vakantie, in een pillendoosje icm me vitamin pillen in me koffer, was geen probleem. Me vriendin had ook medicijnen mee, werd ook miet naar gevraagd. Dus moet wel heeeeel raar lopen als je daar problemen mee krijgt.
 
Kheb de nolva mee kunnen krijgen, heb er alleen nog geen gebruik van gemaakt omdat het ook niet nodig is:D


Sjonge hier loopt wat moois rond, zonder al te veel kleren :o krijg zelf ook heel wat blikken aan het zwembad en in de gym, beetje aandacht van het ander geslacht is altijd wel leuk:P

Verder vul ik goed uit:

image.jpeg
 
Goei fysiek though!
 
Sick fysiek

Hoe heb je nolva uit eindelijk mee genomen?
 
Sick fysiek

Hoe heb je nolva uit eindelijk mee genomen?
Bedankt!

Paar magnesium caps half geleegd, de nolva in twee gebroken en er in gestopt. Onderaan de pot gestoken die +- 180caps bevat. enkel mijn gel is in beslag genomen:emo:
 
Back
Naar boven