XXL Nutrition

test-tren-mk 677 bulk

  • Topic starter mucci
  • Startdatum
  • Reacties 329
  • Weergaven 34K
  • Volgers 35

Bezoekers in dit topic

2weken van de tren, shape wordt wat zachter en de aders op m'n buik zijn bijlange niet meer zo zichtbaar. Op de andere plaatsen zijn ze voorlopig nog goed zichtbaar:D tevens ook wat rustiger geworden nu de tren eruit is.

Calorieën zijn momenteel:

Upperbody dag:
2600kcal, 235 eiwit, 225 carb, 80vet

Lowerbody dag:
2750 kcal, 235 eiwit, 275 carb, 80 vet

Rustdag:
2500 kcal, 235 eiwit, 200 carb, 80 vet

Ik heb fucking honger op deze calorieën maar er komt een drukke, stressvolle periode aan en ik wil tijdens deze periode zo 'lean' mogelijk aan de bulkblast beginnen. Ff tanden bijten dus.

Blast wordt ofwel:

1) Test 800 - mast 400
2) test 500 - npp 300 - mast 300

Bekijk bijlage 378302

^doel volgende blast: weg met die beachboy-look:o
benen zijn goed man
 
In!
 
wat gaat het worden?
Waarschijnlijk t volgende:
Sust: 500mg ew
Tren e: 300mg ew
Mk-677: 30mg ed

Twijfel of ik er arimidex of aromasin naast laat lopen gezien ik vorige keer op lagere doseringen toch wat last kreeg van gyno:(
 
Waarschijnlijk t volgende:
Sust: 500mg ew
Tren e: 300mg ew
Mk-677: 30mg ed

Twijfel of ik er arimidex of aromasin naast laat lopen gezien ik vorige keer op lagere doseringen toch wat last kreeg van gyno:(
door welke compound denk je?
 
door welke compound denk je?
Goeie vraag, gezien tren,mast en anavar niet aromatiseren kan het enkel van de test zijn, die op dat moment op slechts 200mg stond. Ik vermoed dat er in de weken voordien zich oestrogeen had opgestapeld toen ik nog 600mg zette en het op die manier voor wat probleempjes zorgde. Ik herinnerde dat je een tijdje geleden nolva on cycle nam om problemen te voorkomen, hoe vond je dat (effectiviteit/ eventuele sides)?
 
Goeie vraag, gezien tren,mast en anavar niet aromatiseren kan het enkel van de test zijn, die op dat moment op slechts 200mg stond. Ik vermoed dat er in de weken voordien zich oestrogeen had opgestapeld toen ik nog 600mg zette en het op die manier voor wat probleempjes zorgde. Ik herinnerde dat je een tijdje geleden nolva on cycle nam om problemen te voorkomen, hoe vond je dat (effectiviteit/ eventuele sides)?
nolva gaf me weinig sides, normaal in een nakuur oid vind ik het hardstikke kut.

echter denk ik eerder dat het prolactine gerelateerd zal zijn. wat ik persoonlijk heb:
ik heb caber nodig tijdens elke tren cycle, TENZIJ ik aromatiserende compounds 2x zo hoog doseer, dat wil zeggen:
je neemt bijvoorbeeld 300tren en 200mast, wanneer ik daar dan (300+200)x2=1000mg test naast zet hen ik nooit problemen en ook geen ai oid nodig
 
nolva gaf me weinig sides, normaal in een nakuur oid vind ik het hardstikke kut.

echter denk ik eerder dat het prolactine gerelateerd zal zijn. wat ik persoonlijk heb:
ik heb caber nodig tijdens elke tren cycle, TENZIJ ik aromatiserende compounds 2x zo hoog doseer, dat wil zeggen:
je neemt bijvoorbeeld 300tren en 200mast, wanneer ik daar dan (300+200)x2=1000mg test naast zet hen ik nooit problemen en ook geen ai oid nodig
Ging caber dit maal wel in huis halen, was best met vuur spelen dat ik deed maar dacht '5weekjes tren is wel te doen zonder.'

Echter kreeg ik de gyno weg met nolva en had ik geen erectiestoornissen (nevenwerking hoge prolactineniveaus).

Jij gebruikt caber bij tren om gyno te voorkomen? 1000mg test bij tren:o das veel estro wat uiteindelijk voor verhoogde prolactine kan zorgen, toch?
 
Ging caber dit maal wel in huis halen, was best met vuur spelen dat ik deed maar dacht '5weekjes tren is wel te doen zonder.'

Echter kreeg ik de gyno weg met nolva en had ik geen erectiestoornissen (nevenwerking hoge prolactineniveaus).

Jij gebruikt caber bij tren om gyno te voorkomen? 1000mg test bij tren:o das veel estro wat uiteindelijk voor verhoogde prolactine kan zorgen, toch?
met die verhoudingen hebben 9/10 mensen geen estro sides... ik ook niet,
low test en tren en ik heb direct gyno... alleen caber werkt dan.

is natuurlijk mijn ervaring en ken meerdere die het hebben, maar ieder is anders en blijft uitproberen
 
Bulk is gisteren begonnen!

Toch gekozen voor 500mg sust en 300mg tren e per week met mk 677 op 30mg per dag. Tevens ga ik arimidex op 0,25mg eod nemen omdat de combi test-tren in lage doseringen al gyno gaf, nolvadex staat klaar mocht dat toch weer verkomen maar ik hoop het niet nodig te hebben.

Gisteren eerste pin gezet in glute nadat ik glutes de hele cruise niet gebruikt heb als spot, best wel PiP nu :o gisteren de mk verdeeld, 15mg pre workout en 15mg pre bed. Sterke placebo gains gemaakt deze nacht: weinig geslapen, opgestaan om chocolade te eten en uiteindelijk toch wat 'vermoeide' handen:emo: dat belooft
 
Ben benieuwd naar je progressie...zit zelf op 250sus en 100tren a om de dag en 20mg mk 677 per dag
 
Ben benieuwd naar je progressie...zit zelf op 250sus en 100tren a om de dag en 20mg mk 677 per dag
Hoop dat er toch redelijk wat kwaliteitsvlees aankomt:cool:

Hoe zijn de resultaten bij jou tot nu toe?
 
Van de mk677 merkte ik met name dat ik meer honger heb...eet nu 6k kcal per dag zonder moeite weg

Heb voor de sus-tren op test-deca gezeten (compound switch om de 6 weken) en ben de eerste 2 dagen 1,6kg afgevallen..zal wel al het overtollige vocht zijn geweest want oog weer wat droger en de aders komen weer meer tevoorschijn...ben vandaag ook pas een week bezig dus ben ook benieuwd naar de resultaten
 
Van de mk677 merkte ik met name dat ik meer honger heb...eet nu 6k kcal per dag zonder moeite weg

Heb voor de sus-tren op test-deca gezeten (compound switch om de 6 weken) en ben de eerste 2 dagen 1,6kg afgevallen..zal wel al het overtollige vocht zijn geweest want oog weer wat droger en de aders komen weer meer tevoorschijn...ben vandaag ook pas een week bezig dus ben ook benieuwd naar de resultaten
Hoe vond je de test deca? Kvind de overlap wat 'gevaarlijk' maar dat zal aan mij liggen:o
 
Kleine update, op drie dagen bijna 2kg bij. Vreemd, omdat de calorieën slechts op een sobere 3000 staan:dunno: Vocht lijkt voornamelijk op m'n bovenlichaam plakken gezien m'n sok niet in m'n enkel staat, kleren zitten zelf al ietsje strakker. Hartslag stijgt wel na dosering dus hou ik hem op pre workout ipv pre bedtime.
 
Kleine update, op drie dagen bijna 2kg bij. Vreemd, omdat de calorieën slechts op een sobere 3000 staan:dunno: Vocht lijkt voornamelijk op m'n bovenlichaam plakken gezien m'n sok niet in m'n enkel staat, kleren zitten zelf al ietsje strakker. Hartslag stijgt wel na dosering dus hou ik hem op pre workout ipv pre bedtime.
dat is de mk man, in principe hoef je het ook niet te spreiden die dosis kan in 1 keer
 
Hoe vond je de test deca? Kvind de overlap wat 'gevaarlijk' maar dat zal aan mij liggen:o

Test-deca vond ik lekker...+8,5kg in 6 weken en behalve wat vocht geen sides
 
Back
Naar boven