Fitness Seller

test-tren-mk 677 bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Momenteel 6weken aan de test-mast, wat ik ervaar is:

-libido om U tegen te zeggen.
-flinke honger (ligt ook aan het feit dat ik cut)
- jammer genoeg toch wel acné
- snelle beharing
- geen krachtverlies ondanks toch een aanzienlijk stuk onder onderhoud.
- gewicht dropt niet echt extreem.

- last but not least: feel good, in tegenstelling tot test only.


Dit weekend voornamelijk aan m'n paper gewerkt voor school en vandaag Moederdag gevierd met een cheatdag. Benieuwd wat aankomende week zal brengen :D
Gaat lekker dus!
Ik begin september met test mast alleen wel lean bulk. Ik neem aan dat je bedoelt dat je libido heel goed is
 
Gaat lekker dus!
Ik begin september met test mast alleen wel lean bulk. Ik neem aan dat je bedoelt dat je libido heel goed is
Ja libido is echt super, erecties ook staal hard, mss tmi:o

Voor honger zorgt het wel bij me dus lean bulk zou wel kunnen!
 
Iemand input?

Laatste 4-5 weken anavar op 50-75mg of winstrol 50mg?
 
Iemand input?

Laatste 4-5 weken anavar op 50-75mg of winstrol 50mg?

Ik ben zelf grote fan van anavar, laat het regelmatig op 60 mg meelopen :)

--> Veel minder levertoxisch + minder haaruitval (op winny veel last van)
 
Ik ben zelf grote fan van anavar, laat het regelmatig op 60 mg meelopen :)

--> Veel minder levertoxisch + minder haaruitval (op winny veel last van)
Anavar is idd een stuk milder in sides en dat spreekt me zeker aan, hoe is de shape erop in vergelijking met winny?
 
Anavar is idd een stuk milder in sides en dat spreekt me zeker aan, hoe is de shape erop in vergelijking met winny?

Winny heb ik destijds op een redelijk hoog BF gebruikt dus kan moeilijk de shape daarvan beoordelen. Dat laat ik dus liever aan andere leden over :-)

Met anavar had ik in combinatie met bold leuke aders over mijn schouders/borstspieren.
 
Winny heb ik destijds op een redelijk hoog BF gebruikt dus kan moeilijk de shape daarvan beoordelen. Dat laat ik dus liever aan andere leden over :-)

Met anavar had ik in combinatie met bold leuke aders over mijn schouders/borstspieren.
Hmm ik overweeg het nog :P
Bedankt voor de input! Hoe gaat je off periode of moet het nog starten?

Edit: zie net je post :P
 
Laatst bewerkt:
Vanwaar 400mg mast? Lees veelal 200mg naast 500/600 test. Als ik ga kuren denk ik iig dat het ook test/mast wordt.
 
Vanwaar 400mg mast? Lees veelal 200mg naast 500/600 test. Als ik ga kuren denk ik iig dat het ook test/mast wordt.
Wou toch wat visuele effecten ook, 200mg mast is vaak om een a:e balans te creëren ( als die er überhaupt is), 400mg leek me leuker in de cut.

Moet zeggen dat ik test-mast een stuk aangenamer vind dan test only, de feel good alleen al, zou er zelf kunnen op bulken.
 
Net thuis na een drukke stage dag, zo meteen benen trainen met een focus op hamstring.

Verder zakt het gewicht gestaag wat enerzijds goed is en anderzijds pijn aan m'n ogen doet:o

Pre workout leg pic:


image.jpeg
#Teamnocalves

image.jpeg
 
Aardig plat laatste dagen. De low carbs hebben ook een negatieve invloed op m'n humeur, word best snel humeurig:o Kracht was deze week ook niet wat het hoorde, begin hier en daar wat kilo's/ reps te verliezen op oefeningen, alsook pump die minder was. Blame it on the carbs:(

Maar goed, aderen beginnen meer en meer zichtbaar te worden en de buikspieren ook. Vanaf volgende week 1x20min post workout toevoegen, dus 3x20min cardio per week, 150kcal per 20min. Voeding hou ik nog even hetzelfde.

Momenteel 7weken on en 8weken in de cut.

Vandaag stond pull B op het programma:

Lat pulldown:
8x55
8x60
8x65

Supinated grip bent over row
12x60
12x70
2x10x90

Db rear delt fly
3x15x12kg

Cable pullover
15x20
12x25
2x8x30

Bb shrug
8x100
8x120
8x140

Bb curl ss Arnold curl
3x10x25 - 3x10x10

Hammer curl
3x8x20

Buikspieren:
Omgekeerd op hyperextention
25xbw, 2x20xbw+5kg

Rotario torso (schuine buikspieren basically)
15x10kg
12x15
10x20
(Zonder rust)

Leg raise
3x20

Buik (heel plat hier):

image.jpeg

image.jpeg
 
Laatst bewerkt:
maffe benen man, alleen zoals veel van ons kuiten aan de kleine kant :D
 
Zelfs Arnold had dat probleem...

Heeft hij daarom geen kuitimplantaten genomen? Dat gaat voor mij dan net een brug te ver :P
Dat van die kuitimplanten is nieuw voor me, toch zeker bij Arnold.

Implantaten gaan me ook te ver, loop wel met een lange broek rond in de zomer :roflol::o
 
Dat van die kuitimplanten is nieuw voor me, toch zeker bij Arnold.

Implantaten gaan me ook te ver, loop wel met een lange broek rond in de zomer :roflol::o

Idem hier, ik draag ook niet snel een korte broek :D

Dat over Arnold zijn geruchten die ik hier en daar al heb gelezen (je moet het maar eens googlen), zelf ontkent hij het blijkbaar dus is het een welles nietes verhaal :)
 
Idem hier, ik draag ook niet snel een korte broek :D

Dat over Arnold zijn geruchten die ik hier en daar al heb gelezen (je moet het maar eens googlen), zelf ontkent hij het blijkbaar dus is het een welles nietes verhaal :)

Ik hoef ze zelfs niet te trainen hèhèhè :)
 
Back
Naar boven