MuscleMeat

test-tren-mk 677 bulk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gaat goed zo te horen, wat zijn je macro's bij 1000cals
 
Gaat goed zo te horen, wat zijn je macro's bij 1000cals
110carbs, 65eiwit en 30vet was dat toen.

Dit is wat ik momenteel op een lowdag eet:

image.png image.png image.png image.png image.png

2200kcal, 270eiwit, 115carb en 70vet
 
Hoe is je calorieverdeling nu? Ik zie dat je Low/high enz. doet?
 
Hoe is je calorieverdeling nu? Ik zie dat je Low/high enz. doet?
2200-2200-2200-3000-repeat.

Sinds de tren erin zit ben in 1kg verzwaard (op 3dagen). Ik heb eigenlijk geen idee wat een volgende mogelijke aanpassing aan m'n voeding kan zijn. Qua cutten ben ik een noob dus ik sta zeker open voor tips dus ik hoor ze graag:P

Ik dacht aan no carb days (waarbij calorieën dan rond de 2000 ligt) maar ben er nog niet volledig uit. Gewicht is in de laatste 10 dagen ook niet gedaald :/

Qua calorieën kan ik dit vrij eenvoudig volhouden maar af en toe snak ik wel naar iets zoets:emo: momenteel op 15dagen slechts 1 rustdag genomen, vermoeid ben ik niet echt, ik hoop alleen dat ik dit binnekort niet in m'n nadeel gaat spelen.

Cardio verhoog ik sinds vandaag naar 3x40min.

Heb een goeie dose caffeine en syneferine op dus ik hoop dat wat ik geschreven heb een beetje samenhangend is:roflol::roflol:
 
Schema wat omgegooid, pump zat er goed in :D

romanian deadlift:

2x15xstang
12x60
5x80
5x100
3x120
9x145

Db liggende hamstring curl (gym heeft die machine niet :eyes:)

12x10kg
8x16kg
15x18kg (mocht hier zwaarder gaan maar die oefening gaf in het verleden wat knieproblemen)

Hyperextention

10xbw
6xbw+5kg
8xbw+10kg

Seated hamstring curl:

8x45kg
14x50kg

Split squat op verhoog:

3x12x12kg

Heel de gym ondergezweet, zelf handdoek was doorweekt, 2,5liter gedronken :P
 
No Carbs zou ik al zeker niet doen. Op lage dagen enkel carbs rondom training. Daarna enkel protein en groeten. Als je lichaam dit gewend is dan ga je je op deze dagen beter voelen dan op de high dagen...
Hoge dagen enkel inlassen als je het nodig voelt. En dan snelle eenvoudige suikers gebruiken, niet cheaten want dat ontregeld heel je lichaam.

Nu op tren A zal je zowiezo al zeer weinig gewicht verliezen op deze doseringen, ik zou je tren verlagen naar 50 mg eod of zelfs elke dag zetten (25/30mg dan).
De test zou ik ook verlagen want je hebt nog wat op voorraad in je lichaam van de voorbije weken. De tren A zorgt wel voor je libido als alle waarden binnen de normen zijn. Jij vind je libido super op test/mast... Hou je maar vast met de tren dan. Hopelijk heb je een vriendin die wat meegaand is..... :D:D:D
 
No Carbs zou ik al zeker niet doen. Op lage dagen enkel carbs rondom training. Daarna enkel protein en groeten. Als je lichaam dit gewend is dan ga je je op deze dagen beter voelen dan op de high dagen...
Hoge dagen enkel inlassen als je het nodig voelt. En dan snelle eenvoudige suikers gebruiken, niet cheaten want dat ontregeld heel je lichaam.

Nu op tren A zal je zowiezo al zeer weinig gewicht verliezen op deze doseringen, ik zou je tren verlagen naar 50 mg eod of zelfs elke dag zetten (25/30mg dan).
De test zou ik ook verlagen want je hebt nog wat op voorraad in je lichaam van de voorbije weken. De tren A zorgt wel voor je libido als alle waarden binnen de normen zijn. Jij vind je libido super op test/mast... Hou je maar vast met de tren dan. Hopelijk heb je een vriendin die wat meegaand is..... :D:D:D
Is goed, geen hoge dagen meer tenzij het echt nodig is :P

Waarom zou je de tren verlagen? helaas kan ik de onderlinge verhouding niet veranderen gezien het een blend is. Kan natuurlijk wel met halve ml's werken.

Wat de vriendin betreft, zitten we nog in de datefase, die zal nog wat meemaken; een zweetdouche als ik op haar zit:roflol::roflol:
 
blend uit Engeland?
Jap :P de voorgaande 12weken was een "een mix" van verschillende merken en dat merk zat er ook tussen.

Enkel de winny is niet van hun.
 
Jap :P de voorgaande 12weken was een "een mix" van verschillende merken en dat merk zat er ook tussen.

Enkel de winny is niet van hun.

Rustig opbouwen want als het binnenknalt kan het wel minder leuke sides geven. Hun tren is heel potent.
Ik zet 0,25 ml per dag nu met insuline spuitjes. Ook van die blend uit engeland. Ga wel uppen volgende week naar 35- 40 mg/dag. Enige dat ik heb van sides is zweten en beetje maagzuur snachts. Maar ik slaap als een baby.
 
Rustig opbouwen want als het binnenknalt kan het wel minder leuke sides geven. Hun tren is heel potent.
Ik zet 0,25 ml per dag nu met insuline spuitjes. Ook van die blend uit engeland. Ga wel uppen volgende week naar 35- 40 mg/dag. Enige dat ik heb van sides is zweten en beetje maagzuur snachts. Maar ik slaap als een baby.
Volgens mij heb je de blend die ik eerst wou, tren a/mast prop? De dag dat ik wou bestellen halen ze hem uit hun assortiment :(

Momenteel niet echt sides maar dit is slechts dag 3 dus ik ga nog geen victorie kraaien:roflol:
 
Wat de vriendin betreft, zitten we nog in de datefase, die zal nog wat meemaken; een zweetdouche als ik op haar zit:roflol::roflol:

Laat je meisje maar bovenaan want dat 'geile zweterige seks' verhaal is voor je meisje niet zo geil als je tren gebruikt :P
 
Volgens mij heb je de blend die ik eerst wou, tren a/mast prop? De dag dat ik wou bestellen halen ze hem uit hun assortiment :(

Momenteel niet echt sides maar dit is slechts dag 3 dus ik ga nog geen victorie kraaien:roflol:

Internationaal hebben ze die blend nog wel...
 
Laat je meisje maar bovenaan want dat 'geile zweterige seks' verhaal is voor je meisje niet zo geil als je tren gebruikt :P

Ja en dat kont neuken zou ik ook niet direct boven halen :roflol:
 
Derde prik zit erin, delt gepinned en dat ging vlot. Nu een wat verlamd gevoel:D

Verder merk er momenteel vrij weinig van. Ook van de winstrol niet.

Hou voor het eerst in al die weken vocht vast, merk ik voornamelijk aan mijn "kousafdruk". Het is niet veel maar toch :p af en toe wel een mind fuck als je een spiegel passeert.

Hier 1 van m'n mindere foto's:
image.jpeg

Zometeen pushday en cardio.
Een goed weekend boys:D
 
Derde prik zit erin, delt gepinned en dat ging vlot. Nu een wat verlamd gevoel:D

Verder merk er momenteel vrij weinig van. Ook van de winstrol niet.

Hou voor het eerst in al die weken vocht vast, merk ik voornamelijk aan mijn "kousafdruk". Het is niet veel maar toch :p af en toe wel een mind fuck als je een spiegel passeert.

Hier 1 van m'n mindere foto's:
Bekijk bijlage 166043

Zometeen pushday en cardio.
Een goed weekend boys:D
ziet er goed uit man.. mind fucks blijf je toch houden ik ben ook extreem bloated atm en vind me shape ook 3x ruk :(
 
ziet er goed uit man.. mind fucks blijf je toch houden ik ben ook extreem bloated atm en vind me shape ook 3x ruk :(
De ene moment denk in 'dat komt dik Inorde' de andere moment 'is dat het maar?!' Maar goed, niet te veel stilstaan.

En hoe kun je jouw shape nu ruk vinden? Hoe?!:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Het echte resultaat, zeker na een cut, zie je imo pas in de cruise als je terug op onderhoudsniveau zit (voller, vasculairder) en zo goed als vochtvrij bent.
 
Het echte resultaat, zeker na een cut, zie je imo pas in de cruise als je terug op onderhoudsniveau zit (voller, vasculairder) en zo goed als vochtvrij bent.
Dat zou mooi zijn, maar tijdens mag ook :D
 
Back
Naar boven