XXL Nutrition

test-tren-mk 677 bulk

Bezoekers in dit topic

Heb je een idee wat je VP op dit moment ongeveer is?
Geen idee, ik denk om en bij de 10%. Ben nog niet rete droog maar aders staan nu wel op m'n obliques en bovenste abs, nu ja daarnet leek ik even grainy, iets na de middag was dit anders :o
 
Geen idee, ik denk om en bij de 10%. Ben nog niet rete droog maar aders staan nu wel op m'n obliques en bovenste abs, nu ja daarnet leek ik even grainy, iets na de middag was dit anders :o

Wat was je doel alweer, nog 2% af ongeveer?

Shape ziet er alvast goed uit op de foto's (op de paginas hiervoor), keep it up bro!
 
Wat was je doel alweer, nog 2% af ongeveer?

Shape ziet er alvast goed uit op de foto's (op de paginas hiervoor), keep it up bro!
Nog 2-3% zakken zou mooi zijn. Dieet begint nu wel wat lastiger te worden maar cheaten is cheaten tegenover mijzelf dus even tanden bijten:o een aanvaardbaar laag vp voor volgende blast is het doel zodat ik wat meer rek( en hopelijk meer gains) heb. Ook niet meer zo vet worden allezins en wat meer geduld hebben wat betreft kilo's :P
 
Deze ochtend lat ontmaagd. Prik was pijnloos maar had toch wel wat stress:P 5min na de prik had ik het gevoel een pomp te hebben, maar dan in 1 lat. Uurtje nadien pull gedaan. Wat gaf dat een vies gevoel zeg:roflol:

8dagen aan de tren vandaag, elke dag wat meer adertjes, qua kracht/libido is er niet echt iets speciaal aan het gebeuren maar ligt voornamelijk aan dieet denkik, ben af en toe een vod:emo: qua sides: wat moeilijker in slaap vallen maar eenmaal vertrokken slaap ik goed. Lontje is ietsje korter maar ben geen douchebag dus ik hou wat ik denk lekker voor mezelf:P

Voeding is ongewijzigd buiten ik in de ochtend 1 volledig ei minder eet maar dit vervangen heb door 30gram ontbijtspek, komt op hetzelfde neer maar is iets lekkerder.
 
Je benen en armen zijn echt goed man! Mijn benen groeien voor geen meter en pak ze toch 2x per week goed aan.
Hoeveel kg squat je?
 
Je benen en armen zijn echt goed man! Mijn benen groeien voor geen meter en pak ze toch 2x per week goed aan.
Hoeveel kg squat je?
Tja momenteel niet echt veel, max was 155 voor 8 atg reps, week nadien omhoog gegaan in gewicht, bij rep 6 kwam ik niet meer boven en had geen spotter:emo: onderrug heeft lang lopen zeuren, maar is sinds kort aan de betere hand. Paar dagen geleden 12 x 110kg atg gesquat, niets speciaal eigenlijk.

Ik schrijf elke training mijn reps/sets/gewichten op en probeer die volgende training te verbeteren, doe dat voor lange tijd en BAM :D ik train ze ook 2x per week, 1x focus op quads en 1x focus op hams. Maar quads en hams worden op beide dagen aangepakt. Hopelijk ben je hier wat mee!
 
in! goeie benen
 
in.
 
Vandaag een rustdag, ben versleten dus deze dag komt niet ongelegen:D

Calorieën toch nog verlaagd naar 2000-2100. Ik gainde gewoon fucking gewicht op 2200kcal + 4x40min cardio (1600kcal) :emo: 2 van die cardio sessies zal ik vervangen door een hiit-cardio sessie. Ik voel dat ik niet meer hetzelfde effect heb van incline wandelen terwijl het tempo wel hoog ligt. Fatloss in het algemeen is flink vertraagd terwijl er zeker nog wel iets van kan. Cut hakt er nu wel hard in ook, chagrijnig, word er niet sterker op en fucking honger:roflol:

Verder twijfel ik wat aan m'n winny, of ik verwacht er gewoon te veel van :P

Nog een backpic:

image.jpeg

Volgende bulk flink op wijdte werken dus!

Fijn weekend:cheer:
 
Denk dat je sws niets echt bijzonders voelt van de winny als
Je test mast en tren hebt mee lopen
 
SS cut masterrace
 
Back
Naar boven