Fitness Seller

Test/Tren/Mast in 1ml

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.353
Waardering
732
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Hebben er mensen ervaring, zonder merken te noemen, met het injecteren van 100mg test, 100mg tren en 100mg mast in 1ml?
Zo ja, wat is je ervaring mbt de pip?
3ml vervangen door 1ml is natuurlijk interessant.
 
Ik heb eens een mix gehad van 100 mg mast, 75 mg tren en 75mg test.

Mijn ervaring: ik had bijna elke injectie pip, niet heel pijnlijk maar het was er toch telkens...
 
Pijn is vreselijk
Ik doe er 1ml sust bij, en vrijwel geen last en ik injecteer in mijn schouder
 
Yep sustanon erbij hielp bij mij ook erg veel.
 
Hebben het waarschijnlijk allemaal over hetzelfde merk. Had 400 test/200 bold per ml. Echt verschrikkelijke pip gehad een paar keer. Maar nu lijkt mijn lichaam eraan gewend.
 
Hahaha.. Hier nog 1!! 100 tren a, 100 mast p en 100 test p. Elke keer prikken 4 tot 5 dagen moeilijk lopen. En een dikke gezwolle spier waar de injectie had plaats gevonden. Kon met geen mogelijkheid benen trainen. Spuit die zooi nou steeds met een halve ml bold en totaal geen last meer.
 
Pijnlijk idd,.. sws vaak met die nieuwe mixen,.. meer mg, minder olie door meer solvent,.. = auwie :D zoals aangegeven, 1ml test of sust erbij mengen, en de pijn zal een stuk minder of geheel weg zijn
 
Mijn mening, geen blends kopen. Hooguit sust maar beter gewoon zelf mixen.
 
Mixen met bold is denk ik de beste optie.
 
Als er nu meerdere personen zijn die zeggen het met sust te doen waarom is bold dan de beste optie?
Omdat sust, test etc allemaal gemaakt worden uit een korrelige grondstof waardoor je pip krijgt, en bold is als grondstof al vloeibaar. Bold geeft ook nooit pip.
Dus in principe voeg je gewoon wat extra olie toe om het te verdunnen.
 
T
Omdat sust, test etc allemaal gemaakt worden uit een korrelige grondstof waardoor je pip krijgt, en bold is als grondstof al vloeibaar. Bold geeft ook nooit pip.
Dus in principe voeg je gewoon wat extra olie toe om het te verdunnen.
true that, maar de vraag is wil je ook nog bold toevoegen aan die cycle dan? Persoonlijk zie ik buiten wat jij aangaf geen meerwaarde in bold als extra compound.
 
T

true that, maar de vraag is wil je ook nog bold toevoegen aan die cycle dan? Persoonlijk zie ik buiten wat jij aangaf geen meerwaarde in bold als extra compound.

Bold is altijd meerwaarde :D
 
Bold is altijd meerwaarde :D
Lol boldfreak :D
Nee maar srs,.. 200mg bold in deze cycle? ,...kwaad zal t niet doen, en het kán idd,... maar zou dan zelf eerder test wat verhogen door 250 toe te voegen ivm de mix
 
Lol boldfreak :D
Nee maar srs,.. 200mg bold in deze cycle? ,...kwaad zal t niet doen, en het kán idd,... maar zou dan zelf eerder test wat verhogen door 250 toe te voegen ivm de mix

Misschien wilt hij zijn test laag houden. Als je 1ml extra test extra om de dag zit kom je toch wel vrij hoog. Vermoed een cutting stack dan is misschien 1ml primo erbij eod beter.
 
T

true that, maar de vraag is wil je ook nog bold toevoegen aan die cycle dan? Persoonlijk zie ik buiten wat jij aangaf geen meerwaarde in bold als extra compound.
In mijn ogen kan 1ml bold nooit kwaad.
Ten eerste omdat het redelijk lijkt op test, maar minder vocht, meer eetlust, meer conditie, duidelijkere aderen, allround goede shaper.
Maar ook omdat hoe hoger je iets doseert, hoe minder effectief het per gram wordt.
Hypothetisch gezien zou je meer hebben aan: 1ml test + 1ml bold + 1ml tren + 1ml deca, dan bijvoorbeeld 4ml test. Terwijl het beiden 4ml is.
Dus ik zou persoonlijk eerder voor bold gaan dan nog wat test.

Maar goed, ieder voor zich.
 
Misschien wilt hij zijn test laag houden. Als je 1ml extra test extra om de dag zit kom je toch wel vrij hoog. Vermoed een cutting stack dan is misschien 1ml primo erbij eod beter.
Primo idd, of test p is dan ook nog een optie imo..
nja, beste gwn losse compouds ipv zo'n mix ding (mijn mening)

yannick, het kán idd zoals ik al aangaf, maar zie er het nut niet echt van in nóg een compound toe te voegen,.. maar idd, dat is miss persoonlijk.
Ik hou m'n kuurtjes graag niet al te gek met veel compounds :D
 
Bedankt voor de input mannen. Ik hou het op losse compounds ipv een mix. Wat pip is prima te handelen, maar het gros ervaart zonder extra ml van iets er bij, toch aanzienlijke pip.
Dan ga ik gewoon door met de 3ml ED.
 
Bedankt voor de input mannen. Ik hou het op losse compounds ipv een mix. Wat pip is prima te handelen, maar het gros ervaart zonder extra ml van iets er bij, toch aanzienlijke pip.
Dan ga ik gewoon door met de 3ml ED.

Groot gelijk man
 
Back
Naar boven