Fitness Seller

Test / Tren / Mast / NPP / HGH+IFG+T3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Trenlicious

Novice
Lid geworden
11 mrt 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Mede Beesten,

Graag wat advies gevraagd omtrent de volgende kuur, Het doel hiervan is om op de 6% vet te komen en eventueel nog wat spiermassa te pakken.
Ik heb met alle middelen ervaring behalve de NPP.
Deze is toegevoegd omdat ik graag wil kijken of deze meer volume geeft aan het geheel.
Tevens om erachter te komen of wellicht Deca een middel voor mij mag zijn.

Voeding

Onderhoud is op 3300/3400kcal, inname was ik van plan op 2700kcal (340e/180k/55v).

Schema:
Week 1 t/m 12 Test Prop 100mg EOD
Week 1 t/m 12 Tren Ace 100mg ED
Week 1 t/m 12 Mast Prop 100mg EOD
Week 1 t/m 12 NPP 100mg EOD

T3

T3 zal vanaf week 1 op 50mcg, week 2 op 100 mcg, week 3 op 125mcg, week 4 t/m 12 op 150mcg.

HgH

Deze zal op week 1 beginnen met 3iu, week 2 naar 4iu, week 3 t/m 12 op 5iu. Deze zal gesplit worden in 2 injects ( na opstaan en voor het slapen ).

IGF1-LR3

Hierover nog niet uit of deze vanaf week 1 t/m 4 en week 9 t/m 12 of de complete kuur mee te draaien. Dosis is tevens nog een vraagteken ( verleden op 50mcg - bij opstaan 25mcg en na trainen ). Ik zou de dosis ook naar 100mcg kunnen doen, denk allen dat ik dan rekening moet gaan houden met eventueel hypo?

Vragen:

  • Iemand ervaring met zowel Tren Ace als NPP ( beide 19-nor ), hier zal grote kans op gyno zijn lijkt me zo, zal Aromasin op 5mg EOD hierbij voldoen?
  • Gezien het doel en de voeding: wellicht hoger of op onderhoud beginnen en vervolgens inname minderen? . Dit zodat ik maximaal resultaat heb en niet na 8 weken al op 6% sta, dan had ik nog 4 weken wat massa kunnen pakken.
  • IGF gehele kuur of om de 4 weken? De dosis?
  • De Mast en NPP vanaf het begin laten meedraaien of later toevoegen?
Alvast bedankt voor de moeite !
 
Mede Beesten, Graag wat advies gevraagd omtrent de volgende kuur, Het doel hiervan is om op de 6% vet te komen en eventueel nog wat spiermassa te pakken. Ik heb met alle middelen ervaring behalve de NPP. Deze is toegevoegd omdat ik graag wil kijken of deze meer volume geeft aan het geheel. Tevens om erachter te komen of wellicht Deca een middel voor mij mag zijn. Voeding Onderhoud is op 3300/3400kcal, inname was ik van plan op 2700kcal (340e/180k/55v). Schema: Week 1 t/m 12 Test Prop 100mg EOD Week 1 t/m 12 Tren Ace 100mg ED Week 1 t/m 12 Mast Prop 100mg EOD Week 1 t/m 12 NPP 100mg EOD T3 T3 zal vanaf week 1 op 50mcg, week 2 op 100 mcg, week 3 op 125mcg, week 4 t/m 12 op 150mcg. HgH Deze zal op week 1 beginnen met 3iu, week 2 naar 4iu, week 3 t/m 12 op 5iu. Deze zal gesplit worden in 2 injects ( na opstaan en voor het slapen ). IGF1-LR3 Hierover nog niet uit of deze vanaf week 1 t/m 4 en week 9 t/m 12 of de complete kuur mee te draaien. Dosis is tevens nog een vraagteken ( verleden op 50mcg - bij opstaan 25mcg en na trainen ). Ik zou de dosis ook naar 100mcg kunnen doen, denk allen dat ik dan rekening moet gaan houden met eventueel hypo? Vragen:
  • Iemand ervaring met zowel Tren Ace als NPP ( beide 19-nor ), hier zal grote kans op gyno zijn lijkt me zo, zal Aromasin op 5mg EOD hierbij voldoen?
  • Gezien het doel en de voeding: wellicht hoger of op onderhoud beginnen en vervolgens inname minderen? . Dit zodat ik maximaal resultaat heb en niet na 8 weken al op 6% sta, dan had ik nog 4 weken wat massa kunnen pakken.
  • IGF gehele kuur of om de 4 weken? De dosis?
  • De Mast en NPP vanaf het begin laten meedraaien of later toevoegen?
Alvast bedankt voor de moeite !
gaat wel een lekkere kuur worden :P

igf word aangeraden om 4 weken on 4 weken off geloof ik

de NPP gaat zijn effect pas hebben na 2-4 weken

hoe gevoelig ben je voor gyno is iets persoonlijks

waarom bouw je de hgh op als het UG is het toch ondergedoseerd beter starten op 5-6 iu en je ziet het resultaat pas na maanden gebruik
gaat wel lekker knallen worden nog maals :P
allemaal prop esters je gaat ze toch niet allemaal in aparte syringes doen? ^^

misschien probeer ik dit wel eens na de kuur waar ik nu mee bezig ben

PM me eens wat je hiervoor ongeveer kwijt bent

good luck hopelijk hou je een logg bij
 
Anderhalf gram gear aan sneller esters, shitload aan t3 en nog meer shit om alleen te cutten? Dafuq, hoezo doseer je zo gigantisch hoog als je maar 90 kg weegt?
 
Anderhalf gram gear aan sneller esters, shitload aan t3 en nog meer shit om alleen te cutten? Dafuq, hoezo doseer je zo gigantisch hoog als je maar 90 kg weegt?
is totaal 1,2 gram aas per week is niet overdreven vergeet niet sommige mensen hebben hogere doseringen nodig dan andere
t3 is wel wat hoog
 
Heb je al eerder een cycle gedaan waarbij je hgh alleen tijdens de blast mee liet lopen? Zie weinig mensen die een korte periode hgh gebruiken en vroeg me af wat de toegevoegde waarde ervan zou zijn op korte termijn. Zit er zelf namelijk ook overna te denken om hgh toe te voegen in mnblast van 12 weken op 4/5 iu..

En wat zijn je huidige stats nu?

Overigens succes met je cycle.
 
Mede Beesten,

Graag wat advies gevraagd omtrent de volgende kuur, Het doel hiervan is om op de 6% vet te komen en eventueel nog wat spiermassa te pakken.
Ik heb met alle middelen ervaring behalve de NPP.
Deze is toegevoegd omdat ik graag wil kijken of deze meer volume geeft aan het geheel.
Tevens om erachter te komen of wellicht Deca een middel voor mij mag zijn.

Voeding

Onderhoud is op 3300/3400kcal, inname was ik van plan op 2700kcal (340e/180k/55v).

Schema:
Week 1 t/m 12 Test Prop 100mg EOD
Week 1 t/m 12 Tren Ace 100mg ED
Week 1 t/m 12 Mast Prop 100mg EOD
Week 1 t/m 12 NPP 100mg EOD

T3

T3 zal vanaf week 1 op 50mcg, week 2 op 100 mcg, week 3 op 125mcg, week 4 t/m 12 op 150mcg.

HgH

Deze zal op week 1 beginnen met 3iu, week 2 naar 4iu, week 3 t/m 12 op 5iu. Deze zal gesplit worden in 2 injects ( na opstaan en voor het slapen ).

IGF1-LR3

Hierover nog niet uit of deze vanaf week 1 t/m 4 en week 9 t/m 12 of de complete kuur mee te draaien. Dosis is tevens nog een vraagteken ( verleden op 50mcg - bij opstaan 25mcg en na trainen ). Ik zou de dosis ook naar 100mcg kunnen doen, denk allen dat ik dan rekening moet gaan houden met eventueel hypo?

Vragen:

  • Iemand ervaring met zowel Tren Ace als NPP ( beide 19-nor ), hier zal grote kans op gyno zijn lijkt me zo, zal Aromasin op 5mg EOD hierbij voldoen?
  • Gezien het doel en de voeding: wellicht hoger of op onderhoud beginnen en vervolgens inname minderen? . Dit zodat ik maximaal resultaat heb en niet na 8 weken al op 6% sta, dan had ik nog 4 weken wat massa kunnen pakken.
  • IGF gehele kuur of om de 4 weken? De dosis?
  • De Mast en NPP vanaf het begin laten meedraaien of later toevoegen?
Alvast bedankt voor de moeite !


hnngg heerlijke kuur bro, zou wel enkele dingen ff aanpasssen;

1;t3 zou ik absoluut niet boven de 100mcg nemen als die HG is. En opbouwen is niet nodig. Zou meteen met 75mcg beginnen en aankijken of het voldoende is. Zoniet verhoog je na 100, maar voor 150mcg heb je heel veel spiermassa nodig en moet je continu eten.

2: HGH op 1 bepaalde dosis beginnen en niet meer zou proberen 4 weken voordat je aan je eerste aas injectie begint al mee starten.

3: legit igf-1 is heeeel moeilijk te verkrijgen, Als ik het ooit zelf wil gebruiken, zou ik mn dealer met mn ogen dicht moeten vertrouwen... Maar zou wel de hele kuur mee laten lopen.

4: 2x5mg aromasin zou voldoende zijn, maar zou eerst aankijken zonder oestro blockers, misschien krijg je geeneens gyno, en uit persoonlijke ervaring heb ik nergens last van wanneer ik 50mg masteron eod toevoeg. Zoniet 20mg nolva of 2x5mg aromasin.

5: mast zowieso hele kuur, en npp zou ik wanneer je volume inlevert maar dan zou je droog genoeg moeten zijn wil je opgeblazen worden maar wel droog blijven.



Voeding weet ik niets van,
 
Heb je al eerder een cycle gedaan waarbij je hgh alleen tijdens de blast mee liet lopen? Zie weinig mensen die een korte periode hgh gebruiken en vroeg me af wat de toegevoegde waarde ervan zou zijn op korte termijn. Zit er zelf namelijk ook overna te denken om hgh toe te voegen in mnblast van 12 weken op 4/5 iu.. En wat zijn je huidige stats nu? Overigens succes met je cycle.
het heeft ook niet echt een meerwaarde is iets op lange termijn minstens 6 maanden zeker met ug

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

qua voeding kan je beter iets lager in eiwit zitten en wat meer vet 80-100 gram
 
is totaal 1,2 gram aas per week is niet overdreven vergeet niet sommige mensen hebben hogere doseringen nodig dan andere
t3 is wel wat hoog

EOD is 3 ml dus 300,300,300 + 700 van tren is 1600 gram gear, seems legit iemand van 90 kg die 700 tren ace nodig heeft en dan nog andere dingen erbij :roflol:

150 mcg T3 wtf :roflol: en mensen hier zeggen dat het een leuke kuur is ???
 
EOD is 3 ml dus 300,300,300 + 700 van tren is 1600 gram gear, seems legit iemand van 90 kg die 700 tren ace nodig heeft en dan nog andere dingen erbij :roflol:

150 mcg T3 wtf :roflol: en mensen hier zeggen dat het een leuke kuur is ???

Rot eens op dude.. Al is hy 46 kilo, als hij 2gr tren ace wilt nemen dan doet ie dat.

Niet iedereen heeft intresse in 500mg test e voor 12 weken.


Als je er niet mee eens bent, ga je toch lekkwr in een andere topic reageren waar er minder word geinjecteerd.
 
Rot eens op dude.. Al is hy 46 kilo, als hij 2gr tren ace wilt nemen dan doet ie dat.

Niet iedereen heeft intresse in 500mg test e voor 12 weken.


Als je er niet mee eens bent, ga je toch lekkwr in een andere topic reageren waar er minder word geinjecteerd.

Waarom ben jij er mee eens dat die zo doseerd dan om te cutten? Dit is gewoon bodyfat wat omlaag krijgen dude met zon dosering kan je flink wat massa opbouwen.
 
Waarom ben jij er mee eens dat die zo doseerd dan om te cutten? Dit is gewoon bodyfat wat omlaag krijgen dude met zon dosering kan je flink wat massa opbouwen.


Als ke eens wist hoeveel % van dbb minimaal 2gr perweek door heen jaagt. Helaas liegen de meeste hier, en de gene die het loggen worden uiteindelijk weggepest.


Verder reageert iedereen anders op aas, sommige hebben meer nodig als de ander.


En lichaamsgewicht wilt helemaal niets zeggen, er zijn zat iffb bbers die 80kg wegen en als je ze langs mij zet, lijkt het of ik niet eens lift.

Hy zal indd niet alleen shredded worden maar ook aardig wat massa mee winnen, maar je vergist je want hij wilt enkele % kwijt, en op zn eige gewicht blijven. zal wel enkele kilos zijn uiteindelijk.
 
EOD is 3 ml dus 300,300,300 + 700 van tren is 1600 gram gear, seems legit iemand van 90 kg die 700 tren ace nodig heeft en dan nog andere dingen erbij :roflol: 150 mcg T3 wtf :roflol: en mensen hier zeggen dat het een leuke kuur is ???
had alles EoD gelezen dan nog zoals hierboven gezegt word je neemt wat je wil en uiteindelijk nemen 'wij" nog geen reet tegenover amerikanen daar is een paar gram voor sommige hun eerste 'kuur" als ze ooit off komen ^^ test op 500mg deed ook geen reet hier test 500 mast 800 zelfde verhaaltje heb ook nooit slechte sides ondervonden van aas wel van t3 de t3 op 150 is idd wel veel zeker als het HG is.
niet iedereen doet homo kuurtjes als jij
 
Laatst bewerkt:
het heeft ook niet echt een meerwaarde is iets op lange termijn minstens 6 maanden zeker met ug

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------

qua voeding kan je beter iets lager in eiwit zitten en wat meer vet 80-100 gram

Je begint met hgh tegelijkertijd als aas, en gaat na je blast door met hgh of stop je zelfse tijd?
 
gaat wel een lekkere kuur worden :P igf word aangeraden om 4 weken on 4 weken off geloof ik de NPP gaat zijn effect pas hebben na 2-4 weken hoe gevoelig ben je voor gyno is iets persoonlijks waarom bouw je de hgh op als het UG is het toch ondergedoseerd beter starten op 5-6 iu en je ziet het resultaat pas na maanden gebruik gaat wel lekker knallen worden nog maals :P allemaal prop esters je gaat ze toch niet allemaal in aparte syringes doen? ^^ misschien probeer ik dit wel eens na de kuur waar ik nu mee bezig ben PM me eens wat je hiervoor ongeveer kwijt bent good luck hopelijk hou je een logg bij
PM Gaat pas boven de 10 posts :( Ik kom net van jaar en 2 maand op de HgH af, op het laatst te snel de HgH omhoog gedaan ( 3iu naar 6iu ) waardoor ik vocht ging vasthouden. Toen gestopt op advies van een aantal personen, dit tevens om te kijken hoe extreem ik hier vocht van vasthield, dit is dan ook de reden dat ik langzaam opbouw. Korte esters gaan EOD in spuit, wanneer ik enkel tren zet zal ik deze met een slin spuitje zetten.
Anderhalf gram gear aan sneller esters, shitload aan t3 en nog meer shit om alleen te cutten? Dafuq, hoezo doseer je zo gigantisch hoog als je maar 90 kg weegt?
De tren ED maakt het inderdaad veel, heb er alleen heel goed ervaring mee in mijn vorige blast. De look die je krijgt van de tren op een dergelijk vetpercentage is wel "gruwelijk" te noemen. Een 90 kilo op 1,80m en 9% is geen verkeerd gewicht voor een 23 jarige dacht ik zo.

Heb je al eerder een cycle gedaan waarbij je hgh alleen tijdens de blast mee liet lopen? Zie weinig mensen die een korte periode hgh gebruiken en vroeg me af wat de toegevoegde waarde ervan zou zijn op korte termijn. Zit er zelf namelijk ook overna te denken om hgh toe te voegen in mnblast van 12 weken op 4/5 iu.. En wat zijn je huidige stats nu? Overigens succes met je cycle.

HgH zal hierna doorlopen, kom net van een jaar lang HgH af ( 2 maanden off nu ).
Opbouwen zoals hierboven al reeds aangegeven.
 
Laatst bewerkt:
Prima (hoger gedoseerd) kuurtje.
Je t3 vind ik wel wat aan de hoge kant, maar daar zul je vast je redenen voor hebben.
Welke HGH gebruik je als ik vragen mag?
 
Ziet er een knal kuurtje uit :D Ga je loggen?
 
Je begint met hgh tegelijkertijd als aas, en gaat na je blast door met hgh of stop je zelfse tijd?
ik stop niet met hgh dus ja tijdens cruise gaat het door opbouwen heeft ook weinig nut
 
Ik zou de IGF weglaten. Tenzij je wel HEEL zeker weet dat het legit is. En zelfs dan is het nog steeds niet legit.
 
Ik heb de IgF al (3500mcg) , de wijze waarop ik hem ga gebruiken is alleen nog de vraag.

De T3 kan ik misschien ook op 100mcg meedraaien, zal zowiezo gedurende de kuur het e.e.a. bijstellen op basis van het resultaat op dat moment.
 
Je hebt het in het verleden al gedaan, zie ik, op 50mcg. Wat waren je resultaten en bevindingen? Ik denk dat je op basis daarvan moet beslissen. Erg veel ervaringen zeggen dat het niets meer was dan een goeie pomp. Dat is dan wel een hele dure pomp in mijn ogen.

Drie mogelijkheden:
- Er zit IGF in, maar is niet zo heel erg puur (50% en je mag nog in je handen klappen ook)
- Er zitten andere peptides in
- Het is gewoon shite
 
Back
Naar boven