AndroidHealthClinic

Test+Tren met welke oral?

Bezoekers in dit topic

heyman

Novice
Lid geworden
29 mrt 2018
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Hallo,
Allereerst zou ik zelf even voorstellen.

22 Jaar, Een gewicht van 89 kilo en een lengte van 1.87
5 maal per week ben ik te vinden in de sportschool met
een training van ongeveer 2 uur.
Ben redelijk groot/sterk geworden de laatste tijd maar
ik wil alijd meer ;)
Kwa voeding gaat goed. 4000 Kcal per dag niet allemaal
''gezonden voedings producten maar het is de bedoeling om te
bulken en eventueel dichtbij de 100- Kilo te komen, Bij mijn vorige kuur kwam ik op 92/93
Wat stats.

  • BenchPress 12x100 of 145 PR.
  • Deadlift 180x8 of PR 220.
  • Squad. 150. ''word aan gewerkt'' ;)
  • Schouderpress 34x8 x3
Heb inmiddels 2 kuurtjes gehad en hierbij heb ik gebruik
gemaakt van.

  • Test 250mg 1x per week periode van 10 weken.
  • Winstrol 5 tabs per dag in een periode van 6 weken.
  • Anavar 5 tabs per dag in een periode van 6 weken.
2e Kuur gebruik gemaakt van Dianabol/Testerone. Beviel mij zeer goed alleen helaas een klein dipje gehad door het plotseling overlijden van een maat.

Nu heb ik alleen wat hulp/tips nodig van de veteranen hier.
voor mijn volgende kuur wil ik dus beginnen met ''tren'' in
combinatie met ''test''
-Test 12 weken.
-Tren 10 Weken.
-Na kuur 2 weken Na de test?

Wat kan ik hier het beste bij pakken? ''winstrol'' ''anavar'' ''Dianabol''?


  • Mochten jullie ook iets verkeerds zien aan de hoeveelheid Test/tren of wat dan ook ik hoor graag wat tips/feedback!
Word Nolvadex het meest aanbevolen als nakuur?

Zou het eventueel gewaardeerd worden om elke week een update te geven met hoe de kuur gaat door middel van wat foto's?

Ik hoor het graag! Alle tips/ideeën zijn welkom!

Groetjes!
 
Hoeveel test, hoeveel Tren?

Waarom zou je er nog een oral bij pakken? Je zou er eventueel nog Mast langs kunnen zetten, als je denkt dat test/Tren niet voldoende is.

Weet je zeker dat je training en voeding op orde zijn? Na 2 kuren 89kg bij jou lengte is niet heel erg indrukwekkend.
 
Bedankt voor je reactie!
Een oral zou voldoende zijn in jou/u ogen of zelfs geen een? en waar zou de voorkeur dan naar uit gaan? winstrol/Anavar?
ik dacht aan een keer test en tren in de week dus 250mg''1''ml test 250mg tren''1ml''

Mijn training is wel goed in orde al zeg ik het zelf.

Voeding kan idd wel wat beter. Mijn lengte/gewich is idd niet heel indrukwekkend.
Nu moet ik wel toegeven dat ik nog flink wat kilo's op mijn benen zou kunnen pakken ''waar hard aan gewerkt wordt''!
Sinds de eerste kuur toch dik 12 kilo gepakt.
 
Als je bf kopen van je profiel en je het volgende schrijft: 'niet allemaal ''gezonden voedings producten maar het is de bedoeling om te bulken en eventueel dichtbij de 100- Kilo te komen,'

Niet gaan kuren, 1 omdat je een te hoog bf hebt, 2 omdat je met die 'niet gezonden producten' alleen maar vetter wordt. Ja je word misschien 100kg maar op de verkeerde manier, geen droge massa dus. Kuur zit er dan alleen voor mentale redenen bij en je zult meer last van sides hebben op een hoog bf.
 
Bedankt voor je reactie Cal,
Mijn bfp zit momenteel rond de 9% als ik die tester van de sportschool moet geloven.
inderdaad vermeld dat het niet allemaal gezonden zijn maar misschien krijgen jullie daar een beetje een verkeerd beeld bij.
Natuurlijk veel kwark/eieren en de juiste hoeveelheid koolhydraten.
maar af en toe pak ik er dus wel eens een kilo bak yoghurt bij of toch een cheat meal op de Vrijdag middag.
Die 12 kilo die erbij gekomen is kan ook niet uit veel vet bestaan? zoveel is er nog niet tevinden op mijn lichaam ???
anyway Bedankt voor je reactie!
 
Als je het over 1 of 2 cheatmeals per week hebt dan is er niets aan de hand. Update even je profiel aangezien hier door mensen naar wordt gekeken, hij staat nu op 17%. Verkijk je niet op de kg's, 12kg droge massa in 1 kuur is never gonna happen. Naturel kun je 3 tot 4kg droge massa aanzetten per jaar. Met kuren enkele kg's meer per jaar. Die 12kg zit vaak een hoop vocht en ook wat vet bij. Ik zou in ieder geval ook even je vet laten meten met een huidplooi meter.

De kuur die je wil starten is prima verder.

Test-e 500mg/wk
Tren-e 400mg/wk (of Tren-a 100mg/eod, dit is verstandiger als je nooit eerder tren hebt gepakt ivm de sterke sides die je kunt krijgen van tren)

2 weken na de kuur je nakuur starten met nolva of clomid. Tijdens je kuur eventueel HCG mee draaien. Persoonlijk zou ik test een week langer doortrekken als tren.
 
Back
Naar boven