MuscleMeat

test-tren-mk 677 bulk

Bezoekers in dit topic

Ik zelf eet nu post-workout ook 'junk' (high carb) al eet ik clean net zo makkelijk 6k weg maar dan heb ik wel een gut en nu niet.
 
Ik zelf eet nu post-workout ook 'junk' (high carb) al eet ik clean net zo makkelijk 6k weg maar dan heb ik wel een gut en nu niet.
Hier ook! Buik is een stuk platter
 
hoe bevalt die high test je tot nu toe? :) (in vergelijking met voorgaande kuren) Shape is minder dan op iets als tren wss, maar hoe staat het op vlak van gewicht?
 
hoe bevalt die high test je tot nu toe? :) (in vergelijking met voorgaande kuren) Shape is minder dan op iets als tren wss, maar hoe staat het op vlak van gewicht?
Kheb een heel lange cruise gedaan van zo'n 26-27 weken. Zit uiteindelijk een goeie drie weken aan 750 test pw, zo high is het dus niet echt:o

Shape is idd niet bijzonder maar heb m'n bw wel al tot net geen 95kg gekregen. Gewicht gaat dus erg goed en kracht is ook niet mis. Gyno blijft een bitch tho
 
Kheb een heel lange cruise gedaan van zo'n 26-27 weken. Zit uiteindelijk een goeie drie weken aan 750 test pw, zo high is het dus niet echt:o

Shape is idd niet bijzonder maar heb m'n bw wel al tot net geen 95kg gekregen. Gewicht gaat dus erg goed en kracht is ook niet mis. Gyno blijft een bitch tho

toch al een mooie 5kg dan op een 3tal weken? :) jammer van de gyno :/ ga je nog uppen of iets toevoegen of blijft het hierbij? Ben heel benieuwd wat je met 750-1000mg per week kan bereiken in een bulk :D
 
Wat vindt/vond je van mk? En op welke dosis nam
Je?
 
toch al een mooie 5kg dan op een 3tal weken? :) jammer van de gyno :/ ga je nog uppen of iets toevoegen of blijft het hierbij? Ben heel benieuwd wat je met 750-1000mg per week kan bereiken in een bulk :D
Twijfel of ik er nog iets ga bijnemen, ik dacht aan dhb maar daar is er weinig over te vinden.

Ik ga 10 weken blasten en als m'n 250mg/ml vials op zijn begin ik aan de 300mg/ml vials dus zal wss een aantal weken op 900mg per week zitten.

Met kleren aan ziet het er best juicy uit :D
 
Wat vindt/vond je van mk? En op welke dosis nam
Je?
Ik neem het op 15mg, ik had nog wat leftovers en neem die nu ook.

Eerste keer dat ik het nam kwam ik uit een cut en toen was de honger echt niet te houden, denk dat ik m'n calorieen meteen met 1000-1500 verhoogd had :o gelukkig was er tren toen.

Voor deze blast zat ik op onderhoud (3800-4000) en momenteel op 4500. De honger is minder aanwezig maar er is nog ruimte voor verhoging.

Sides: vocht (wel op de juiste plaatsten), af en toe tintelde vingers, verhoogde hartslag na inname
 
Kheb de nolva mee kunnen krijgen, heb er alleen nog geen gebruik van gemaakt omdat het ook niet nodig is:D


Sjonge hier loopt wat moois rond, zonder al te veel kleren :o krijg zelf ook heel wat blikken aan het zwembad en in de gym, beetje aandacht van het ander geslacht is altijd wel leuk:P

Verder vul ik goed uit:

Bekijk bijlage 377963
Wat heerlijk om je oude log nog eens te lezen:heart:
 
Back
Naar boven