XXL Nutrition

test/tren/nakuur vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vincent1970

Novice
Lid geworden
12 sep 2018
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Hallo,

Sinds een jaar gebruik ik wekelijks 1ml test+e 250mg. Zo af en toe in combinatie met anavar of winstrol. Binnenkort wil ik stacken met tren+e. Nu heb ik de volgende vragen:

1) Gezien het feit dat ik test+E blijf doorgebruiken wekelijks vraag ik mij af of een nakuur wel noodzakelijk is?
We hebben al kinderen dus dat geen issue meer.

2) Zet ik beide 1ml spuiten (test+e en tren+e) op dezelfde dag en zoja zet ik ze in dezelfde bil? En wissel dit wekelijks af. Of zet ik bijvoorbeeld test+e in mijn linker bil en tren+e in mijn rechter bil? En wissel de week erop af door tren+e in mijn rechter bil en tren+e in mijn linker bil?

Graag jullie input.

Groeten,
Vince
 
Laatst bewerkt:
Als je al een jaar jezelf injecteert en dan deze vragen stelt... effe fucking serieus...
 
1. Gebruik mg ipv ml.
2. Als je na je tren blast weer gaat cruisen is een pct niet nodig aangezien je niet helemaal off gaat.
3. Wat. Waarom zou je het in aparte syringes doen? Beide kunnen gewoon in 1 syringe en tegelijkertijd in dezelfde spier geinjecteerd worden.

p.s. Test e gebruiken voor Libido?
 
1. Gebruik mg ipv ml.
2. Als je na je tren blast weer gaat cruisen is een pct niet nodig aangezien je niet helemaal off gaat.
3. Wat. Waarom zou je het in aparte syringes doen? Beide kunnen gewoon in 1 syringe en tegelijkertijd in dezelfde spier geinjecteerd worden.

p.s. Test e gebruiken voor Libido?


ik heb afgelopen zondag voor het eerst 500 mg geïnjecteerd (test e)
Sinds gisteren behoorlijke pijn aan mijn bil, maar dat schijnt dus normaal te zijn.
aankomende weekend in andere bil injecteren.
 
Als je al een jaar jezelf injecteert en dan deze vragen stelt... effe fucking serieus...

Ik vind het zelf geen rare vraag gezien het feit ik wekelijks maar 1 prik zet.
 
250 test en 200tren op maandag
250 test en 200 tren op donderdag

Aantal mg is pers afhankelijk.

Pct is niet nodig omdat je door gaat zetten.

Wat ik had gedaan in je situatie.
Gezien je nu al ff bezig bent zou ik ff min 10 weken stoppen na kuur e.d om je eigen opbouw weer normaal te krijgen. Lekker winterbulk . Rond feb maart weer gasgeven
 
Van de week nog een programma over op tv

Steeds meer anabolen en brokkenpiloten-gebruikers.

Topics (met alle respect verder hoor) van onwetenden rijzen dan ook meer en meer de pan uit hier :treuren:
 
ik heb afgelopen zondag voor het eerst 500 mg geïnjecteerd (test e)
Sinds gisteren behoorlijke pijn aan mijn bil, maar dat schijnt dus normaal te zijn.
aankomende weekend in andere bil injecteren.
No hate hoor, maar what the fuck voegt dit toe aan dit topic dan? Ga je nu in elk aas topic reageren dat je 500 mg testosteron pakt?
 
No hate hoor, maar what the fuck voegt dit toe aan dit topic dan? Ga je nu in elk aas topic reageren dat je 500 mg testosteron pakt?
Heb je niks beters te doen dan mij hele tijd in de gaten te houden?
Het is niet voor niks een forum he
 
Van de week nog een programma over op tv

Steeds meer anabolen en brokkenpiloten-gebruikers.

Topics (met alle respect verder hoor) van onwetenden rijzen dan ook meer en meer de pan uit hier :treuren:

Paar jaar geleden waren er nog veel meer van dit soort tenenkrommend onbenullige topics hoor, met jaarlijks een piek voor de zomerdagen.
Tegenwoordig verdeelt het zich over het hele jaar lijkt het wel.

Enfin, OT: Gezien je leeftijd is dit geen jeugdige roekeloosheid meer maar gewoon ignorantie.
Niet gehinderd door enige kennis van zaken een spuit in je reet douwen.
Als je al zo ondoordacht te werk gaat durf ik nog niet eens naar een trainings- laat staan voedingsschema te vragen, waarschijnlijk kloot je ook daar maar wat aan.
Zou toch raadzaam zijn om wat info te vergaren over de middelen die je wilt gaan gebruiken zodat je in ieder geval een idee hebt van waar je mee bezig bent, succes ermee.
 
Je valt gewoon op omdat je er echt helemaal geen donder van snapt.
Net zoals TS trouwens dus wat dat betreft zit je goed.

Ik heb geen tijd voor kleuters.
Ikwilgrootworden.. hoe ironisch is dat
Prettige avond
 
Ik heb geen tijd voor kleuters.
Ikwilgrootworden.. hoe ironisch is dat
Prettige avond

Ikwilgrootworden heeft wel gelijk je snapt niks van een forum en het intereseert niemand wat je doet. Plaats dat lekker in je eigen topic of kuurlog
 
Ik heb geen tijd voor kleuters.
Ikwilgrootworden.. hoe ironisch is dat
Prettige avond
Nou het gene wat ik best "ironisch" vind, is dat jij je lichaam aan het opfocken bent voor je o zo graag gewilde spiertje die je niet zult gaan krijgen zonder enige kennis van aas, voeding en training. Kijk hoe je deruit ziet man en dan een spuit in je reet zetten. Dat is het synoniem van ironisch!
 
Back
Naar boven