Fitness Seller

Test Tren overgang op Test Deca

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
24 mrt 2021
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m96
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Beste forumleden,

Misschien kunnen jullie mij helpen :)
Ik zit in de 6de week en ook de laatste week van een test tren cycle doel was 3/4 kilo droge massa wat gelukt is nou wil ik nog wat extra massa pakken en daar mag vocht bij zitten ik wil dit doen met test deca en denk jullie dat een goede optie is? Als ik de test verhoog en tren dus vervang voor deca.
Ik lees vaak over al vollen receptoren en dat dit dus niet zou werken kan iemand mij dit uitleggen?

Alvast bedankt!
 
Werkt wel alleen duurt het weer een tijd voor je deca zich heeft opgebouwd.
 
Volle receptoren is een fabeltje van onze bro's uit de nepscience.
Kan prima, afhankelijk van de tijdsduur zit je dan natuurlijk wel voor langere tijd op 19-Nor middelen. Ik merk zelf dat ik daar altijd een beetje depressief van kan worden na een week of 8.
 
vind sowieso al korte kuur voor tren, vanwaar de keuze dit maar 6 weken te doen en dan wel doorgaan maar dan met deca?
 
vind sowieso al korte kuur voor tren, vanwaar de keuze dit maar 6 weken te doen en dan wel doorgaan maar dan met deca?
De sides van tren doen mij deze keuze maken wil graag nog wat extra massa maken vandaar de keuze hoef niet droog uit de kuur te komen.
 
vind sowieso al korte kuur voor tren, vanwaar de keuze dit maar 6 weken te doen en dan wel doorgaan maar dan met deca?

Ik vind 3 weken tren al aan de lange kant, gezien de sides die ermee gepaard gaan. Zeker gezien het effect tren op je algehele gezondheid heeft, is korter eigenlijk altijd beter.
 
Werkt wel alleen duurt het weer een tijd voor je deca zich heeft opgebouwd.

Ik vind 3 weken tren al aan de lange kant, gezien de sides die ermee gepaard gaan. Zeker gezien het effect tren op je algehele gezondheid heeft, is korter eigenlijk altijd beter.
Beste Vonk,

Dus zoals je eerder aangaf kan ik prima deca er aan plakken en natuurlijk met voeding op orde dezelfde resultaten verwachten als een test deca kuur na een cruise bijvoorbeeld?
 
Wel of geen Cruise ertussen gaat voor je resultaten niets uitmaken, anders dan dat het met een cruise ertussen, langer duurt voor je hetzelfde bereikt.
 
Wel of geen Cruise ertussen gaat voor je resultaten niets uitmaken, anders dan dat het met een cruise ertussen, langer duurt voor je hetzelfde bereikt.
Oke helder!

Omdat de deca moet opbouwen zou 6 weken dan wel voldoende zijn of kan ik na 6 weken test tren nog 10 weken test deca doen zonder te stagneren en mijn bloedwaardes teveel optevokken?
 
vind sowieso al korte kuur voor tren, vanwaar de keuze dit maar 6 weken te doen en dan wel doorgaan maar dan met deca?
6 weken tren kort?? Tenzij je in prep zit zou ik tren max 6 weken laten meelopen.
Oke helder!

Omdat de deca moet opbouwen zou 6 weken dan wel voldoende zijn of kan ik na 6 weken test tren nog 10 weken test deca doen zonder te stagneren en mijn bloedwaardes teveel optevokken?
Waarom perse deca? Ik zou eerder voor npp gaan als je maar 6 weken gaat zetten.

Over de bloedwaarden dat scheelt natuurlijk per persoon. Alles kan, ik zou zelf gewoon 12 weken aanhouden.
 
Back
Naar boven