XXL Nutrition

Test-tren-oxy kuur ervaringen

Bezoekers in dit topic

monasir81

Cool Novice
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
220
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Zijn er hier mensen bekend met bovenstaande cycle?
Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen en resultaten .

Ik wil namelijk aan mijn 3e kuur beginnen.
Kuur samenstelling:

Test e 500 mg pw (1-12 )
Tren e 400 mg pw (4-12)
Oxy 50 mg ( 1-6 )

Hcg 500 iu 2x Pw ( 1-12)
 
Resultaten zijn persoons afhankelijk, wat is je doel met deze kuur?
 
eerste twee kuren?
 
Zoals vntl zegt: resultaten zijn persoonsafhankelijk. Sommige mensen hebben bijvoorbeeld betere genen en zullen dus waarschijnlijk betere resultaten boeken.

Tren zou eventueel invloed kunnen hebben op je eetlust, waardoor je dus minder eten naar binnen kunt werken en dus minder gains maakt. Zolang ik niet meer dan 300mg tren gebruik heb ik hier geen last van. Overigens heb ik ook gemerkt dat de verhouding tren:test veel uitmaakt m.b.t. de bijwerkingen die je ervan krijgt. Als ik meer tren gebruik dan test heb ik veel minder bijwerkingen.

Voor een bulk zou ik niet meer dan 200-300mg tren gebruiken(als je test hoger). Androl kan ik niet meer dan 1 week gebruiken anders krijg ik allemaal maagklachten. Ben zelf geen voorstander van orals. Doen meer kwaad dan goed.
 
Mijn doel is om te bulken met een "harde look"
Ik heb er bewust voor gekozen om tren niet al te hoog te doseren.
Ik denk zelfs dat 400 mg pw genoeg moet zijn.

Mijn eerste kuur was test only 500 mg
Tweede kuur test tren mast 500/500/400

De test tren ratio is ook persoonsafhankelijk.
Ik waardeer iig jullie reacties!
 
Bulken op 400 tren ga je spijt van krijgen, ik weet niet of je last hebt van maagzuur op tren? En tren doet wat met je metabolisme, best klote om die hoeveelheden naar binnen te rammen, zeker met maagzuur. Been there :o Tja hard blijven door tren is natuurlijk onzin, het komt uiteindelijk naar op kcals in - kcals out.
 
Hi camelus,

Ik heb nooit last gehad van maagzuur op tren.
Bijwerkingen die ik wel kreeg waren.

Slecht slapen, onrustig, snachts zweten.

Ik ben het idd met jullie eens dat bulken op tren lastig word .
Wellicht tren lager doseren 250 mg pw.
Ik weet niet of tren de vocht zal wegnemen die je bij anadrol eventueel zou krijgen ?
 
Hi camelus,

Ik heb nooit last gehad van maagzuur op tren.
Bijwerkingen die ik wel kreeg waren.

Slecht slapen, onrustig, snachts zweten.

Ik ben het idd met jullie eens dat bulken op tren lastig word .
Wellicht tren lager doseren 250 mg pw.
Ik weet niet of tren de vocht zal wegnemen die je bij anadrol eventueel zou krijgen ?
Als je met de sides kan leven en je shit kan doen wat je moet doen dan zou ik het gewoon doen.
 
Sta je echt op 18%? Succes met je toekomstige gyno.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
We moeten de bijwerkingen voor lief nemen.
:)
 
Komt die vanzelf achter ooit moet een eerste x zijn :knipoog:

Nou dat hoeft dus niet. Dat is het fijne aan een forum, je kunt je ervaringen delen zodat de ander het niet hoeft te proberen om erachter te komen.
 
150mg tren per week is atm toch wel de max voor me, zou het eigenlijk zelf niet eens meer in een bulk gebruiken.
 
Nou dat hoeft dus niet. Dat is het fijne aan een forum, je kunt je ervaringen delen zodat de ander het niet hoeft te proberen om erachter te komen.
Touché maar als hij denkt ik ben ready. Ik ervaar zelf 0 sides op tren misschien hij ook? Als hij het nog nooit heeft gedaan weet die het natuurlijk ook niet en gaat die daar nooit achter komen.
 
Hi camelus,

Ik heb nooit last gehad van maagzuur op tren.
Bijwerkingen die ik wel kreeg waren.

Slecht slapen, onrustig, snachts zweten.

Ik ben het idd met jullie eens dat bulken op tren lastig word .
Wellicht tren lager doseren 250 mg pw.
Ik weet niet of tren de vocht zal wegnemen die je bij anadrol eventueel zou krijgen ?
Slecht slapen is ook niet echt bevorderlijk voor je gains. Zoals iedereen hier aangeeft: tren gewoon niet gebruiken tijdens je bulk. Of anders niet meer gebruiken dan 200-300.

Momenteel tren voor 't eerst gebruikt tijdens een bulk. Het enige voordeel voor mij is: ik word minder snel dik.

In mijn optiek komt tren meer tot zijn recht tijdens een cut.
 
Touché maar als hij denkt ik ben ready. Ik ervaar zelf 0 sides op tren misschien hij ook? Als hij het nog nooit heeft gedaan weet die het natuurlijk ook niet en gaat die daar nooit achter komen.

Volgens mij snap je mij niet. Het gaat mij niet om dergelijke sides maar het effect wat tren heeft op je metabolisme. Je doet jezelf geen plezier om daar tegenop te eten. Tren (op hogere dosis) is niet aangenaam in een bulk.
 
Slecht slapen is ook niet echt bevorderlijk voor je gains. Zoals iedereen hier aangeeft: tren gewoon niet gebruiken tijdens je bulk. Of anders niet meer gebruiken dan 200-300.

Momenteel tren voor 't eerst gebruikt tijdens een bulk. Het enige voordeel voor mij is: ik word minder snel dik.

In mijn optiek komt tren meer tot zijn recht tijdens een cut.
Als je wilt groeien op tren dan is er voldoende oestrogeen nodig, maar laat dat nou net een probleem zijn voor mensen die gevoelig zijn voor gyno
 
Volgens mij snap je mij niet. Het gaat mij niet om dergelijke sides maar het effect wat tren heeft op je metabolisme. Je doet jezelf geen plezier om daar tegenop te eten. Tren (op hogere dosis) is niet aangenaam in een bulk.
Ik kan daar niet over mee praten maat heb tot nu toe nog maar op 400mg gezeten. Weet niet of je dat onder veel vindt vallen? Ik heb zelf extreme honger op tren.
 
Back
Naar boven