XXL Nutrition

Test tren var kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muscless

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2015
Berichten
57
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Ik ga een droge kuur doen. Test 250 tren 400 en wil er graag var naast zetten. Dit is eerste keer
Var, welke dosering kunnen jullie aanraden en hoe kan ik deze dosering beste splitsen?
 
Var zou je op 50mg kunnen doen. Meestal word het verdeeld maar het is veel lekkerder als je 50mg 90min voor de training in 1x in neemt ;) heerlijke kracht en pomp tijdens de training
 
50 is wel zat inderdaad.
Waarom heb je je test zo laag? (nieuwsgierig)
 
Ik vond trainen op Var niet relaxt.

Biceps werd zo hard dat ik de set niet eens kon afmaken
 
Ik verdeelde het driemaal per dag, gemiddeld om de 8u. Pomp was top maar niet ondraaglijk, vetverbranding was ook super. Heb het nog nooit allemaal 90min voor het trainen gedaan. Misschien iets voor volgende keer
 
Ik verdeelde het driemaal per dag, gemiddeld om de 8u. Pomp was top maar niet ondraaglijk, vetverbranding was ook super. Heb het nog nooit allemaal 90min voor het trainen gedaan. Misschien iets voor volgende keer

Ik doseerde het namelijk vanaf 50mg opbouwend naar 70 a 90mg
 
heb verhalen gehoord van in golds gym tijden 100-150mg als preworkout. moet het wel echte var zijn en geen winny fz. lijkt me niet zo goed voor blessures ed
 
Hdl asad ALAT gamma GT creatinine de hele zooi. Niks om me zorgen over te maken. Zelfs bij winstrol tabs zijn mijn lever waarden verhoogd maar dat is normaal in een kuur. Met halotestin zijn de uitslagen niet erger als winstrol hoe raar dit ook klinkt
 
Var zou je op 50mg kunnen doen. Meestal word het verdeeld maar het is veel lekkerder als je 50mg 90min voor de training in 1x in neemt ;) heerlijke kracht en pomp tijdens de training
ik neem me mt 60 min pre workout is 90 min beter?
 
90min is dè perfecte tijd voor orals:D probeer het eens en deel je ervaringen
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven