MuscleMeat

Test tren win hcg, nakuur/gyno preventie..

Bezoekers in dit topic

IIFYM

Cool Novice
Lid geworden
5 jun 2013
Berichten
179
Waardering
6
Lengte
1m84
Massa
43kg
Vetpercentage
13%
Hallo mensen,

De kuur is als volgt:

1-12 test 250
1-10 tren 400
1-4 win 50 mg
+hcg 2x 500 iu pw

Ik twijfel exht nog over de nakuur en eventuele preventie als ik gevoelige tepels krijg.
Heb momenteel aromasin in huis en wou daarmee nakuren en als er gyno ontstaat of gevoelige tepels nolva mee laten lopen.

Hoe de ken jullie hier over?

Alvast bedankt
 
nakuur na tren is toch meestal arofixen, dus 20/20 nolva/aromasin. nut sure maar meen het wel dat dit zo werd aangeraden
 
Waarom wil je nakuren met aromasin?
 
Waarom wil je nakuren met aromasin?

Arofixen is toch nolva en aromasin? Of heb ik het verkeerd. Iig werd mij dat aangeraden na tren dacht ik zo
 
Even off-topic, getxxl ; heb jij eigenlijk ooit zelf gekuurd ?
 
Laatst bewerkt:
Even off-topic, getxxl ; heb jij eigenlijk ooit zelf gekuurd ?

Skinny ecto heeft nog nooit een sportschool gezien... Is alleen de slimste van de klas op gebied van biologie en shiiiit!

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Waarom wil je nakuren met aromasin?

Arofixen dus? 20 nolva 20 aro?
 
Skinny ecto heeft nog nooit een sportschool gezien... Is alleen de slimste van de klas op gebied van biologie en shiiiit!

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------



Arofixen dus? 20 nolva 20 aro?
Nee, ik vraag me af waarom je aromasin wil gebruiken in je nakuur?
 
Nee, ik vraag me af waarom je aromasin wil gebruiken in je nakuur?

Omdat een of andere debiel dat ooit de wereld in geblazen heeft (aromasin/arofixen nakuur bij tren) en het vervolgens van de US hier naar toe over gewaaid is. :o
 
Puur uit informatie hier op het forum. En wat biffert dus zegt..

Getxxl vertel me hoe de bakuur er volgens jou uit moet komen te zien :)!
 
Gewoon clom of tam
 
Back
Naar boven