AndroidHealthClinic

Test,Tren

Bezoekers in dit topic

BALR13

Novice
Lid geworden
11 okt 2017
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Na kuren gevolgd te hebben van test-deca
en bold-sust ben ik zondag begonnen met voor mij de 3e kuur. Test en deca vond ik persoonlijk niks in tegenstelling tot de bold-sust waar de gewonnen massa goed van is blijven hangen (12kg aangekomen waarvan 10kg is gebleven.).
Nu dus aan de volgende begonnen en ik sta te trappelen want hier verwacht ik dus heel veel van! Iemand ervaring met deze?


test ene wk 1-5
tren enan wk 1-5
dianabol wk 1-4
testoviron wk 5-10
superten wk 5-10
stanazolol wk 5-10

De tijd kan mij niet snel genoeg gaan, heerlijk!

Groeten,
 
2 kuren gedaan al en 3 kg onder je lengte minus 1 mtr ? :hedbang:

Was dit natty ook niet te behalen geweest ?
 
2 kuren gedaan al en 3 kg onder je lengte minus 1 mtr ? :hedbang:

Was dit natty ook niet te behalen geweest ?


Dat zou uiteraard mogelijk geweest zijn, eerste kuur was 2.5jaar geleden en de vorige begin dit jaar. 67kg altijd gewogen en had nooit genoeg eetlust om goed te bulken. De bold zou de eetlust goed bevorderen dus dat was voor mij de reden om die kuur te nemen, om terug te komen op je vraag.. ja klopt dat zou mogelijk zijn
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
De bold zou de eetlust goed bevorderen dus dat was voor mij de reden om die kuur te nemen, om terug te komen op je vraag..
En na de kuur is de eetlust weer weg, samen met de gains. Zorg dat je eerst de voeding in orde hebt, dit gaat nergens om.
 
En na de kuur is de eetlust weer weg, samen met de gains. Zorg dat je eerst de voeding in orde hebt, dit gaat nergens om.

Nee dat is wel gebleven, nu 6maanden verder en eten heb ik totaal geen probleem meer mee.. heb lichamelijk zwaar werk en zware training dus 3400kcal per dag nodig en zit daar nooit meer onder sinds toen. Wondermiddel vind ik persoonlijk.
 
Zet weer bold en sustanon dan, kun je nog genoeg gains uit halen met dat gewicht.

10 weken orals ook.. :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven