XXL Nutrition

Test vruchtbaarheid na AAS

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Berichten
5.833
Waardering
6.785
Lengte
1m74
Goeiemiddag,

Heeft er iemand van jullie ervaring met een test kit om vruchtbaarheid te meten (vb: Fertilityscore Test Kit: Hier Online Bestellen! )

Ik ben nu aan mijn PCT bezig, voel me nog kiplekker, en binnen een paar maanden zal ik een bloedtest doen zodat ik mijn herstel kan opvolgen. Ook mijn vruchtbaarheid wil ik dan graag meten en ik vroeg me af of dit soort testen voor thuisgebruik wat betrouwbaar zijn.

Cools of iemand anders?
 
Maar als je geen test voor je kuur hebt gedaan, hoe wil je dan weten wat de kuur met je lichaam gedaan heeft?
 
Maar als je geen test voor je kuur hebt gedaan, hoe wil je dan weten wat de kuur met je lichaam gedaan heeft?

Hey bro, wie zegt dat ik geen test voor mijn kuur heb gedaan? Verder niet relevant want ik ben vooral geïnteresseerd in de vruchtbaarheidstest en of die betrouwbaar is :)
 
Nadeel van zulke testen is dat het alleen de kwantiteit meet en niet de kwaliteit en eventuele afwijkingen.
 
Nadeel van zulke testen is dat het alleen de kwantiteit meet en niet de kwaliteit en eventuele afwijkingen.

Dat is een duidelijk antwoord, bedankt!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hey bro, wie zegt dat ik geen test voor mijn kuur heb gedaan? Verder niet relevant want ik ben vooral geïnteresseerd in de vruchtbaarheidstest en of die betrouwbaar is :)

Dan had je het wel voor je kuur gevraagd neem ik aan :thinking:

Tevens kun je uit de vraagstelling aannemen dat je die test wilt gaan gebruiken als antwoord op de vraag of je goed hersteld bent. Ik wijs je alleen op het feit dat moest er wat negatiefs uit komen je niet per definitie de conclusie kan trekken dat het door je kuur komt.
 
Dan had je het wel voor je kuur gevraagd neem ik aan :thinking:

Tevens kun je uit de vraagstelling aannemen dat je die test wilt gaan gebruiken als antwoord op de vraag of je goed hersteld bent. Ik wijs je alleen op het feit dat moest er wat negatiefs uit komen je niet per definitie de conclusie kan trekken dat het door je kuur komt.

Dank daarvoor, vooral voor wie meeleest --> onvruchtbaarheid kan idd al vóór AAS het geval zijn en niet per se door AAS komen. Iets waar ik persoonlijk al van op de hoogte was maar het is zinvol dat dat effe benadrukt wordt voor wie dat niet weet.

Sanca Saxon : als je tijd hebt mag hier van mij een slotje op... Ik kreeg van Vonk een duidelijk antwoord op mijn vraag :)
 
Dan had je het wel voor je kuur gevraagd neem ik aan :thinking:

Tevens kun je uit de vraagstelling aannemen dat je die test wilt gaan gebruiken als antwoord op de vraag of je goed hersteld bent. Ik wijs je alleen op het feit dat moest er wat negatiefs uit komen je niet per definitie de conclusie kan trekken dat het door je kuur komt.

Je bent een wijsneus op zoek naar een discussie die er niet gaat komen.. :rolleyes:
 
Je bent een wijsneus op zoek naar een discussie die er niet gaat komen.. :rolleyes:

Dat gevoel heb ik wel vaker als hij reageert maar ik ga er niet op in :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven