Fitness Seller

Test waarden bloedonderzoek

Bezoekers in dit topic

laurie97

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2022
Berichten
47
Waardering
1
Beste ,

Ik was 2maand geleden vanplan om mijn kuur te starten met test e only maar die is wat misgelopen door privé omstandigheden . Ik heb de eerste 3 weken 4x 300 mg test e geïnjecteerd en dan gestopt voor 3 weken . Dan begonnen met dianabol 50mg/dag voor maar 2 weken. Voelde mij ook niet zo lekker na die 2 weken dianabol only dus besloot ik maar naar de dokter te gaan voor bloedonderzoek na 4 dagen stoppen met dianabol . Nu was mijn testosteron maar 1,20 nmol/l 😮 ik schrok daar wel even van . nu zou ik het toch beter willen aanpakken en de kuur starten met test e voor 10 weken en nakuren met nolva.

Nu,
Heeft er iemand een idee hoeveel je testosteron waarden ongeveer omhoog gaan bij een kuur van 300a400 mg test e per week? Of eventueel na 1 injectie ?

Bedankt alvast
 
In elk geval hoog in de referentiewaarden. snap je hele dianabol gebruik niet in deze.
Wat waren je waarden vooraf, of heb je geen bloedwerk laten doen vooraf ?
 
135mg per week zet mij op 26.4 nmol/L
 
In elk geval hoog in de referentiewaarden. snap je hele dianabol gebruik niet in deze.
Wat waren je waarden vooraf, of heb je geen bloedwerk laten doen vooraf ?
Bedankt voor de snelle reactie . Helaas geen bloedwaarden ervoor gedaan . Was vanplan om dianabol only te beginnen . Kan het zijn dat dianabol je testosteron naar beneden brengt? Kan er moeilijk wat over vinden op internet .
 
Bedankt voor de snelle reactie . Helaas geen bloedwaarden ervoor gedaan . Was vanplan om dianabol only te beginnen . Kan het zijn dat dianabol je testosteron naar beneden brengt? Kan er moeilijk wat over vinden op internet .
Dianabol heb je niks aan ,alleen voor PWO of als je laag in vet zit als bulk bij test kuur.
 
Bedankt voor de reactie . Enig idee wat je waarden ervoor waren?
6-8. Maar dat maakt niet zoveel uit, aangezien de testosteron die je zelf inspuit ervoor zorgt dat je ballen stoppen met testosteron aanmaken. Dus het is niet dat je het er bovenop kunt tellen.
 
Hier de uitslag
 

Bijlagen

277D205F-C63D-4F36-8EEF-03A74791C5DD.jpeg 184D218C-38EA-44C2-BB2A-260F0A1E1C92.jpeg
Vrije testosteron is wat anders:
(0.25nmol/l - 0.8nmol/l) als ik het goed heb
250 – 800 pmol/l
 
Op de 2e pagina staat ook z'n Totale Testosteron nog :)
Zie die net na het type ja. zag eerst alleen dat 277 document.

referentiewaarden zijn oud. 8-29, nieuw 12-35nmol/l met de leeftijd van 24 moet ie vooraf al hoog zitten zonder enige kuur

laurie97 België ?
 
Weet niet of je griep had of omicron od, maar ik zet altijd Test gewoon door. Zou daar ook mee verder gaan, en flikker de d bol weg(od)
 
Back
Naar boven