Fitness Seller

Test waardes bloed

Bezoekers in dit topic

Brammke95

Novice
Lid geworden
1 sep 2020
Berichten
20
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
98kg
Vetpercentage
22%
Ik wil er verder niet veel mee doen maar zocht wat meer info mbt mijn bloedwaardes, kan irmand mij vertellen hoe ik ervoor sta?
Testosteron van 24 vind ik vrij laag..
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200922-142558_Office.jpg
    Screenshot_20200922-142558_Office.jpg
    66,5 KB · Weergaven: 113
Is ook laag, zou snel wat test bijspuiten
 
Ik neem aan dat jouw vraag ook overbodig is?
 
Ik neem aan dat jouw vraag ook overbodig is?
Waarom overbodig, ik mag toch gewoon informatie opvragen over hoe ik ervoor sta 🤦‍♂️
Wees blij dat ik eerst netjes mijn waardes check en niet zomaar klakkeloos zooi in ga spuiten😉
Ik wil gewoon een beeld hebben van hoe het ervoor staat en of ik niet te weinig heb wat me kan hinderen, verstandig noem je dat 👍
 
Waarom zeg je dat je je test waardes laag vindt als je gewoon kunt zien dat je aan de bovenkant zit van de referentiewaardes ?
 
Waarom zeg je dat je je test waardes laag vindt als je gewoon kunt zien dat je aan de bovenkant zit van de referentiewaardes ?

Omdat ik toch niet weet op wat die referentiewaardes gebaseerd zijn, is nogal breed niet, en naar mijn weten is een test van 24 niet echt hoog.
 
Die zijn gebaseerd op een enkele bloedtest van een alien op een miljoen lichtjaar hiervandaan.

Srs: 24 is niet laag, wat wil je nog meer weten?
 
Gast lekker vriendelijk ben je man! Staat je goed✌
 
Je vraag is gewoon raar.

je staat gemiddeld een 9 op wiskunde en dan vraag je aan anderen hoe je ervoor staat terwijl je zelf wel weet dat het goed is. Je vindt de 9 laag maar die is helemaal niet laag, Die 9 is prima maar als je hoger wil moet je beter / meer leren.

jouw test is prima, jij vindt dat te laag, geen idee waarom overigens en als je meer wilt gaat dat niet naturel
 
Waarom overbodig, ik mag toch gewoon informatie opvragen over hoe ik ervoor sta 🤦‍♂️
Wees blij dat ik eerst netjes mijn waardes check en niet zomaar klakkeloos zooi in ga spuiten😉
Ik wil gewoon een beeld hebben van hoe het ervoor staat en of ik niet te weinig heb wat me kan hinderen, verstandig noem je dat 👍

Wees blij? Het boeit hier niemand of je met welke waarde dan ook wat wilt gaan gebruiken.

Maar met jouw kennis zou ik het in elk geval niet doen want info opzoeken of je test voldoende is gaat je al niet zo goed af.
Je ziet de grafiek toch, wat wil je nu horen?
 
Wees blij? Het boeit hier niemand of je met welke waarde dan ook wat wilt gaan gebruiken.

Maar met jouw kennis zou ik het in elk geval niet doen want info opzoeken of je test voldoende is gaat je al niet zo goed af.
Je ziet de grafiek toch, wat wil je nu horen?

Wat een aanname, ik heb verschillende dingen uitgezoht online en dan lees ik dat de referentiewaardes voor mijn leeftijd bij sommige sites wel tot 35a 40 gaan, dan is mijn test van 24 niet bepaald hoog, vandaar dat ik even ben gaan checken hier om te verifieren of mijn vermoeden klopt en zo nee dan is het ook prima, om dan gelijk bijdehand en onvriendelijk te reageren snap ik niet...
Vriendelijkheid is blijkbaar ver te zoeken hier
 
Bij een maximale referentiewaarde van 40 zouden jouw waardes nog steeds niet laag zijn ....
 
Bij een maximale referentiewaarde van 40 zouden jouw waardes nog steeds niet laag zijn ....

Kijk daar heb ik iets aan, meer wou ik niet weten🤷‍♂️
Bedankt
 
Wat een aanname, ik heb verschillende dingen uitgezoht online en dan lees ik dat de referentiewaardes voor mijn leeftijd bij sommige sites wel tot 35a 40 gaan, dan is mijn test van 24 niet bepaald hoog, vandaar dat ik even ben gaan checken hier om te verifieren of mijn vermoeden klopt en zo nee dan is het ook prima, om dan gelijk bijdehand en onvriendelijk te reageren snap ik niet...
Vriendelijkheid is blijkbaar ver te zoeken hier

Sorry maar ik geloof er weinig van dat je wat hebt uitgezocht want kan geen site bedenken die dit zo zou weergeven. Misschien lees je grafieken niet goed of ben je een doemdenker.
 
Prima waarde man je ziet toch dat je bijna boven aanzit als je kijkt naar referentiewaarde

En haal even je naam weg als je anoniem wil blijven brammeke ku.... ;)
 
mijn test waardes waren 8.06 dus 24 is goed
 
Ik wil er verder niet veel mee doen maar zocht wat meer info mbt mijn bloedwaardes, kan irmand mij vertellen hoe ik ervoor sta?
Testosteron van 24 vind ik vrij laag..

Is dat je natuurlijke test of na gebruik?
 
je wilt complimenten zo komt het over maar dat is speculeren van mijn kant uit.
 
Back
Naar boven