MuscleMeat

Test500+Dbol

Bezoekers in dit topic

gertjantje007

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2009
Berichten
114
Waardering
3
Beste mede DBBers,

Hier zal ik even een logje bijhouden voor degenen die ook geïnteresseerd zijn in deze kuur :
week 1-10 : 500mg Test-E
week 1-4 : 40mg Dianabol
Week 12-15 : 20mg Nolvadex

Gisteren begonnen met mijn eerste keer 40mg Dianabol in te nemen.
Iets later op de avond de eerste spuit gekregen.
Na 2uur begon ik een serieus stijf gevoel te krijgen in mijn bil (plaats waar de spuit gezet is)
Tot nu toe nog hetzelfde vervelende gevoel :s
Heb zelfs wat moeite met te lopen :p
Binnen een kwartiertje gaan trainen, maar ik verwacht hier nog niet al te veel van..

Grts
 
Laatst bewerkt:
niets om je zorgen om te maken, succes met je kuur. ik volg!


ps hoe sta je er nu bij?
 
Artsen die AAS zetten? Mmkay.
 
Door een dokter :eek: dat moet in België zijn, niet ? :D
Wss heeft ie het met redelijke vaart ingespoten,.. kunt volgende keer vragen het ietsie langzamer te doen :o
Óf als je zelf gaat zetten de olie vt voren wat verwarmen ;)

Wat zijn je begin stats ? wel leuk voor jezelf ook om die te noteren zodat je een duidelijk beeld van je gains krijgt ;)

eerste kenmerken kun je beetje verwachten na zo'n 3-4-5 weken,.. is pp verschillend ;)
 
ik volg!

Wat zijn je stats?
Foto,s?
 
De pijn is op deze moment nog wat erger geworden. Zal wel normaal zijn zeker de eerste keer?
Morgen zal ik eens even foto's trekken hoe ik dr momenteel bijsta, leuk om dit op het einde van de kuur eens te vergelijken!

Stats momenteel :
186 cm lang
BF : +- 11-12?
78kg
Leeftijd 21
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat je het loggen volhoud, ben benieuwd :) Wil iets soortgelijks gaan doen na de zomer!
 
Idd in België :p
Ben gewoon naar de dokter geweest met die vraag, hij wou me meteen helpen (is wel 24,50 per keer, dus ik denk niet dat ik 10 weken naar hem zal gaan)..
Hij deed het zelfs enorm traag hoor! (vermoedelijk nog al eens gedaan) ;)
De pijn is op deze moment nog wat erger geworden. Zal wel normaal zijn zeker de eerste keer?
Morgen zal ik eens even foto's trekken hoe ik dr momenteel bijsta, leuk om dit op het einde van de kuur eens te vergelijken!

Stats momenteel :
186 cm lang
BF : +- 11-12?
78kg
Leeftijd 21

auch, word een duur grapje dan. Gewoon zelf doen, je moet het toch wel een keer leren.

Je weegt wel erg weinig voor je lengte, maar goed. Ik ga niet lopen bishen om stats, je bent tenslotte toch al begonnen.

Ga je ook trainingen posten? Hoe zit je nu op de grote drie?
 
10 weken prikken, €245,00 ouch... daar kan je nog 2x deze kuur bijna voor doen :P
 
Zou idd een duur grapje worden hé ;p

Qua verschil merk ik momenteel nog niet veel.. misschien iets meer gewicht..
ook vind ik het raar dat mijn eetlust afneemt ipv toeneemt :s

Toen ik met winstrol experimenteerde had ik constant een hongerig gevoel en vreette ik dus letterlijk alles wat ik kon vinden,
maar momenteel heb ik totaal geen hongerig gevoel! ik hoop dat dit nog komt? doe alleszinds mijn best ;)

De pijn in mijn bil voel ik nog steeds, vandaag wel een serieus pak minder dan de eerste dagen.
Hierbij zijn jullie ook nog eens geupdated ;)
 
Top hou het actief :)!
 
oud collega van mij laat het ook door zijn dokter zetten en hij woont gewoon in NL ;D
 
oud collega van mij laat het ook door zijn dokter zetten en hij woont gewoon in NL ;D


---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 19:38 ----------

Voila, daarnet mijn 2e spuit gekregen !
Momenteel nog niet echt resultaten. Iemand een idee wanneer ik "verandering" zal zien?
Op de weegschaal misschien 1 kilootje bij? Natuurlijk nog maar de 2e week ook hé.
Ik hou jullie op de hoogte!
 
Laatst bewerkt:
Is this real life?
Welke dokter gaat zijn baan op het spel zetten voor zoiets ???
Succes met je kuur trouwens, ik volg.
 
Met inspuiten zet de dokter niks op het spel hé (denk ik toch)..
Ik breng mijn anabolen zelf mee, hij moet me alleen maar een prikje geven :p
Dokter had wel een verleden ivm anabolen..
Ooit eens iets voorgeschreven voor iemand, meer weet ik hier niet over
Ik denk dat het niet moeilijk zal zijn om een huisarts te laten ontslaan als hij/zij hier op wordt betrapt... Denk aan het medisch tuchtcollege en een bepaalde ethiek waar de huisarts aan moet voldoen. Zal me niets verbazen als de beroepsgroep huisarten om zulke reden kunnen buitensluiten :p
 
Dat kan.. Daar weet ik persoonlijk niks over..
Zijn probleem hé ;p
Nu kun je hem chanteren. Laat hem HG testosteron, hcg en deca voorschrijven op zijn kosten :D
Nee dat zou heel evil zijn.
 
Nu kun je hem chanteren. Laat hem HG testosteron, hcg en deca voorschrijven op zijn kosten :D
Nee dat zou heel evil zijn.

hahaha goeie! :P

Ik laat het gewoon door een maat zetten, betaal hem alleen beetje benzinekosten die hij elke keer maakt! klaar :)
 
Back
Naar boven