XXL Nutrition

Test500/Primo400/Winnykick

Bezoekers in dit topic

*UPDATE*
Heb ontstoken amandelen, zwaar balen want krijg geen hap vast voedsel naar binnen. Heb net van de dokter antibiotica voorgeschreven gekregen: "Broxil" Kan op de bij sluiter niets vinden dat het gevaarlijk zou zijn in combinatie met de kuur, iemand misschien die daar meer over weet?

Daarnaast werkt het zo simpel als ik denk??
- Ik eet nu max 500-1000kcal op een dag
- Ik mis dus per dag zo'n 2000kcal
- Als ik nu weer hersteld ben, kan ik dan gewoon die kcal inhalen en dus 5500kcal per dag gaan eten die dagen die ik gemist heb, of werkt het niet zo?
 
*UPDATE*
Heb ontstoken amandelen, zwaar balen want krijg geen hap vast voedsel naar binnen. Heb net van de dokter antibiotica voorgeschreven gekregen: "Broxil" Kan op de bij sluiter niets vinden dat het gevaarlijk zou zijn in combinatie met de kuur, iemand misschien die daar meer over weet?

Daarnaast werkt het zo simpel als ik denk??
- Ik eet nu max 500-1000kcal op een dag
- Ik mis dus per dag zo'n 2000kcal
- Als ik nu weer hersteld ben, kan ik dan gewoon die kcal inhalen en dus 5500kcal per dag gaan eten die dagen die ik gemist heb, of werkt het niet zo?
Werkt niet zo :p
 
alles in de blender? ;)
 
Nope, zo werkt het niet. Door een te groot tekort verlies je nu spiermassa en door een te groot overschot zal je op 5500 kcal vet aanzetten. AAS voorkomen beide wel een beetje, maar niet bij deze extremen. Probeer dus heel veel vloeibaar binnen te krijgen.

Blijf je wel even volgen ;)
 
*UPDATE*
Heb ontstoken amandelen, zwaar balen want krijg geen hap vast voedsel naar binnen. Heb net van de dokter antibiotica voorgeschreven gekregen: "Broxil" Kan op de bij sluiter niets vinden dat het gevaarlijk zou zijn in combinatie met de kuur, iemand misschien die daar meer over weet?

Daarnaast werkt het zo simpel als ik denk??
- Ik eet nu max 500-1000kcal op een dag
- Ik mis dus per dag zo'n 2000kcal
- Als ik nu weer hersteld ben, kan ik dan gewoon die kcal inhalen en dus 5500kcal per dag gaan eten die dagen die ik gemist heb, of werkt het niet zo?

Ideaal om er een cutkuur van te maken.
 
*UPDATE*
Heb ontstoken amandelen, zwaar balen want krijg geen hap vast voedsel naar binnen. Heb net van de dokter antibiotica voorgeschreven gekregen: "Broxil" Kan op de bij sluiter niets vinden dat het gevaarlijk zou zijn in combinatie met de kuur, iemand misschien die daar meer over weet?

Daarnaast werkt het zo simpel als ik denk??
- Ik eet nu max 500-1000kcal op een dag
- Ik mis dus per dag zo'n 2000kcal
- Als ik nu weer hersteld ben, kan ik dan gewoon die kcal inhalen en dus 5500kcal per dag gaan eten die dagen die ik gemist heb, of werkt het niet zo?

Haha inhalen. Zelfde als slaap inhalen, werkt ook niet.

Waarom haal je geen mamoet waight gainer, als je een goeie dikke shake maakt heb je al bijna 1000kcal binnen!
 
Nope, zo werkt het niet. Door een te groot tekort verlies je nu spiermassa en door een te groot overschot zal je op 5500 kcal vet aanzetten. AAS voorkomen beide wel een beetje, maar niet bij deze extremen. Probeer dus heel veel vloeibaar binnen te krijgen.

Blijf je wel even volgen ;)

Ok dan ga ik kosten wat het kost, ook al doet het gvd veel pijn gewoon vreten. Tis voor een goed doel! Durf alleen niet op de weegschaal te gaan staan doe ik eind van de week wel weer :')

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 15:38 ----------

Haha inhalen. Zelfde als slaap inhalen, werkt ook niet.

Ja, ik dacht dat microtiming niet zo super belangrijk was als je je macro's maar binnen kreeg, maar dat geld dan alleen op een dag? dat om de 2 uur eten achterhaald was en je eigelijk net zo goed 3500kcal bij wijze van voor het slapen kon nemen en geen verschil zou merken.

Waarom haal je geen mamoet waight gainer, als je een goeie dikke shake maakt heb je al bijna 1000kcal binnen!

Voordat het bezorgt is hier, ben ik alweer vanaf. Denk dat ik morgen wel weer normaal kan eten. Dit is de 3e dag dat ik er last van heb. Heb helaas vaker ontstoken amandelen, ga van de week afspraak maken bij de KNO arts om ze er uit te laten halen, gemiddeled 3-4x per jaar een week ziek ervan bah
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel appart vind is dat ik normaal na de injectie (altijd op vrijdags) zaterdag/zondag een stijve bil had. En nu ben ik zaterdag/zondag/maandag ziek geweest en nu heb ik vandaag pas een stijve bil al die andere dagen niks gevoeld. Zou het virus wat ik heb bijgedragen de gear hebben geweigerd ofso?
 
*UPDATE*

Ben gelukkig eindelijk weer helemaal beter, gister weer voor het eerst getrained en de 6e injects gezet! Ben helaas in die week tijd, 4kg afgevallen :( had er 10 te pakken dus nu nog maar 6. Dit is een foto van gister, sta wel erg droog dat is wel lekker!

*edit*
Foto verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
4KG zal grotendeels vocht zijn geweest, no worries, lekker door bouwen weer :)
 
4KG zal grotendeels vocht zijn geweest, no worries, lekker door bouwen weer :)

Ja dat denk ik ook! Ga er weer met volle goede moed tegenaan, precies op de helft nu!
 
*UPDATE*

Ben gelukkig eindelijk weer helemaal beter, gister weer voor het eerst getrained en de 6e injects gezet! Ben helaas in die week tijd, 4kg afgevallen :( had er 10 te pakken dus nu nog maar 6. Dit is een foto van gister, sta wel erg droog dat is wel lekker!

308cjn4.jpg

Hey maat,

Goed om te horen dat je weer beter bent. Je staat er lekker bij trouwens.

Succes verder :thumb:

Porter
 
Gewoon al het eten in de blender en opdrinken :p
 
*UPDATE*

Gaat weer lekker! Heb de kilo's die ik verloren was weer bijna terug :) Laatste 4 weken echt flink aanpoten, zit lekker in m'n vel! Heb alleen af en toe last van opvliegers.... zweten/trillen en wat sneller geirriteerd. Verder geen klachten.

Injects deze week ook niks van gevoelt :D
 
Fototje van vandaag... erg slecht belicht, maar hoef niet zoveel weg te werken nu :)
*edit*
Foto verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Goeie strepen!
 
*update*

ben nu alweer 3 dagen ziek, weer ontstoken amandelen :s alsof het me niet gegunt is precies 2x in de kuur! (Ze gaan er overigens na de zomer eindelijk uit, klote dingen!). Hopelijk morgen weer trainen. Net wel gewoon injects gezet dus hopelijk morgen weer van stal
 
Goed dat je weer beter bent man! Wel aardig verschil zeg, met de eerste foto's. Je staat er goed bij :cool:
 
*update*

ben nu alweer 3 dagen ziek, weer ontstoken amandelen :s alsof het me niet gegunt is precies 2x in de kuur! (Ze gaan er overigens na de zomer eindelijk uit, klote dingen!). Hopelijk morgen weer trainen. Net wel gewoon injects gezet dus hopelijk morgen weer van stal


ben ook 2* goed ziek geweest tijdens kuur, keel koorts etc eveneens met test primo, heb de kuur toen gestaakt na 9 weken, was bijna de helft van mijn kuur ziek(wel wat overdreven), dacht en /of denk dat het aan men gear lag weet/wist het ook niet meer???

Klote in ieder geval, succes man...
 
Back
Naar boven